Не до кінця гасне індикатор незарядки акумулятора

Автор Мирослав, 17 Березня 2016, 23:11:37

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Мирослав

Ісорія. При нормальних оборотах не до кінця гасне датчик відсутності заряду.
Інколи, при добрій прогазовці таки гасне і не загорається.
Пізніше, навернувся бігунок в трамблері і навернувся комутатор. Замінив їх, але проблема з індикатором залишилася.
Тобто, на холостих горить яскраво, при збільшені обертів тускніє, але не гасне. Інколи таки гасне. Куди дивитися? Акум, вроді не розрядився, по крайній мірі заводиться нормально.

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Василь

Якщо щітки, то блиматиме. Зніміть генератор, розберіть і перевірте додаткові діоди. Заодно і силові.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Мирослав

До діодів можна добратися без розборки генератора? І як перевірити? Продзвонити в обидва боки?

Сволочь

Цитата: Мирослав від 18 Березня 2016, 09:35:50
До діодів можна добратися без розборки генератора? І як перевірити? Продзвонити в обидва боки?

http://twokarburators.ru/?p=3439
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Мирослав

До діодів не добрався, але заміряв напругу на клемах акумулятора при заведеному двигуні і тусклому індикаторі. Напруга більше 14 вольт. Так що думаю, проблема десь в датчику. Тепер думаю, як його перевірити.

Григорий

СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Григорий

Цитата: Мирослав від 17 Березня 2016, 23:11:37
Ісорія. При нормальних оборотах не до кінця гасне датчик відсутності заряду.
Інколи, при добрій прогазовці таки гасне і не загорається.
Пізніше, навернувся бігунок в трамблері і навернувся комутатор. Замінив їх, але проблема з індикатором залишилася.
Тобто, на холостих горить яскраво, при збільшені обертів тускніє, але не гасне. Інколи таки гасне. Куди дивитися? Акум, вроді не розрядився, по крайній мірі заводиться нормально.
Мирослав а ти часом перед цим лампочки на панелі приладів  не міняв?
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Мирослав

Не міняв. Колись давно, були приколи з показами рівня пального. Тоді знімав панель і докручував гайку. Більше панель не знімав. Останні приколи з електрикою - міняв запобіжник правого ближнього світла. Пізніше, міняв частину трамблера та комутатор.
Інколи, якщо добряче газонути, індикатор тухне і не світиться. Але потім може після заведення двигуна, знову почати тускло світитися на високих обертах. Таке враження, що десь підгнив контакт і дає такі приколи.

al.dudka

В щитке приборов проверить 2 сопротивления и проверить дополнительные диоды в генераторе. Проверить напряжение на выходе генератора, должно быть не ниже 13.8 и проверить щётки РР.

Василь

Цитата: Мирослав від 19 Березня 2016, 13:27:41
...думаю, проблема десь в датчику.
І про який датчик мова? Дивіться схему. Коли ввімкнути запалення, напруга з акумулятора через лампочку заряду йде на генератор - на додаткові діоди. Коли генератор не працює - через діоди лампочка ніби "заземляється", через що вона і світиться. Коли генератор видає напругу, то від акумулятора і від генератора, тільки на різні виводи лампочки подається однакова за номіналом напруга. І лампочка не світитиметься. Коли ж при роботі генератора лампочка засвічується - це означає, що зі сторони генератора (від додаткових діодів) приходить менша напруга. Якийсь із діодів вийшов з ладу. Шукати в генераторі, а не "датчик"...
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Vitaliy.

Василь, ви вроде правильно написали, за исключением того, что лампочка в приборке "заземляется" через щётки через ОВ ротора. Если щётки стёрты, или в роторе обрыв, лампочка не будет светиться.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Мирослав

Хай погода стане до ладу, полізу таки до діодів. А то сьогодні взагалі прикол був, на холостих не горить датчик, а при збільшені обертів - світиться.