Slavuta 1.2SI by Skiper

Автор Skiper, 18 Травня 2009, 19:39:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Skiper

Левый стоп перестал гореть. Сгорела одна нить стоковой лампы Маяк.
Установил Philips P21/5W Vision.
Проверил, всё в норме

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper




Пару фоток Slavuta 1.2SI by Skiper
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

YUKON

Ну як завжди гарна машинка, просто гарна. Шкіперок, щось ти за нас взагалі забуваєш...час від часу на трохи з'являєшся...ти мать субіку більше уваги приділяє...от і промишляєш мабуть на профільних форумах! Заходь частіше

Skiper

Дякую, Субика вже 2 роки, як нема. Паджеро вагон для полювання та відпочинку на природі.
А по Славуті - оформив вчора автоцивілку. 540 грн. Машина більш використовується як віхідного дня. Їздити до Києва в центр на роботу, а особливо назад по коркам та частині Окружній, то виходить накладно по грошам та по часу на будь якій машині. А до базару,  до маркету, то в самий раз для Славути, особливо те, що довге (труби, двері тощо). Їздиш, отримуєш задоволення під гарну музику. Фактично все сток, навіть термостат заводський. З маслом трохи не вгадав, Castrol Magnatec 10W-40 при температурі влітку на вулиці більш 30 градусів та мотору 86-90, погано починає качати його маслонасос. Становиться рідким більше, ніж треба. Запалення раннім не повинно бути, ремінь ГРМ по міткам. Місяця через 1.5 - 2 перед жарою зміню. Перед цим також було той же марки (турецьке), але поводило себе краще. Це ж типу Німеччина виробник. Мабуть Розетка туфту со скидкою продала та парашутом сертифкат :)  Буду купляти в перевіреному магазині.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

YUKON

Я в резетці вже добрих років 7 нічого не купую, зажрались по цінах ну просто дуже.
На кастрол особливо багато підробок тому нічого нового. А виходячи з яких симптомів ти вирішив що масло погано закачується насосом?

vol4ok7

Цитата: YUKON від 12 Квітня 2018, 07:21:38
Я в резетці вже добрих років 7 нічого не купую, зажрались по цінах ну просто дуже.
На кастрол особливо багато підробок тому нічого нового. А виходячи з яких симптомів ти вирішив що масло погано закачується насосом?
Наверное лейка загораеться на холостых,при провале...

YUKON

#156
Да просто, якщо при запуску двигунця не зразу тухне лампа тиску мастила, і фільтр встановлений малє кнехт, то треба просто замінити на Ман і все стане в нормальне русло. Доречі, Шкіперку, ти ж часто є в Києві, закотись в Базу Авто звуку, там масла сертифіковані.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 12 Квітня 2018, 08:24:22
або на ВІКС
Я людині кращеньке раджу(да Шкіпер і сам не хлопчік а муж), а тиии???? :-D

Володимир

Цитата: YUKON від 12 Квітня 2018, 08:58:53
Цитата: Sergik32 від 12 Квітня 2018, 08:24:22
або на ВІКС
Я людині кращеньке раджу(да Шкіпер і сам не хлопчік а муж), а тиии???? :-D
Вікс чим не подабається?

В вікса порівняно з маном папір тоньший але волокна дрібніші, можливо має менший опір рідині, але то не є мінус, так менше шансів що рідина тече через перепкний клапан.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Skiper

Цитата: vol4ok7 від 12 Квітня 2018, 07:42:03
Наверное лейка загораеться на холостых,при провале...
Загоралась пару раз красная лампа в жару после интенсивного движения при переходе на ХХ.
С маслом и фильтр меняю, Махле/Кнехт брать точно не буду. Как раз по Одесской трассе между Чабанами и КЛОшкой  открывают новый магазин База Автозвука :)
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

YUKON

Цитата: Skiper від 12 Квітня 2018, 11:55:57
Цитата: vol4ok7 від 12 Квітня 2018, 07:42:03
Наверное лейка загораеться на холостых,при провале...
Загоралась пару раз красная лампа в жару после интенсивного движения при переходе на ХХ.
Как раз по Одесской трассе между Чабанами и КЛОшкой  открывают новый магазин База Автозвука :)
О бач там тобі і зручно буде...я собі купую в них масло...сертифікати виставлені на сайті...мож як купуватимеш, мені просто цікаво, чи нададуть вживу тії сертифікати, чи може нафотали їх централізовано, а вживу не нададуть. Тоді "все буде зрозумілим"!

vol4ok7

Цитата: Skiper від 12 Квітня 2018, 11:55:57
Цитата: vol4ok7 від 12 Квітня 2018, 07:42:03
Наверное лейка загораеться на холостых,при провале...
Загоралась пару раз красная лампа в жару после интенсивного движения при переходе на ХХ.
С маслом и фильтр меняю, Махле/Кнехт брать точно не буду. Как раз по Одесской трассе между Чабанами и КЛОшкой  открывают новый магазин База Автозвука :)
Посмотри ДД масла может он сопливит...

Skiper

Дошли руки до Славуты.
Вчера подтянул крышку клапанов, почистил РХХ (не большая полоска от нагара 1.5 мм присутствовала на штоке внизу). Снялась спиртом и ушной палочкой без проблем. Посадочное место грибка, как и сам грибок, были более-менее чистые.
Вкл\выкл зажигание, ещё раз вкл\выкл, далее завод - без проблем, хх в норме.
Поскольку с Кастролом и Махле возникли проблемы при интенсивном движении на горячую, то
взял на замену:
1. Масло.
Выбор пал на ELF Evolution 700 STI 10W-40, т.к. кинематическая вязкость данного масла при 100°C, ASTM 445, мм2/с:  14,81.
https://proautomasla.ru/elf/evolution-700-sti-10w40.html
У залитого Castrol Magnatec 10W-40 кинематическая вязкость при 100 °C ASTM D445 мм²/c: 14.2
https://proautomasla.ru/castrol/magnatec-10w40-r.html
При равных условиях на горячую ELF должен быть получше.
Самое вязкое, которое нашёл MANNOL Classic 10W40 - у него вязкость кинематическая при 100°C ASTM D445 мм²/c: 15.99
https://proautomasla.ru/mannol/classic-10w40.html
Боюсь, это для зимы будет довольно густое.
2. Фильтр.
Mann 914\2
3. Свечи
DENSO W20EPRU (около 9 лет трудятся, время пришло им на пенсию в запас)
9 мая поменяю всё скопом.



Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Aryan

1. Ельф         14.81 мм²/с     ????????
2. Каструль   14.2   мм²/c    6900 мПа*с (сП)
3. Манол       15.99 мм²/c    6320 сП
у останнього масла  найменша динамічна вязкість при -250С, а у Ельфа її чомусь не вказують, принаймні я не знайшов, мабуть тому що не в класі.  Тому Манол для зими найкраще!
Але це все умовно.