Таврия не заводится

Автор rusol, 22 Листопада 2016, 18:14:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 14:23:22
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2016, 14:00:29
Цитата: EvgenS від 21 Грудня 2016, 12:43:23
У меня минусовая крепится толстым проводом до шпильки КПП
Можливо і так, точно не сажу, але провід іде в сторону стартера.
Знайшов.
Кріпиться до лонжерона під радіатором.
На тоненький болтик, гаєчкою під ключ "8", якщо не помиляюся.
Офіґєнний контакт, як для стартера
Для стартера товстий провід від АКБ до коробки, той тонкий то для кузова.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Цитата: EvgenS від 21 Грудня 2016, 14:31:26
Не понял, стартер массу берет через свой корпус от корпуса двигла, соответственно толстый провод с минусовой клемы АКБ это и есть твоя масса на стартер, а второй тоненький идет как масса на  потребители остальные для которых сечения 6-10 мм2 вполне хватит.
Подивлюся, як воно буде.
Висновки робити рано, але, дотоґо два тижні заводився з накату.
Стартер крутив в"яло, таке враження що на щось натикався.
Ревізія стартера і вінця нічого не виявила.
Принаймні, після встановлення шлейфу стартер крутнув легко і різко, движок пустився "на раз".
Сьогодні також.
Ще кілька днів поспостерігаю.

st0kaN

У меня когда клемму менял минусовую, то один провод( толстый ) на коробку, тонкий на болт на кузове возле радиатора.
Metalcore 4ever

Анатолій

Цитата: st0kaN від 21 Грудня 2016, 19:33:39
У меня когда клемму менял минусовую, то один провод( толстый ) на коробку, тонкий на болт на кузове возле радиатора.
так і є

EvgenS

Цитата: st0kaN від 21 Грудня 2016, 19:33:39
У меня когда клемму менял минусовую, то один провод( толстый ) на коробку, тонкий на болт на кузове возле радиатора.
Аналогично

Сергей

Цитата: st0kaN від 21 Грудня 2016, 19:33:39
У меня когда клемму менял минусовую, то один провод( толстый ) на коробку, тонкий на болт на кузове возле радиатора.
Классика  :)

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Анатолій

Цитата: Сергей від 22 Грудня 2016, 09:38:17
Цитата: st0kaN від 21 Грудня 2016, 19:33:39
У меня когда клемму менял минусовую, то один провод( толстый ) на коробку, тонкий на болт на кузове возле радиатора.
Классика  :)
Ну-да.
А ще кажуть: "Народ шукає інструкцію, коли вже щось поламав"

Vitaliy.

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Чому не можна?
Потому, что вас от этого тут отговаривают. Это нельзя так лепить массу.

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Десь в районі передньої панелі кабіни має бути шлейф, між двигуном, або коробкою, і кузовом.

Это вам не жигули класика.

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Тому з"єднав двигун з кузовом через шпильку стартера і болт кріплення сигналу (там приварена гайка)
:facepalm:

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 14:23:22
Офіґєнний контакт, як для стартера
Этого провода вполне хватает, но не для стартера. На работу стартера он не расчитан.

Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 19:35:51
так і є
Шо так и е? Толстый провод от АКБ к коробке идёт? А через него ток не проходит. Значит где то коррозия виновата.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Анатолій

Цитата: Vitaliy. від 22 Грудня 2016, 11:06:13
Цитата: Анатолій від 21 Грудня 2016, 08:46:43
Чому не можна?
Потому, что вас от этого тут отговаривают. Это нельзя так лепить массу.

Проблема знята шлейфом між стартером і кріпленням сигналу.
Мотор пускається.
Буде тепло - буду шукати корозію.
Я без гаражу

ЧОМУ ТАК НЕ МОЖНА СТАВИТИ МАСУ?
ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ПРОБЛЕМИ?

Володимир

Цитата: Анатолій від 22 Грудня 2016, 12:51:45
ЧОМУ ТАК НЕ МОЖНА СТАВИТИ МАСУ?
ЯКІ МОЖУТЬ БУТИ ПРОБЛЕМИ?


На це запитання вже була дана відповідь.

http://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=13493.msg471534#msg471534
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Анатолій

Машина не заводилася. Шукав причину, в результаті, знайшов "жмут" проблем.
В тому числі - пів-бензинового фільтра чогось, що при -12С замерзло.
Конденсат виключається. Бак, особливо взимку, тримаю ПОВНИМ.
А до речі:
хто, де, чим заправляється.
Досі я заливав, виключно, ОККО 95/92Євро.
По "по водичці" в фільтрі бачу, що ОККО потихеньку скурвилася...
Є якісь рекомендації?

Анатолій

Цитата: Salek від 21 Січня 2017, 19:04:34
Цитата: Анатолій від 21 Січня 2017, 18:53:06
По "по водичці" в фільтрі бачу, що ОККО потихеньку скурвилася...
Є якісь рекомендації?
Бензовозы всех продавателей бензина в Кременчуге все из одного крана заливаются.
В нас все більше люду переходить на "авіас", 92 Energy.
І мене агітують

Анатолій

Завод рекомендує.
І ще, менше палить. В далеких поїздках є невелика економія

Анатолій

Цитата: Salek від 21 Січня 2017, 20:08:49
Цитата: Анатолій від 21 Січня 2017, 19:31:39
В нас все більше люду переходить на "авіас", 92 Energy.
І мене агітують
Я всё время существования "Авиас" у них заправляюсь.У Бенни ещё с бензовоза заправлялся.

А нафиге Славуте 95й?
Менше палить. Легше йде. Завод рекомендує.
Я взагалі, на 95Євро їздив, поки ціни не здуріли

$lavka

Цитата: Анатолій від 21 Січня 2017, 18:53:06
Машина не заводилася. Шукав причину, в результаті, знайшов "жмут" проблем.
В тому числі - пів-бензинового фільтра чогось, що при -12С замерзло.
Конденсат виключається. Бак, особливо взимку, тримаю ПОВНИМ.
А до речі:
хто, де, чим заправляється.
Досі я заливав, виключно, ОККО 95/92Євро.
По "по водичці" в фільтрі бачу, що ОККО потихеньку скурвилася...
Є якісь рекомендації?
Запаравить Е95S ( спиртовой ) или " красную шапочку " - спирт медицинский этиловый влить в бак он с водой связывается и выгорает с бензином .