Високі обороти!!!

Автор Nikolay_7, 21 Березня 2017, 10:37:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Nikolay_7

Шановні, підкажіть, в чому може бути причина, завищені обороти, стрілка завжди показує 1000 на холостих. Датчик заслонки міняв, нічого не помінялось, і датчик холостого ходу теж міняв, результат той-же.

YUKON

По вартості цих 2-х датчиків можна було скататсь на комп. діагностику і все зробити! Хандрити може датчик температури охолоджувальної рідини, що дає імпульси на блок керування двигуном!Це як одна з версій! Але при цьому повинен зрости розхід палива! Не спостерігали такого?

Nikolay_7

Дякую за підказку! Буду робить діагностику.

Sergik32

Оце після заміни термостата на лайносовський, у мене також є такі граблі, апетит виріс і замітив коли срання заведу холодну то довше тримає на високих обертах потім падають, раніше не такі оберти були при прогріві. ну грішу на те, що мазнув червоного херметика нп різьбову частину датчика температури і коли закрутив його в корпус термостата то відповідно герметик трошки зменшив площу омивання охлаждайкою самого тіла датчика, там кінець на пару мм всього має контакт з рідиною. може це і вплинуло на роботу.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Nikolay_7

Після діаги обов"язково відпишусь...

EvgenS

Цитата: Sergik32 від 21 Березня 2017, 11:37:02
Оце після заміни термостата на лайносовський, у мене також є такі граблі, апетит виріс і замітив коли срання заведу холодну то довше тримає на високих обертах потім падають, раніше не такі оберти були при прогріві. ну грішу на те, що мазнув червоного херметика нп різьбову частину датчика температури і коли закрутив його в корпус термостата то відповідно герметик трошки зменшив площу омивання охлаждайкою самого тіла датчика, там кінець на пару мм всього має контакт з рідиною. може це і вплинуло на роботу.
Ну может на инжекторе и так, а у меня наоборот после замены термостата расход упал где то на 1л. :clap:

Sergik32

ну я не знаю, але на 20літрах 95-го прошла моя макролітражка 170км і вже знов каністра на поворотах поблимує.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 21 Березня 2017, 12:33:18
ну я не знаю, але на 20літрах 95-го прошла моя макролітражка 170км і вже знов каністра на поворотах поблимує.
20 на 100 то ти шось уазівські витрати палива пишеш...шось ти не те вимірював. То все дівчата в міні винуваті...відволікали тебе від керування! Точно газюру в поляку давив! :-D :-D :-D

Sergik32

ну їзда більш по селу, а тут 2-3 і не вище, і прогріву не чекаю бо прогрівається швидко, впали оберти і поїхав, газу не даваю моцно, бо жалко, не люблю як гарчить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 21 Березня 2017, 11:37:02
замітив коли срання заведу холодну то довше тримає на високих обертах потім падають, раніше не такі оберти були при прогріві.
Незнаю чого зробили так, але якщо температура запуску попадає в діапазон 15-30 градусів, то включається програма прогріву каталізатора.
Цитата: Sergik32 від 21 Березня 2017, 12:33:18
ну я не знаю, але на 20літрах 95-го прошла моя макролітражка 170км і вже знов каністра на поворотах поблимує.
То що за такий прикол, я на 17 літрах газу проїзджаю 240.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я і сам в шоці. Зробив того лайносотермоса, все прогрів, провірив, вроді все працює, потім поїхав і залив 20літрів пального 95-го, і оце в суботу ще трошки по селу проїхався, ну км 10 відсили накрутив і дивлюсь на одометр а там 172 км, і стрілка уже біля червоної поділки, і на поворотах поблимує каністра, точно так само як було до того коли заливав тих 20 літрів. і пару разів ото було що троїла і джекічан блимав і мотор колбасило, ну я то не тягнув її а трохи почекав і поїхав, от може воно і гребануло так, але всеодно, хай там +- пару літрів в баку, але проїду ну зай ще км 10-15 і все, то нах така колєсніца нада, вже краще якогось пасата Б3 купити, той їсть зато там канхфорт і моща
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Сік раз казав тобі не мішай машинці їздити, а ти як не трюмостат дак добавки!

Sergik32

я не заважаю, я покращую і так ідеальну конструкцію
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 21 Березня 2017, 14:54:08
я і сам в шоці. Зробив того лайносотермоса, все прогрів, провірив, вроді все працює, потім поїхав і залив 20літрів пального 95-го, і оце в суботу ще трошки по селу проїхався, ну км 10 відсили накрутив і дивлюсь на одометр а там 172 км, і стрілка уже біля червоної поділки, і на поворотах поблимує каністра, точно так само як було до того коли заливав тих 20 літрів. і пару разів ото було що троїла і джекічан блимав і мотор колбасило, ну я то не тягнув її а трохи почекав і поїхав, от може воно і гребануло так, але всеодно, хай там +- пару літрів в баку, але проїду ну зай ще км 10-15 і все, то нах така колєсніца нада, вже краще якогось пасата Б3 купити, той їсть зато там канхфорт і моща
Діло не в термостаті, щось інше заважає машинці працювати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VladimirNN

Цитата: Sergik32 від 21 Березня 2017, 14:54:08
я і сам в шоці. Зробив того лайносотермоса, все прогрів, провірив, вроді все працює, потім поїхав і залив 20літрів пального 95-го, і оце в суботу ще трошки по селу проїхався, ну км 10 відсили накрутив і дивлюсь на одометр а там 172 км, і стрілка уже біля червоної поділки, і на поворотах поблимує каністра, точно так само як було до того коли заливав тих 20 літрів. і пару разів ото було що троїла і джекічан блимав і мотор колбасило, ну я то не тягнув її а трохи почекав і поїхав, от може воно і гребануло так, але всеодно, хай там +- пару літрів в баку, але проїду ну зай ще км 10-15 і все, то нах така колєсніца нада, вже краще якогось пасата Б3 купити, той їсть зато там канхфорт і моща

Может лябде пришел конец или еще какой-то датчик мозг "имеет". Могло же совпасть просто с установкой ланос-термоса. Ну или установкой неродного термоса ты увеличил время прогрева авто, и тем самым повысил расход.