Газует .

Автор kipa192, 22 Листопада 2017, 09:11:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

kipa192

Инжектор 1,3 . Год выпуска 2010 . 20 000 тис / пробег . Сначала загорелся "Чек" , через пару недель появились симптомы " затирания тросика "газа" . Вчера просто поднялись обороты на холостом , "на глаз" около 3000 тис . Замена регулятора холостого хода ничего не дала . Все осталось по прежнему .

Андрій

Переконайтеся що немає механічного западання заслонки
перевірте датчик положення дросельної заслонки


[img]http://s

Sergik32

20000 пробігу, це ж новьйо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

kipa192

Жду диагноста с ноутом . Можна было бы проверить ДПДЗ по схеме , Но нету нормальных разъемов для подключения к датчику . А колхозить что то с проводами что бы коротнуло неохота . Дроссельная чистая , пружина возвращает нормально .

Володимир

Цитата: Sergik32 від 22 Листопада 2017, 09:49:50
20000 пробігу, це ж новьйо.
Ну це залежить від комплектації, люкс чи пацкарт. Бо одного разу колега каже що купив зять славуту, подивись скільки реального пробігу бо на спідометрі 40 тисяч, я гланув, а там 140 тисяч. Тобто спідометр вже на другому крузі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Володимир від 22 Листопада 2017, 10:51:45
Цитата: Sergik32 від 22 Листопада 2017, 09:49:50
20000 пробігу, це ж новьйо.
Ну це залежить від комплектації, люкс чи пацкарт. Бо одного разу колега каже що купив зять славуту, подивись скільки реального пробігу бо на спідометрі 40 тисяч, я гланув, а там 140 тисяч. Тобто спідометр вже на другому крузі.
Пробіг "робиться" і на люксі і на стандарті...при тому безпроблемно. ;)

kipa192

Автомобіль з салона . Виготовленний в грудні 10 го року . Під сідушкой бумажка ОТК валялась . Зняв датчик ДПДЗ з дросельної , пробував знайти "О" викруткою нічого не вийшло .Двигун не реагує .

Володимир

Цитата: kipa192 від 22 Листопада 2017, 11:37:21
Автомобіль з салона . Виготовленний в грудні 10 го року . Під сідушкой бумажка ОТК валялась . Зняв датчик ДПДЗ з дросельної , пробував знайти "О" викруткою нічого не вийшло .Двигун не реагує .
Тоді шукай підсос.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Ну системі фактично повіг звідки береться повітря, чи через дросель чи через іншу дирку,  РХХ зупиняється на 25-ти кроках, а далі відповідно до розріджння іде паливоподача а за нею і оберти двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

kipa192

Поставили новий ДПДЗ , виставили опорну напругу (пиляли).И все стало в норму .Оберти знизили до 870 . При нагоді хочу запитати , яка  митева витрата пального у двигуна обьемом 1,3 литра ? Бо у мого двигуна 2 литра на годину .

Володимир

Калібровку треба робити а не пиляти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: kipa192 від 22 Листопада 2017, 18:37:16
Поставили новий ДПДЗ , виставили опорну напругу (пиляли).И все стало в норму .Оберти знизили до 870 . При нагоді хочу запитати , яка  митева витрата пального у двигуна обьемом 1,3 литра ? Бо у мого двигуна 2 литра на годину .
У меня на Сенсе было 1,9литра, снизил Gb до 130, вместо 170 заводских. Спрашивал тут на форуме как снизить расход топлива, Владимир подсказал чем можно манипулировать. Сейчас в зависимости от температуры двигателя 1,1-0,9. И опять таки, подъезжаю к светофору, останавливаюсь, движок держит 1500 обороты, газну - выходит в холостой режим.

Володимир

Цитата: Salek від 22 Листопада 2017, 19:09:23
Цитата: Володимир від 22 Листопада 2017, 18:58:45
Калібровку треба робити а не пиляти.
Когда устанавливал себе резистивный ДПДЗ без надфиля не получилось.
С бесконтактным без проблем.
То як так, я пробував свій, то калібрується навіть якщо на нулі 2 вольта.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion