Збільшення ступіню тиску під ГБО для економії палива

Автор ВКБ, 10 Липня 2015, 22:02:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Є теорія, що актанове число пропан-бутанової суміші дорінює 105-110 (можливість більше стискати до самозапалення не по свічці під великими навантаженнями і обертами). Цетанове - 35-40 (менша швидкість згоряння порівняно з бензином).Відповідно ступінь стискання у 1,2 МЕМз =9,5 від 92-95 бенз.
Пропан легше за бензин по причині чистоти і молекулярній струтурі. Відповідно його треба трохи більше на 10% в літровому вимірюванні ніж бензину по вазі стехеометрії бензин/повітря - пропан-бутан/повітря. Або менша на газу потужність на 10% при сталому розході на бензі і газі.
Тут нічого не поробиш.
Відповідно під пропан сама фізика пропана дозволяє зробити ступінь стискання 10,5-11 під пропан-бута, тим самим повисити ККД ДВС на 10-15%. Або знизити розхыд газу а не збільшити потужність.

Недаром весь світ пішов від 76 бензину до 92-92-98. Відповідно чим більше можливість сжати паливо, тим вищий КД ДВС і толку від палива, чис є приклад дизелю.

По розрахунку (при потребы можу надати), для зміни ступеня стискання з 9,5 на 11 треба головку просадати на 1,3мм.
Тут в мене виникають питання по клапанах, чи не будуть вони при обриві ременя стукатись об поршень. Чи обов.язкова розрізна шестерня розпредвалу, щоб при просадці головки клапан не стукавоб поршень. Чи допоможе зміщення фази клапанів цій проблемі. Що відбувається з ДВС при зміщені фази клапана на один зуб ременя туди- сюди.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Шо це ятут за брєд писав в 15-му  :-D

Але б не завадило.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Довідкова інформація:
Наш робочий обєм фактичний 1.2л по маркуванню, по якому бігають поршні:
Хід поршня 73мм
Діаметр поршня 72мм
Площа ціліндру 36×36×3.14/100=40,694см.кв.
Об.єм циліндра 73×40,694/10=297,066см.куб.
Всього мотора 297.066×4=1188,65см.куб.
Ступінь стискання конструктивна 9.5
Камера згорання 297,066/9,5=31,27см.куб. разом з викружками на поршні і неправильної форми навкруги свічки і прилягання клапанів.
Або 73мм/9.5=7,68мм при спрощенні до правильних циліндрів.
Тобто на хід 73мм лишається вгорі пустота під суміш 7,68мм.

Якщо треба ступінь стискання канструктивна 11, то
73/11=6,63мм, тобто зменшити на 7.68мм-6.63мм= 1,05мм.
Тобто фрезернути головку на 1,05мм
Або наварити дюралеву  гулю аргоном  чи таблетку вкрутити на головці з жароміцної сталі на мілку різь в мясисте тіло і щоб не стукнути поршнем об.ємом в 1.05мм×4069,4мм.кв/10=4,272см.куб
Тобто діаметром 30мм і висотою h= 4069,4мм/15×15×3,14 = 5,75мм (Д/h=30мм/5,75мм).
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

11 ступінь і варіатор кутів для інжектора і газомобіль готовий, електромобіль плакаль в сторонці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Люди кажуть, що простіше поставити вищі поршні. Тоді загальний об'єм зменшиться, а компресія збільшиться. Економія додаткова буде.

ВКБ

Якщо ніде не ціпане то чом би й ні. Або шатуни якщо є такі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris


KOT

Цитата: Toris від 06 Травня 2020, 20:31:24
Міняти ремінь по регламенту і не паритись.
Я когда то купил балаково - пол года ремень в топку.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

При різкому киданні сцепи випадково на низький передачі для тормозінням мотором рветься і ремінь хороший і 3-4тис пробігу, як було у мене. Лише не різко пускати...
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Ні чого подібного! Ні разу так ремінь  не рвався.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Кинув різко сцепу..в тапках їдав..перекосило ногу і на 60 км втикнув 1...кинув сцепу..не встиг пригальмувати. А двз був на хх...вжиииинь і заглохза.
Також раз порвала пампа...заклинила
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris

Хренасє, Вам вдалось на 60 км/год втикнути 1-у передачу? :wacko:

ВКБ

Може менше, але оберти на першій вжикнули різко на 3500.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Toris