Резонансная проблема резонаторная...

Автор Rem, 24 Вересня 2017, 17:31:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Rem

Все началось с резонатора... Родного инжекторного резонатора мне хватало ...раза два поехать на рыбалку... Не то, что я им об что то бился, но оно же висит под днищем и упирается обо все бурьяны, пески и ветки, постепенно появляются трещины, а потом быстро сгнивает.
Решил поставить карбюраторный. Купил год назад польский, вварил гайку, поставил. Все хорошо, только появилась дополнительная вибрация в салоне, аж ручку КП колбасило, резонанс на холостых и секло на соединении сильно, появлялся рев на скорости. Со временем немного притерлось и рев пропал, к вибрации привык наверное... Вообще, как оно там должно герметизироваться?
Этим летом меняли сцепление. Вместе со сцеплением мастера заменили подушки двигателя, типа порвана была. Вот теперь я ощутил что такое вибрация... На холостых трясется в дверьках, в сидениях под торпедой, даже дребезжит решетка радиатора. Хоть с хаты тикай...
На форумах писали, что польские резонаторы склонны к резонансу на хх. Поставил Босал. Польский, кстати, за год даже ржаветь не начал, там, где я его не трогал.
Сначала вроде стало лучше, но не идеально. А со временем -- еще хуже. Если первый со временем как то притирался, то этот наоборот -- стал фердеть и сильно сечь из под сферического соединения, воняет и опять трясется все...
Еще подозрение, что какие то подушки не такие поставили, ибо теперь провод с лямбда смотрит на тягу КП на одном уровне и может перетерется со временем. Раньше такого не было. Такое впечатление, что двигатель опустился?
Вопрос, что не так? Как герметизировать соединение? По подушкам очень плохие отзывы, что ставить? Руку на дверьку ложиш, а она дрожит при заведенном двигателе... Вроде ничего нигде не касается, глушитель тоже Босал...

Володимир

Цитата: Rem від 24 Вересня 2017, 17:31:16Вопрос, что не так? Как герметизировать соединение? По подушкам очень плохие отзывы, что ставить? Руку на дверьку ложиш, а она дрожит при заведенном двигателе... Вроде ничего нигде не касается, глушитель тоже Босал...
Польський резонатор "полмо" прямоточний, тому з ним машина бубнить, також він має більшу в діаметрі банку і вона зачіпає за кожух на кулісі через що проблематично втикається друга передача.

Подушки нижні раджу такі, літом брав, то дуже м"які.
https://detali.zp.ua/catalog/52684-podushka_dvigatelja_1102_niz_ukraina/
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Григорий

Rem  у меня что то похожее было, менял подушки разные но увы пока не заметил что корпус коробки достаёт лыжу при малейшей вибрации, вылечил подкладыванием под низ подушки прокладки со старых плоских ремней высотой примерно 5-7 мм,длины  болтов на подушке хватило.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Sergik32

Я тебе розумію як ніхто, бо маю такуж проблему. Якось Володимир писав про вварку додаткових ребер жорсткості між банкою резонатора і трубою що з нього виходить і йде до глушника. я в себе обслідував всі точки кріплення, подушки цілі, гумки на глушнику стоять тазовські, вони мякі, вся система від руки легко переміщається а резонує тільки отой участок резонатор-труба-глушник, от її і буду усилювати, бо більше там немає чому вібрувати.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Rem

Цитата: Sergik32 від 24 Вересня 2017, 23:45:58
Якось Володимир писав про вварку додаткових ребер жорсткості між банкою резонатора і трубою що з нього виходить і йде до глушника. я в себе обслідував всі точки кріплення, подушки цілі, гумки на глушнику стоять тазовські, вони мякі, вся система від руки легко переміщається а резонує тільки отой участок резонатор-труба-глушник, от її і буду усилювати, бо більше там немає чому вібрувати.

Пройдений етап... Я зразу наварив пластинку між краєм банки і вихідною трубою. Потім зрізав її. Різниці не відчув. Подумав, можливо дешеві інжекторні не вібрували, бо вся та конструкція була менш жорсткою. Більше зєднань, більша маса разом з каталізатором, тонше метал, коливання гасились десь там в середині...

Rem

Цитата: Володимир від 24 Вересня 2017, 19:08:18
Польський резонатор "полмо" прямоточний, тому з ним машина бубнить, також він має більшу в діаметрі банку і вона зачіпає за кожух на кулісі через що проблематично втикається друга передача.

Подушки нижні раджу такі, літом брав, то дуже м"які.
https://detali.zp.ua/catalog/52684-podushka_dvigatelja_1102_niz_ukraina/

Я не помічав, щоб сам Полмо особливо бубнів, порівняно з Босалом. Він ні об що не стукав. Заміна на інший нічого не дала. Коли стоїш зовні машини, то наче все й не так погано, зі зєднання тільки фурчить. А от коли сядеш в салон, то тут триндець... все навколо гуде від вібрації чи резонансу, чи якогось біса...

В тому магазині я тарюсь буває, відгуки про ті прокладки читав... :hysterics:

Rem

Цитата: Григорий від 24 Вересня 2017, 20:09:13
Rem  у меня что то похожее было, менял подушки разные но увы пока не заметил что корпус коробки достаёт лыжу при малейшей вибрации, вылечил подкладыванием под низ подушки прокладки со старых плоских ремней высотой примерно 5-7 мм,длины  болтов на подушке хватило.

Ремень армированный? В домашних условиях как это лучше сделать?

Rem

Я коли купив цю машину, вона була досить тихою, порівняно з ішими славутами та девятками, спеціально вибирав. Пережила кілька роздовбаних інжекторних резонатора та драний глушник, і нічого... А тут стався облом...

Вібрацію не може давати пульсуючий прорив газів зі зєднання із штанами? Раніше звідти так сильно не сікло, було тихо. Є якісь способи ущільнення цього вузла? Я коли поставив Босал, спочатку сікло менше, резонанс всередині менший був. А тепер при розгоні просто реве звідти, а на хх всередині все ходором ходить... Та ще й смердить під дверима...

Серёга

После того как поставил другой наконечник (после глушителя) самодельный из водопроводной трубы большего диаметра и прицепил за резинку она оттянулась в другую сторону впритык к усилителю пола под багажником и вибрация передавалась на кузов, как только не гнул крепление никак неполучалось его норм отогнуть чтоб резинка не цепляла, в итоге через резинку проволокой примотал и нормально щас вибрация пропала. Это я к тому что сзади может быть так же резинка вплотную к усилителю оттянута, возможно новое крепление неправильное.
Вроде маленькое местоприкосновение а сколько вибрации давало
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Rem від 25 Вересня 2017, 01:00:41Я не помічав, щоб сам Полмо особливо бубнів, порівняно з Босалом.
В мене як був полмо, то 3500 обертах я ногами на дні відчував масаж від бубніння. Навіть додатковий сенсовський глушак замість сопілки не допомагав, але коли поставив басаловський резонатор, то стало тихо.
Цитата: Rem від 25 Вересня 2017, 01:00:41Він ні об що не стукав.
Він в мене також не стукав, але особливо зимою друга передача включалась туго, бо резина на пильнику дубіла і він на тязі куліси погано ковзав.
Цитата: Rem від 25 Вересня 2017, 01:00:41Заміна на інший нічого не дала. Коли стоїш зовні машини, то наче все й не так погано, зі зєднання тільки фурчить. А от коли сядеш в салон, то тут триндець... все навколо гуде від вібрації чи резонансу, чи якогось біса...
В тому магазині я тарюсь буває, відгуки про ті прокладки читав... :hysterics:
Якщо іменно вібрації, то тобі всунули дубові подушки, особливо вібрація в салон йде якщо дубова бокова, тому рекомендую на низ ставити заводські, а бокову поставити від вісімки, порийся в моєму бортовику є фотки.
Цитата: Серёга від 25 Вересня 2017, 02:16:05
После того как поставил другой наконечник (после глушителя) самодельный из водопроводной трубы большего диаметра и прицепил за резинку она оттянулась в другую сторону впритык к усилителю пола под багажником и вибрация передавалась на кузов, как только не гнул крепление никак неполучалось его норм отогнуть чтоб резинка не цепляла, в итоге через резинку проволокой примотал и нормально щас вибрация пропала. Это я к тому что сзади может быть так же резинка вплотную к усилителю оттянута, возможно новое крепление неправильное.
Вроде маленькое местоприкосновение а сколько вибрации давало
В мене також ця подушка не закріплена, вона також додає гулу в салон.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

до того як переробив собі на карбовий резонатор то тоже було тихо з стоковим резонатором(він правильний і навіть дуже правильний), і плюс ще каталізатор, а він дофіга глушить звук, а зараз усе в нормі, тіко вібрує труба, а просто кусочок бляшки з банки на трубу нічого і не дасть, там треба косинки варити, от зварю тоді похвалюсь. зараз на обертах чую тіко шум вітру зверху ляди і вурчання двигла, бо глушак є додатковий і кулеса баруми брілантіси 2, мякі і тихі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 25 Вересня 2017, 10:28:41
до того як переробив собі на карбовий резонатор то тоже було тихо з стоковим резонатором(він правильний і навіть дуже правильний), і плюс ще каталізатор, а він дофіга глушить звук, а зараз усе в нормі, тіко вібрує труба, а просто кусочок бляшки з банки на трубу нічого і не дасть, там треба косинки варити, от зварю тоді похвалюсь. зараз на обертах чую тіко шум вітру зверху ляди і вурчання двигла, бо глушак є додатковий і кулеса баруми брілантіси 2, мякі і тихі.
В стоковій системі все глушить каталізатор, бо товщина сот порядка 1.5 мм, доки тих 20-25 см пройде, то звук глушиться.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да, штука корисна і потрібна, заради шуму навіть, просто місце розташування хренове, все чіпляє, навіть з бровки високої з'їхаєш чи переїжаєш то дере, от і викинув його.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 25 Вересня 2017, 12:22:50
да, штука корисна і потрібна, заради шуму навіть, просто місце розташування хренове, все чіпляє, навіть з бровки високої з'їхаєш чи переїжаєш то дере, от і викинув його.
Я каталізатором не чіпав, тільки резонатор постійно за щось чіплявся, ну і вихлопна іржавіла по повній програмі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну да, там резонатор низько висів, але і повісити його вище також немає як, хіба що попробувати вмостити в нішу, туди  за кулісою КПП, майже перед самим глушаком, якщо він там не буде товкти по трубкам і днищу, а каталізатора вернути знов як і був.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0