ELM327 OBD2 сканер

Автор maks_zi, 05 Липня 2016, 13:14:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

YUKON

Спробував "вправити" мозок Крайслеру...З Open Diag не хотів товаришувати...спробував OBD Car Doctor - все норм помилку стер але вискакує повторно але чек не б'є.

Жулик

Цитата: YUKON від 12 Грудня 2017, 09:32:24
Спробував "вправити" мозок Крайслеру...З Open Diag не хотів товаришувати...спробував OBD Car Doctor - все норм помилку стер але вискакує повторно але чек не б'є.
Так а шо за ошибка.

YUKON

Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 10:19:36
Цитата: YUKON від 12 Грудня 2017, 09:32:24
Спробував "вправити" мозок Крайслеру...З Open Diag не хотів товаришувати...спробував OBD Car Doctor - все норм помилку стер але вискакує повторно але чек не б'є.
Так а шо за ошибка.
Помилка лябди1...низька напруга...
Помилка лябди2...бідна сумішь.
Варіантів 2...або форсункі треба почистити або лябді торба...ну і додатково...залити не ВОГівский бенз.)газу немає.
З урахуванням що лямд 2 і вони стоять на кожен тракт випуску бо дригун V6, бистріш за все треба чистити форсунки.


Жулик

Низкая напруга это сколько по графику?
Может лямда не коректирует топливо как у меня изза этого и бедная смась...

У меня бедная и богатая смесь откл при чиповке, поэтому этих ошибок не могло быть  :rolleyes: а если были 100% бы паралельно ошибке лямды загорелась и смесь фиговая.


Интересно там 2ДК работают паралельно или каждый отвичает за свои 3 целиндра  :facepalm:

YUKON

Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 11:07:43
Низкая напруга это сколько по графику?
Графік я не запам'ятав, тік помилкі...тре було скріни поробити. Нехай знову доберусь до нього...зроблю скріни помилок і лямбд.
Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 11:07:43
Интересно там 2ДК работают паралельно или каждый отвичает за свои 3 целиндра  :facepalm:
Походу як поралельно...кожен і кожний відповідає за свої 3 циліндра.

Жулик

Ото накрутылы тралейбус.
Може таке буть шо 1 жопа а в 2 то форсы забыти  :facepalm:.

В любом случаи ошибочки не из дешевых (

YUKON

Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 11:33:37
Ото накрутылы тралейбус.
Може таке буть шо 1 жопа а в 2 то форсы забыти  :facepalm:.
В любом случаи ошибочки не из дешевых (
Може й таке...треба на норм діагностику мотнуть(ну то як гроші появляться у власника авто)
Ось його випуск:

Жулик

Ну смотри норм диагност скорее всего скажет сначала мыть форсы.
Если это вы можете сделать сами то почему бы и нет.
Если посли мойки уйдет бедная смесь и 2дк заработает как нужно, то можна глять график 2дк и сровнить с 1дк что вые.
Может первый и вовсе по графику лежит на 0 и нечего не коректирует.
Причины может быть 2 проводка или лямда.

Только при диагностике должно быть не мение 2х графиков. Вольтаж который выдает лямда и 2й график корекция в %.
Бо он может как у меня вольтаж давал а ничего не коректировал  :facepalm:

YUKON

Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 11:53:17
Ну смотри норм диагност скорее всего скажет сначала мыть форсы.
Если это вы можете сделать сами то почему бы и нет.
Если посли мойки уйдет бедная смесь и 2дк заработает как нужно, то можна глять график 2дк и сровнить с 1дк что вые.
Может первый и вовсе по графику лежит на 0 и нечего не коректирует.
Причины может быть 2 проводка или лямда.

Только при диагностике должно быть не мение 2х графиков. Вольтаж который выдает лямда и 2й график корекция в %.
Бо он может как у меня вольтаж давал а ничего не коректировал  :facepalm:

Ну як зроблю скріни...кіну тобі в лічку подивишся...щоб тут не мусорити.
Тягне він гарно...але я ж не знаю як він повинен тягти...я ж на ньому новому не їздив...от якби порівняти тоді так, можливо робити висновки.

Жулик

А когда лямда не пашет мозги переходят на аварийную прошивку и пашет как не в чем и не бывало, расход только по идее меняется, если бы я ездил на бензе я бы и не понял, авто вые именно на газу.

YUKON

Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 12:40:24
А когда лямда не пашет мозги переходят на аварийную прошивку и пашет как не в чем и не бывало, расход только по идее меняется, если бы я ездил на бензе я бы и не понял, авто вые именно на газу.
Боюсь зглазить, но калина мовчить як партизан за 3 рокі і біля 35 тич пробігу.
Мабуть все дякуючи газюрнику на СТО. Гарно він з нею "пошаманив"! А мож того що в більшості випадків їзжу на ВОГ газюрі. І їде вона гарно.

Володимир

Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 12:40:24
А когда лямда не пашет мозги переходят на аварийную прошивку и пашет как не в чем и не бывало, расход только по идее меняется, если бы я ездил на бензе я бы и не понял, авто вые именно на газу.
То в теорії, а по факту плюсує або буднить суміш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

#27
Цитата: YUKON від 12 Грудня 2017, 12:47:10
Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 12:40:24
А когда лямда не пашет мозги переходят на аварийную прошивку и пашет как не в чем и не бывало, расход только по идее меняется, если бы я ездил на бензе я бы и не понял, авто вые именно на газу.
Боюсь зглазить, но калина мовчить як партизан за 3 рокі і біля 35 тич пробігу.
Мабуть все дякуючи газюрнику на СТО. Гарно він з нею "пошаманив"! А мож того що в більшості випадків їзжу на ВОГ газюрі. І їде вона гарно.
Я думаю что ДК и вовсе не очень зюбит газюль )
Цитата: Володимир від 12 Грудня 2017, 12:57:43
Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 12:40:24
А когда лямда не пашет мозги переходят на аварийную прошивку и пашет как не в чем и не бывало, расход только по идее меняется, если бы я ездил на бензе я бы и не понял, авто вые именно на газу.
То в теорії, а по факту плюсує або буднить суміш.
Как я понял когда c ДК все ок то смечь он коректирует до самой оптимальной из этого выходит что расход тоже оптимальный. А как только ДК умирает то он ничего не коректирует и мозг смешивает в аварийном режиме лижбы ехало, от того бедная или богатоя смесь, соотвецтвенно все это влеяет
на расход топлива.

И еще как я понял ДК коректирует только бензо воздушную смесь.
А моск гбо уже как то настраеваеют смотря на показания на бензе.
Тоесть лямда на гбо моск вообще не влеяет так?
Но без лямды не возможно настроить гбо, так как не видно смеси на банзе.




Володимир

Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 13:14:55
Я думаю что ДК и вовсе не очень зюбит газюль )
Яка йому різниця яке паливо, в нього завдання визначити залишок кинсню в вихлопних газах.
Цитата: Жулик від 12 Грудня 2017, 13:14:55Как я понял когда c ДК все ок то смечь он коректирует до самой оптимальной из этого выходит что расход тоже оптимальный. А как только ДК умирает то он ничего не коректирует и мозг смешивает в аварийном режиме лижбы ехало, от того бедная или богатоя смесь, соотвецтвенно все это влеяет на расход топлива.
Все залежить від блоку керування, для прикладу мікас тільки якщо ДК відключити, тоді він не робить корекції, а в інших випадках в межах діапазону регулювання, або ставить по максимуму паливоподачу, або по мінімуму, в залежності як його заклинило.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Aryan

ще й як впливає! Прошивка газомізків це грубо: коєфіцієнт на який треба помножити час бензину. При неробочій "Лямбді" час бензину міняється (по відношенню до правильного стихометричного часу) і відповідно міняється і час газу