Выбор ШРУСов.

Автор Юра, 15 Березня 2016, 21:50:15

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Lisiy83

у меня 280 тыс и все родные гранаты. но я езжу аккуратно)

Юра

Salek
Тогда менял так как попались по нормальной цене 2 полуоси, а в моей какая то одна начала стучать.
Сейчас хочу с тех полуосей переставить хорошую.
В общем после детальной диагностики нужно поменять только 1 внутреннюю. То что я думал стук наружной на вывороте оказалось вмятины на диске которые цепляли за болт стабилизатора.
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

Юра

Тут все проще, надо из 2х выбрать одну.
Продаю деревяные кровати из натурального бука, производитель Эстелла.

Жулик

Salek о так это ты залекс насилуешь и он не ламается )

Я думаю если гранаты снять промыть то станет видно живая она или уже люфт в ней, она должна плотненько ходить без люфтов!

Жулик

Цитата: Salek від 21 Березня 2016, 09:36:56
Цитата: Жулик від 21 Березня 2016, 08:32:14
Salek о так это ты залекс насилуешь и он не ламается )
Наверно просто повезло.
Цитата: Жулик від 21 Березня 2016, 08:32:14
Я думаю если гранаты снять промыть то станет видно живая она или уже люфт в ней, она должна плотненько ходить без люфтов!
На заводской которую снял следов выработки нет,но щёлкала на повороте.
Я видел рас прикол стою на розвале тут таврия с сто рядом выежает на окружную и тут херак граната внутрення отпала и масло течет с коробки, слесарь бежит под машину ложится.

Короче кино и люди как такое может быть  :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

ВКБ

При задньому ході при вивернутому кермі і підгазовці (іноді і при передньому ході на першій передачі) відчувається якась вібрація з низькою частотою і ізникає в рулі трохи і педалі щеплення. Наче як легке посмикування. Відчуття що саме в ходоці десь. Наче ДВС туговато. По прямій розгон нормальний. То шо шрусу чи гранаті приходе кінець?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Валерий86

Сегодня менял наружный шрус снимал полуось.Вопрос есть ли на внутренем шрусе штопорное кольцо?

Vitaliy.

На восьмёрках есть, на наших нету.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Валерий86

Спасибо,а то меня напугали что не поставил.

Sasha1

какие качественные внутренние шрусы продатся на таврию?
Наружных выбор огромен , а вот внутренних не могу выбрать, чтоб не золекс, лса, аврора, мастерспорт. Одни китайские.

Sasha1

Цитата: Salek від 21 Вересня 2016, 16:36:50
Цитата: Sasha1 від 21 Вересня 2016, 14:47:08
какие качественные внутренние шрусы продатся на таврию?
Внимательнее с внутренними шрусами!
У меня на машине 2008г.в. оказались шрусы старого образца.
Цитата: Sasha1 від 21 Вересня 2016, 14:47:08

у меня тоже на машине 2006 года на тришипе внутреннего шруса 22 шлица, а не 20

ВКБ

Хтось розбирав Зовнішній ШРУС який люфтить від руки при покачуванні проворотом? Чи водно сліди зносу чи ні? На короткій лівій полувісі на наружному шрусі немає майже люфту.
Пильник порвався трохи, десь 2 см щіль, порвав при заміні тормозного супорту.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

Цитувати виділенеПильник порвався трохи, десь 2 см щіль
Міняй пильник, бо поміняєш пізніше і ШРУСа , правда також з пильніком.

Люфт не в шрусі, а в палці на шліцах між зовнішім шрусом і палкою.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Цитата: ZaVa від 27 Грудня 2016, 11:50:24
Цитувати виділенеПильник порвався трохи, десь 2 см щіль
Міняй пильник, бо поміняєш пізніше і ШРУСа , правда також з пильніком.

Люфт не в шрусі, а в палці на шліцах між зовнішім шрусом і палкою.

Чесно кажучі де люфт - не вловив, може і між шліцем та втулкою шліцевою шруса. А може і там. Незабаром дізнаюсь. Просто зрізати не мав можливості пильник щоб подивитись.
І Головне що в лівій короткій напіввісі люфту немає. З пробігом в 120 тищ майже то трипоїди у відмінному стані - розбирав літом дивився, перемазував.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ZaVa

люфти невеликі на шліцевих з"єднаннях і в зовнішньому і у внутрішньому шрусах.
Міняй пильніка, бо влетиш на чималу копійку зі шрусом. Хто зна якої якості.
Заодно перевіриш стан сальніків пів вісей. Легше і дешевше буде замінити все за один прийом зливання масла з коробки.
З.І. Бери на пильніка з 2109 внутрішній виробництва БРТ, або кременчуцький.
Змазка у зовнішній - ШРУС, у внутрішній - літол 24.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3