Плохая работа двигателя на холодную

Автор f3s, 23 Листопада 2016, 02:45:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

f3s

Всем привет!

Подскажите, пожалуйста  :help:. Есть следующая жалоба:
На холодную при полностью высунутом подсосе, двигатель хорошо хватает, обороты растут до 1000 и тут же падают, мотор глохнет. Если не подгазововать, раза 3-4 надо, что бы двиг начал стабильно держать. При этом двигатель троит. После того как немного прогревается - это исчезает. На горячую пуск вполне нормальный, как на газу, так и на бензине.
Так же, есть жалоба - на скорости больше 80, если перейти на нейтральную - мотор глохнет. На 70 такого нет.
Грешу на неправильную настройку карбюратора.  :wallbash:

Дайте совет по поводу моей проблемы.

Заранее спасибо!


YUKON

 Нестабільна робота на холодну обумовлена 2-ма факторами а то й 3-ма.
1. Контсруктивна особливість впускного колектору - 1 та 4 довші патрубки ніж 2 та 3, тому коли авто заводиться на холодну підтраює, потім через 1,2 хв. все проходить; (ніяк не виправиш)
2. Спаравність системи запалення - тут, все залежить від свічок та ВВ проводів. Тому завод рекомендує на зиму використовувати новий комплект свічок, а також ввечері( в темноті) подивись на двигун біля ВВ проводів, якщо немає салютів від ВВ проводів то все норм, є - під заміну їх. Ну ще може, але ХЗ, перевірити кут запалення по ремню ГРМ!
3. Справність паливної системи - перевірити бензонасос на предмет того як він накачує бензин - (про кожному різкому натисканні на поводок ручної підкачки бензин повинен гарною струєю натікати в ємніть що попередньо заготовлена. Карб. тут треба багато говорити але головне - чи норм паливний фільтр, паливний фільтр грубої очистки палива в самому карбі (розташований навпроти вхідного патрубку під мідним болтом), перевірити рівень палива в поплавковій камері, а також наявність води там жеж, ну і повинні бути чисті жиклери;
Мож хтось щось додасть але нач тоб все! Дякую!

Sergik32

та і додати то немає вже що, все написано як треба. печатка і підпис і все, в роботу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

EvgenS

Я в темноте у себя смотрел на провода и свечи: провода нигде не пробивают, рукой можно спокойно их трогать, но вот вокруг свечей (всех) свечение наблюдается в месте (самой свечи) где керамика с металом соприкасается, причем свечей перепробовал кучу, та и провода пробовал разные результат одинаков. В чем причина или так и должно быть? Сейчас стоят ВВ провода Тесла и свечи денсо W20TT все новое . Претензий к работе двигла нет (не троит, хх ровный, отклик на педаль газа ок). Но бесит это свечение :facepalm:

Sergik32

теж саме, кінець ковпачка світиться і на свічці на кераміці в томі місці кільце темне. міняв свічки-провода, і все монопісуатєльно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Тут бабка на 2-є гадила - чи провода вмісті із свічками, чи щось окремо кожне виймає мозок! В мене таке не відстежувалось!

Sergik32

ну воно то не впливає на роботу, в ночі то хоч видно де свічки стоять
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 23 Листопада 2016, 12:05:27
ну воно то не впливає на роботу, в ночі то хоч видно де свічки стоять
Зроби ТЮНЕНХ - підсвіти двигун! :rofl: :rofl: :rofl:

EvgenS

Цитата: Sergik32 від 23 Листопада 2016, 11:46:49
теж саме, кінець ковпачка світиться і на свічці на кераміці в томі місці кільце темне. міняв свічки-провода, і все монопісуатєльно
не у меня концы колпачков не светятся. Еще прикол это только на холостых только газку поддаш пропадает свечение.

f3s

Цитата: YUKON від 23 Листопада 2016, 08:31:27
Нестабільна робота на холодну обумовлена 2-ма факторами а то й 3-ма.
1. Контсруктивна особливість впускного колектору - 1 та 4 довші патрубки ніж 2 та 3, тому коли авто заводиться на холодну підтраює, потім через 1,2 хв. все проходить; (ніяк не виправиш)
2. Спаравність системи запалення - тут, все залежить від свічок та ВВ проводів. Тому завод рекомендує на зиму використовувати новий комплект свічок, а також ввечері( в темноті) подивись на двигун біля ВВ проводів, якщо немає салютів від ВВ проводів то все норм, є - під заміну їх. Ну ще може, але ХЗ, перевірити кут запалення по ремню ГРМ!
3. Справність паливної системи - перевірити бензонасос на предмет того як він накачує бензин - (про кожному різкому натисканні на поводок ручної підкачки бензин повинен гарною струєю натікати в ємніть що попередньо заготовлена. Карб. тут треба багато говорити але головне - чи норм паливний фільтр, паливний фільтр грубої очистки палива в самому карбі (розташований навпроти вхідного патрубку під мідним болтом), перевірити рівень палива в поплавковій камері, а також наявність води там жеж, ну і повинні бути чисті жиклери;
Мож хтось щось додасть але нач тоб все! Дякую!
По первому пункту - ок  :(
По второму - гляну и УОЗ, и ВВ провода.
По третьему - у меня ГБО, на бензине ездию мало, фильтр исключен. Стоит ЭБН, он исправен, но все таки гляну. Попловок и жиклеры обязательно посмотрю.
Спсибо за ответы.
А по поводу того что глохнет на скорости(больше 80 км в час) если втыкнуть нейтральную, есть предположения? :help:

EvgenS

только что может какким то образом поток воздуха на скорости задувает через фильтр в карб обедняется смесь и глохнет:wallbash:
НО это только логический ход мыслей, я не автомеханик и ничего утверждать 100% не буду. Может хто из старожил чего нибуть разъяснит?

YUKON

Цитата: f3s від 23 Листопада 2016, 17:36:07
А по поводу того что глохнет на скорости(больше 80 км в час) если втыкнуть нейтральную, есть предположения? :help:
На стоячому авто, заведи мотор наверни десь до 3-х тищ обертів і різко кінь газ, якщо заглохне тре регулювати якість палива... або дивись трикутну мембрану (вона під клапаном холостого ходу)! Крім того, як відкриїш карб дивись на маленьке кілечко біля головних жиклерів, надіте на бронзовий пиптик, якщо прижате... замінити! Ця скотина в мене колись стільки "крові попила"! Якщо ти їздиш на газу... то це не показник, що не закакується карб! Ну й накінець, зверни увагу чи немає підсосу повітря, вжата прокладка між кришкою і корпусом карба - замінити. зверни увагу на шланги вакуума до підсилювача гальм, і на регулятор кута запалювання (вакуумний єсєсьна)

EvgenS

во точно я тоже с этим колечком запарился когда карб чистил забыл поставить.

f3s

Всем привет. Решил проблему плохого пуска, двигатель не троит.

Поменял ВВ провода и свечи. Подрегулировал пусковой зазор и все ГУТ :) Вот только почему глохнет на нейтралке при 80 км\ч и больше - хз.

YUKON

Цитата: f3s від 02 Грудня 2016, 00:53:13
Всем привет. Решил проблему плохого пуска, двигатель не троит.
Поменял ВВ провода и свечи. Подрегулировал пусковой зазор и все ГУТ :) Вот только почему глохнет на нейтралке при 80 км\ч и больше - хз.
Що це таке пусковий зазор??? Що ти під цим розумієш! Бо я мать не зовсім розумію! З приводу того що глохне - спробуй зробити описане мною в пості №11