Выбор ШРУСов.

Автор Юра, 15 Березня 2016, 21:50:15

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: ВКБ від 27 Грудня 2016, 20:09:24
Цитата: ZaVa від 27 Грудня 2016, 11:50:24
Цитувати виділенеПильник порвався трохи, десь 2 см щіль
Міняй пильник, бо поміняєш пізніше і ШРУСа , правда також з пильніком.

Люфт не в шрусі, а в палці на шліцах між зовнішім шрусом і палкою.

Чесно кажучі де люфт - не вловив, може і між шліцем та втулкою шліцевою шруса. А може і там. Незабаром дізнаюсь. Просто зрізати не мав можливості пильник щоб подивитись.
І Головне що в лівій короткій напіввісі люфту немає. З пробігом в 120 тищ майже то трипоїди у відмінному стані - розбирав літом дивився, перемазував.
Короткий шрус зношується менше, бо там більший кут згину, і відповідно працює більша площа деталей, а в довгому шарики стоять майже постійно в одному місці. Я літом розбирав два шруси з пробігом 70 тисяч км зі старої таврії, шруси німецькі, то той що на короткому валу в ідеалі, а на довгому має ямки в місці дотику шариків. Але скоріш за все це не є причиною люфту, люфт є на шліцах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, дійсно, коли йде навантаження та малий перекат  - для кулькових елементів це погано. Кулька повинна перекотюватись, перемазуватись і змінювати поверхню контакту на "свіжу". Не дарма трипоїдні внутрішні шарніри розповсюдженіше, надійніше та передають більший крутний момент, якщо поринути у розрахунки опору матеріалів, кінематики та динаміки.
Люфт може бути і там і там, прийняв рішення замінити.
Ну да, кути по двом шрусам майже однакові, бо вісі перпендикулярні майже  площині колеса,  у площині дороги наче однакові умови при повороту коліс. У вертикальній площині мала напівісь стоїть під більшим кутом ніж довга від вісі деференціалу КПП. Сумарно то наче так і є, що довга більш нерухома щодо кульок і частота навантаження та розгрузки майже в тій самій поверхні.
Для Верстатів з ЧПУ це скора смерть гвинта ШВП коли серійно нарізати мілку різь на короткі довжини - пройдено. При мені дві ШВП померли. Приміняють голівки різьбонарізні чи гребенки, і супорт робить тільки один хід, а не 10-15 на одну деталь.
А от коли крупні кроки та довжини різі - то ЧПК верстат , тобто його ШВП без проблем живе роками в три зміни.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.