Збільшення ступіню тиску під ГБО для економії палива

Автор ВКБ, 10 Липня 2015, 22:02:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 08 Травня 2020, 13:07:48
Може менше, але оберти на першій вжикнули різко на 3500.
Значить той ремінь вже був на вмираню, що так легко порвався.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 08 Травня 2020, 11:54:19перекосило ногу і на 60 км втикнув 1
На стандарной коробке на первой передаче при 60 км/ч около 8000 об/мин

Цитата: ВКБ від 08 Травня 2020, 13:07:48Може менше, але оберти на першій вжикнули різко на 3500.
В 2 раза меньше - где-то 27 км/час

ВКБ

Ремінь був 20000тис бо перевірив. Думаєте точно можна запам.ятати , але першу приготував бо мав притормозити і різко уйти на заправку . Можливо і другу втикнув, але трчно неправильно. В багажнику був запасний  а через 50м автомагазин ))) удачно призимлмвся. Літо, 20 хв. і далі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: _Aleksandr_ від 08 Травня 2020, 15:51:52На стандарной коробке на первой передаче при 60 км/ч около 8000 об/мин
Ну, якщо різко дати +7000 обертів, то могло і порвати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Передача була готова трохи раніша на нормальній швидкості, авто розігналась покатом, а двз був  на обертах ХХ і кинув сцепу бо кажись замість 4 втикнув 2 і кинув випадково, що раніше так не робив. Наче так було . Взвила і тахометр впав на нуль. Так шо рветься коли за межу двз загнати.  Порвало саме при гальмуванні двз.

Просто так газанути щоб порвало не старий ремень нереально. Можна різко крутнути з таким кутовим прискоренням коленвалу по часу лише кинувши сщеплення на великиюій шкидкості при хх обертах коробки чи на заглушеній на покаті.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Winnie

О, интересная темка. Я тут от одного физика узнал, что газ (пропан) горит лучше всего горит при степени сжатия 13.5-14
нехитрый гуглеж по запросу "степень сжатия 14 мемз" привело меня к любопытному документу - https://dspace.khadi.kharkov.ua/dspace/bitstream/123456789/153/1/04.pdf

Я очень далек от физики, и моторостроения, есть кто-то с "правильным" образованием, или как минимум 5-ти летним опытом постройки моторов прокомментировать это ?
https://www.drive2.ru/users/winniewinnie/ инст и телега @vkurnitskiy

drone

А что там комментировать? В работе предложили изменить форму поршней для повышения сжатия и предложили геометрические размеры новых поршней. Правда при этом не просчитали ни влияние увеличившихся поршней на расход, ни прочностные характеристики необходимые для работы с повышенной мощностью.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"