Провал при перегазовке

Автор Сергій75, 16 Серпня 2016, 18:16:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Fulcrum

Цитата: Володимир від 20 Серпня 2016, 21:41:29
Цитата: Fulcrum від 20 Серпня 2016, 17:16:21
По звичайному ДК не відрегулюється "стоячих" 0,5 В., так як присутні пульсації вихлопних газів і напруга теж буде мінятися.
В мене на холостому відключений ДК, то напруга не дуже пульсує.

У мене ДК включений на ХХ і робочих режимах, осцилограма що на бензині, що на газу одинакова. Мікас не вміє тягнутись до стахеометрії по звичайному ДК, йому взагалі все одно яка суміш, доки він бачить переходи напруги ДК по порогах бідна/багата. Виняток тільки 10.3+ з 111 версією софту і то на ХХ, де совкові "інженери" догадались зробити кривий алгоритм схожий як у іномарок - довгострокова та короткострокова корекції, тільки вигляд вони мають у автоматичному зміненні GoXX.
Автомобілі є BMW і все решта

Сергій75

Цитата: Fulcrum від 20 Серпня 2016, 22:49:28
Цитата: Сергій75 від 20 Серпня 2016, 21:09:50
Але ж і коштує цей емулятор 300грн, якби він ще якісь функції виконував, крім відображення якості суміші. Якщо є можливість самому продіагностувати, то може краще періодично перевіряти напругу на датчику і при великому відхиленню від норми регулювати гбо.

Функція емулятора в його назві. Він не тільки показує суміш а й формує на сигнальний вхід ЄБУ постійний меандр різної форми в залежності від настройки, тобто обманює ЄБУ, щоб не вилазили помилки по багатій/бідній суміші і ще різні нюанси. Наприклад ауді, опелі, вольксвагени 90-х років без нього нормально робити не будуть із-за специфіки роботи їхніх бензинових ЄБУ.
Не буду з Вами сперечатися з цього питання, тому що не так добре розуміюся на даній темі, а краще задам ще одне питання :) чи можу я почистити канал рхх таким шляхом: зняти рхх, забризкати канал очисником карбюратора, потім поставити рхх і дати двигуну трохи поробити. чи не відобразиться це негативно на вузлах інжектора (вб'є якийсь датчик або засере форунки і т.д.) і чи можливо взагалі таким методом почистити канал. Зарані вибачаюсь за необізнаність та надіюся на відповідь.
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Fulcrum

Знімаєте РХХ, чистите очисником наконечник, прискаєте в канал, витираєте всередині тряпкою до блиску. Знімаєте впускний патрубок - те ж саме робите з дросельною. Хімія нічого не пошкодить і не вплине на роботу датчиків, форсунок.
Автомобілі є BMW і все решта

Сергій75

Дякую за відповідь! завтра займуся чисткою.
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Алексей

А в мене коли на швидкості скиндуєш з передачі на нейтральну то стрілка тахометра стоїть на 1100-1200 а коли зупинився зовсім то обороти інколи падають до 1000. На діагностиці сказали що всі датчики працюють нормальною В чому може бути причина?

Fulcrum

У прошивці заложена добавка обертів ХХ на швидкості, працює після 4 км/год. Це нормальна робота. Якщо у вас ХХ виставлені 900, то при русі будуть в районі 1100.
Автомобілі є BMW і все решта

Владимир

Цитата: Алексей від 21 Серпня 2016, 22:01:05
А в мене коли на швидкості скиндуєш з передачі на нейтральну то стрілка тахометра стоїть на 1100-1200 а коли зупинився зовсім то обороти інколи падають до 1000. На діагностиці сказали що всі датчики працюють нормальною В чому може бути причина?
Вам, наверное, по приколу задрачивать всех своим тахометром? Успокойтесь и не мешайте машине работать, если она вообще у Вас есть.

Алексей

Цитата: Fulcrum від 21 Серпня 2016, 22:16:41
У прошивці заложена добавка обертів ХХ на швидкості, працює після 4 км/год. Це нормальна робота. Якщо у вас ХХ виставлені 900, то при русі будуть в районі 1100.
А як її відключити?

ZaVa

Цитувати виділенеА як її відключити?
Замінити прокладку між кермом та сидінням водія.  ;)
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

головне що не глохне, а решту то не важно, тахометр для краси
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Fulcrum від 20 Серпня 2016, 22:49:28
Функція емулятора в його назві. Він не тільки показує суміш а й формує на сигнальний вхід ЄБУ постійний меандр різної форми в залежності від настройки, тобто обманює ЄБУ, щоб не вилазили помилки по багатій/бідній суміші і ще різні нюанси. Наприклад ауді, опелі, вольксвагени 90-х років без нього нормально робити не будуть із-за специфіки роботи їхніх бензинових ЄБУ.
Таке справедливе напевне тільки якщо ставити друге покоління газу на авто, де нема зворотнього зв"язку, доді блок керування робить корегування суміші але не бачить змін і викидає помилки.
Цитата: Алексей від 21 Серпня 2016, 23:56:41
Цитата: Fulcrum від 21 Серпня 2016, 22:16:41
У прошивці заложена добавка обертів ХХ на швидкості, працює після 4 км/год. Це нормальна робота. Якщо у вас ХХ виставлені 900, то при русі будуть в районі 1100.
А як її відключити?
Не треба її відключати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Сергій75

Сьогодні карбюраторним очисником почистив канал рхх та дросельну, поміняв повітряний та газовий фільтри і тепер провалів при перегазовці немає, правда не знаю, що з цього вплинуло, а може все вкупі :). Напруга на дк на хх на бензі 0,46, а на газу 0,86. Чи не критична це напруга для дк, а то не хочеться газ урізати так як і динаміка, і розхід влаштовує?
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!

Алексей

ZaVa ти вже міняв і неодну здаєця раззнаєш

ZaVa

Цитувати виділенеZaVa ти вже міняв і неодну здаєця раззнаєш
ТІК !!! (с) М.Я. Азіров  :P
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Сергій75

Цитата: ZaVa від 22 Серпня 2016, 20:16:37
Цитувати виділенеZaVa ти вже міняв і неодну здаєця раззнаєш
ТІК !!! (с) М.Я. Азіров  :P

Не зрозумів діалога :), а де ж відповідь на моє питання? :)
Когда я заправляю полный бак бензина - моя машина дорожает в два раза!