здох акум :(

Автор gray-black, 16 Квітня 2016, 21:52:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Vitalka від 22 Квітня 2016, 22:20:16
Это почему? Если на исправной машине батарея всегда в заряженном состоянии, и ничего её не садит (ну можете клемму скидывать). С чего ей сульфатом покрываться?
Інколи буває що стартером більше крутиш ніж акумулятор встигає взяти зарядки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Цитата: Salek від 23 Квітня 2016, 08:29:17

Если нагрузишь гену чтоб выдал ток 65А но сгорит нафик.
65А?14V=910Вт
На автобусах ЛиАЗ и ЛАЗ стоЯл генератор киловаттный. Но то настоящий киловатт, не то что на легковушке. И батарея там была наверно 130 А\ч.
Цитата: Володимир від 23 Квітня 2016, 10:34:09
Інколи буває що стартером більше крутиш ніж акумулятор встигає взяти зарядки.
И шо нужно делать? Ставить генератор с танка (с тепловозу краще :) ), или устранять причину, почему мотор сразу не запускается?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Vitalka від 23 Квітня 2016, 12:28:17
Цитата: Salek від 23 Квітня 2016, 08:29:17

Если нагрузишь гену чтоб выдал ток 65А но сгорит нафик.
65А?14V=910Вт
На автобусах ЛиАЗ и ЛАЗ стоЯл генератор киловаттный. Но то настоящий киловатт, не то что на легковушке. И батарея там была наверно 130 А\ч.
Цитата: Володимир від 23 Квітня 2016, 10:34:09
Інколи буває що стартером більше крутиш ніж акумулятор встигає взяти зарядки.
И шо нужно делать? Ставить генератор с танка (с тепловозу краще :) ), или устранять причину, почему мотор сразу не запускается?
В гаражі дозаряджати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Salek від 23 Квітня 2016, 12:52:12
Цитата: Vitalka від 23 Квітня 2016, 12:28:17
На автобусах ЛиАЗ и ЛАЗ стоЯл генератор киловаттный.
Я на автобусе MAN видел 140А 24V.Так может на Таврию прилепим гену на 3,36кВт. ;)
Ненуашо, раз треба то треба ставити! Хоча я так міркую - то маловасто буде! Дайош 5 кВт! :-D :-D :-D

Lisiy83

может ещё в багажнике дизель-генератор возить?  :-D

YUKON

Цитата: Lisiy83 від 25 Квітня 2016, 12:57:48
может ещё в багажнике дизель-генератор возить?  :-D
Ні то вже накладно! :-D :-D :-D :rofl: :rofl: :rofl:

Sergik32

ну ви не рівняйте бусіка ЛАЗ чи ЛиАЗ, там троха батарейки інші і геники там такі як для автобуса, навіть на КавЗИКу, хоча там все газоновське, але там стояв геник сильніший бо освітлення в автобусі багато. Славуті достатньо 45А і ніяких переробок, якщо АКБ попався хароший то його хватає з головою, раз чи два в тиждень завести і виїхати з гаража, ну і обратно тоже. Я свою в суботу ледь завв, і тримав трохи щоб насіс закачав бензин з баку, і всеодно з 3-ї попитки тіко завелась, до того тиждень не чіпав. Таке буває, бо то славута, а не логан 1,4
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

Цитата: Sergik32 від 25 Квітня 2016, 13:42:36
ну ви не рівняйте бусіка ЛАЗ чи ЛиАЗ, там троха батарейки інші і геники там такі як для автобуса, навіть на КавЗИКу, хоча там все газоновське, але там стояв геник сильніший бо освітлення в автобусі багато. Славуті достатньо 45А і ніяких переробок, якщо АКБ попався хароший то його хватає з головою, раз чи два в тиждень завести і виїхати з гаража, ну і обратно тоже. Я свою в суботу ледь завв, і тримав трохи щоб насіс закачав бензин з баку, і всеодно з 3-ї попитки тіко завелась, до того тиждень не чіпав. Таке буває, бо то славута, а не логан 1,4

Перед запуском после длительной стоянки рекомендуется закачать бензонасосом (вручную) бензин и заведется с пол тыка, если карб правильно настроен.

При холодном запуске подсос вытягиваете? Нет? А нужно бы, пусть не так как зимой, но пользоваться им все равно нужно, просто нужно приловчиться и запомнить положения по окружающей температуре :)

Sergik32

категорично погоджуюсь з написаним, так робив на москвичу, а тут маю славку 1,2 плацкарт інжехторну, там підсоса зняли ще на заводі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

:) Ну тоді СОРРИ!

Тогда нужно дать больше времени "мозгам" подумать. На Сенсе в сильный мороз включаю зажигание, насос закачивает, выключаю, жду окончания тарировки РХХ и потом уже идет процедура заводки :).

Sergik32

я тоже так само роблю, тільки не виключаю ключа, а почекаю і заводжу.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Алексчук від 25 Квітня 2016, 14:24:10
:) Ну тоді СОРРИ!

Тогда нужно дать больше времени "мозгам" подумать. На Сенсе в сильный мороз включаю зажигание, насос закачивает, выключаю, жду окончания тарировки РХХ и потом уже идет процедура заводки :).
Це все лишнє, РХХ адаптується після кожної зупинки двигуна, якщо РХХ не міняв, то значить перед першим включенням запалювання він бува адаптований.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

не міняв, періодично чищу, просто після довгої стоячки така картина наблюдається, АКБ в нормі, ну коли довго стоїть то вольтаж 12,2-12,5В
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

12.2, то это трохи розряженый.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Sergik32

ну це коли постоїть тиждень то є 12,2-12,3В, коли їжжу то нормально, РН видає 14,4-14,5В, і електроліт 1,27.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0