Багажник на кришу

Автор ВКБ, 01 Травня 2015, 00:00:17

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

То що там з багажніком ???
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

#32
Цитата: ZaVa від 14 Червня 2015, 23:55:44
То що там з багажніком ???

Перша партія 2 шт вже закінчую, потім ще буде, бо один собі. Тобто вільний один буде, потім ще. Перепровіряю, бо закажу потім більше. Товщина металу 2мм. Всі по відпусткам розбіглись Як для себе.

http://pixs.ru/showimage/2015062521_2568865_17832062.jpg

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Один є пока.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Павел

А под те четыре заглушки на крыше он не встанет или только нужно длинную снимать защиту?

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Павел

Цитата: ВКБ від 14 Серпня 2015, 21:39:43
не пробував
Было бы лучше чтоб он входил под четыре заглушки. Я думаю не многие захотят снимать длинную защиту, потому как будет накапливаться вода при дожде(

ВКБ

Там вода не накапливается, она стикает и всё равно просачивается по краям и стекает. Эти заглушки имеют декоративный смысл. Снимабтся легко. Багажник для быстрой становки и снятия.

Хочу сделать продольные пилоны стационарные недорогие  и поперечные тяги. Вид будет прикольный.
Как раз крепить на краях и по середине без сверления крыши. Возможно с поперечными несъёмнми поперечинами и не нада будет ставить поеречки съёмные. Так будет проще крепление. Ну и разборность обеспечить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: ВКБ від 16 Серпня 2015, 10:21:53
Там вода не накапливается, она стикает и всё равно просачивается по краям и стекает. Эти заглушки имеют декоративный смысл. Снимабтся легко. Багажник для быстрой становки и снятия.

Хочу сделать продольные пилоны стационарные недорогие  и поперечные тяги. Вид будет прикольный.
Как раз крепить на краях и по середине без сверления крыши. Возможно с поперечными несъёмнми поперечинами и не нада будет ставить поеречки съёмные. Так будет проще крепление. Ну и разборность обеспечить.

У кого є антена  - там трохи заважає. І зі сторони ляди теж може. Але все можна зробить, там навіть жорсткіше кузов. Цього літа грузив біля 45 кг на кришу і клі'нкою-банером обматував. Валив 100км/год. по розходу трохи є. Вітрове навантаженя по розрахунку - 10 кг на вісьовий зсув при 100км/год та площею 0,75 на 0,85 м. та висотою 0,35м.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Павел

#39
Привет, а багажника на продажу нет?

Toris

Так що у нас з багажником?

ВКБ

#41
Який би комплект багажника на кришу ви б хотіли чи бачио
те саме лля Славути. Такий як той що вище. (той готовий для виготовлення), продольні рейлинги, бегажник чи рейлинги з.ємні повністтю з кущова, швишкоз.ємні, з замком, з  базовими кріпленнями але з.ємний (невисокі виступи), складальний - не суладальний, корзину сіткою, рамою, з кришкою сіткою чи рамою, з пластиковим корпусом, колір, матеріал, обтинач повітря лобовий? Що краще щробити з наклалками молдінгами на кришу? Є бажання зайнятись  і відновити тему в залізі, можливо зі спецелементами та підготовкою виробництва під них.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Той що на фото вище виявився жорсткішим ніж китайські магащинні чорні. Також цей чисто славутський та мета була саме для неї. Нескладальний. Влазе в ьагажник. По паспорту авто допускається 50кг. ваги +10 думаю. Випробуванийна двох авто, без зауважень. При еалагодженні та виставці не довго монтується. В болтовому з.єднанні використовується під шайбою гумова прокладка для амортизації затягування і зменшення тиску в контакті з кузовом та деформації придивім, дозування натягу. При шводкості до 90 свисту не помічено. Тримав швидкість 100км тривалий час при 50 кг і 4 пасажирів при обмотаному плакатом як обтинач повітря та від дощу. Фото є.
Болтові з.єднання рейлінгів для виставляння поперек зховані знизу балки  М6 жорсткі поки що
Отвори в кронштейні носять дизайновий і практичний характер зачіпів мотузкою чи начками резинок. Випробувано
     Недолік цієї конструкції (кому як)- резинки між ребром кузову та кронштейнів  ПОКИ що треба самому вибирати проставляти. Резинки треба забирати і не губити. Знімати молдінги і класти чи на цей багажник чи в багажник веутрішній. Мовілити трубу самому по ьажанню знявши заглушки, та заклеїти їх герметично.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Для належної умови роботи базажника криши при грузі в 50кг при ямковості дороги є його амортизація чи/та демпцерування відносно коронштейн/кузов, що гаситеме пікові інерціонні  удари і розтягне їх у часі що збереде кузов та навіть можна збільшити навантаження. Особливо актуально при нерівній дорозі. Питання вирішиться трохи ускладненням кронштейнів.,
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Я свій багажник чіпаю до фаркопа.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion