При нажатии на педаль тормоза обороти ПОВИШАЮТСА.

Автор Andriyko.92, 12 Квітня 2016, 00:00:03

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Andriyko.92

плоховато работает на холостом .... сегодня заметил что когда пару раз нажимаю на педаль тормоза начинает так уверенно работать и повишает обороти. как лечить беду мою ?

Sergik32

вакуумник, підсіс повітря, дивись звідки ноги ростуть
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 12 Квітня 2016, 08:59:24
вакуумник, підсіс повітря, дивись звідки ноги ростуть
Був би підсос, то оберти були в постійно високі, а так працюючи педаллю газу він додає додаткове повітря в ресивер.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

хай навіть так, а чого тоді оберти плавають коли тормоз чіпає, значить щось з вакуумником не так
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 12 Квітня 2016, 09:28:54
хай навіть так, а чого тоді оберти плавають коли тормоз чіпає, значить щось з вакуумником не так
Коли нажимаєш на тормоз, то в вакумі переміщується мембрана, тим самим даючи якусь порцію повітря в рессивер.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

в я кий ресивер, якщо вакуумник працює за рахунок розрідження в колекторі і втягує ту мембрану, тим самим полегшуючи зусилля на педать, але підвищуючи тиск на шток ГЦ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 12 Квітня 2016, 11:22:02
в я кий ресивер, якщо вакуумник працює за рахунок розрідження в колекторі і втягує ту мембрану, тим самим полегшуючи зусилля на педать, але підвищуючи тиск на шток ГЦ
А ти думаєш шланг від вакумника куди йде?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 12 Квітня 2016, 09:25:01
а так працюючи педаллю газу він додає додаткове повітря в ресивер.
Не дросселем, а тормозом.

При всём нормальном, когда нажмёшь на тормоз, ничего не изменится. А когда отпустишь педаль, то во впуск поступит дополнительная порция воздуха, которая на секунду чуть повысит обороты.
Может у автора ХХ богатит?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Salek від 12 Квітня 2016, 14:36:59Вы ставите диагноз,не зная кто болен(кошка или хомяк).
Ну будем надіятись що Андрійко.92 нас порадує своєю присутністю на форумі і точно скаже в яке місце в нього вставлено патрубок. :-D
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

А какая разница, куда он вставлен? Хоть карбик, хоть инжик, вакуумник соединяется с задроссельным пространством.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Andriyko.92


YUKON

Цитата: Andriyko.92 від 14 Квітня 2016, 01:50:10
карб у меня
Шукай підсос повітря на з'єднаннях шланга вакууму, якщо немає...підсилювачу капці! В мене був "підсос повітря" на хомуті біля впускного колектора, підрізав шланг...закрутив хомутом і норм!