Після заміни стартера не заводиться

Автор Андрій, 19 Січня 2018, 13:35:09

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

я ставив шківа на 23% меншого, наш коллєга тоді порадив попробувати, я зробив і поставив, нічого не змінилося, я з ним поїздив пару разів і зняв потім, а у мене стоїсть стоковий той що з заводу йде, я не експериментую вже нічого.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

ну так і є, отих 0,0472 і зіграли всю погоду. ну скажу тако відверто, просідання світла ввечері коли з робочих обертів переходить на ХХ при меншому шківу практично не замічав, ну так собі, не замічав, а геник крутився швидше на 23% і тако навіть аж шумно було його слухати під капотом, після того у мене полетіла таблетка і в бортовусі скакнула напруга то 16-18 вольт, я вчасно заглушив, постояла, завів і вольтаж в нормі, потім знов через троха така хрінь вальнула, і ще раз і тоді вже я загнав її в гараж при 16 вольтах. перебрав усього геника, зняв шківа і поміняв РН і ото від тих пір їжжу і усіх запитую, а чіго така просадка напруги  в моєму аніраторі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 14:48:52
я ставив шківа на 23% меншого, наш коллєга тоді порадив попробувати, я зробив і поставив, нічого не змінилося, я з ним поїздив пару разів і зняв потім, а у мене стоїсть стоковий той що з заводу йде, я не експериментую вже нічого.
Зніми підкову, підключи до виходу лампочку від фари і запаралель дві спіралі. На вході буде три контакти, ії в різних варіаціях і в різних полярностях тикай до акумулятора, якщо діоди справні, то завжди лампи будуть світити на повну.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Вовчик, ще раз а то щось я не зрозумів
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

Цитата: Володимир від 24 Січня 2018, 15:26:10
Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 14:48:52
я ставив шківа на 23% меншого, наш коллєга тоді порадив попробувати, я зробив і поставив, нічого не змінилося, я з ним поїздив пару разів і зняв потім, а у мене стоїсть стоковий той що з заводу йде, я не експериментую вже нічого.
Зніми підкову, підключи до виходу лампочку від фари і запаралель дві спіралі. На вході буде три контакти, ії в різних варіаціях і в різних полярностях тикай до акумулятора, якщо діоди справні, то завжди лампи будуть світити на повну.
Spoiler
[close]
Я думаю, что без распайки диодов их не проверить на исправность каждого отдельно, как не крути. Снимать, распаивать и проверять. Хотя их видно даже визуально на пробой, вид "горевшего". Имел возможность пройти и это, поигравшись поехал, купил "китайский" мост и езжу.

Sergik32

ну на той момент коли я його созєрцал і приносив на роботу нашому електронщику і той перевіряв і продзвонював його то все було гарно і шовковисто.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 15:38:13
ну на той момент коли я його созєрцал і приносив на роботу нашому електронщику і той перевіряв і продзвонював його то все було гарно і шовковисто.
Ну тогда нечего париться, особенно, если зарядка АКБ нормальная. Вот если будут проблемы с зарядкой, вот тогда можно и заморочиться. Не мешай машине работать!

Все, пошел дальше молчать, у меня еще 20 дней "молчания" :).

Sergik32

так от я і питаю, чи все нормально чи ні, бо я не бачив такого геника який при ХХ 900об на гарячому двиглу тримає 14,4В при всіх вмикнутих споживачах.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

ну значить у мене все нормально і я просто домахався до генератора, а він не винен, то іномарки винуваті, у них нічого не просідає і оберти по 800
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 15:28:38
Вовчик, ще раз а то щось я не зрозумів
Якщо діод зняти разом з кришкою як тут на малюнку, то на вихід генератора підключаєш спарену лампочку від фари, а на жовті контакти до яких підслючається обмотка герератора підключаєш акумуляток. Тобто з акумулятора два проводи, і підключаєш до будь яких двох з трьох контактів. Пробуєш всі можливі комбінації в тому числі міняючи полярність. Лампа має завжди всітити однаково, якщо десь не світить, або світить менше, то вилетів діод.



Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 15:52:03
так от я і питаю, чи все нормально чи ні, бо я не бачив такого геника який при ХХ 900об на гарячому двиглу тримає 14,4В при всіх вмикнутих споживачах.
В мене якщо вже включити протитуманки, то тримає 12,9в, більше не може, бо на таких обертай він більше ампер не може видати.
Цитата: Sergik32 від 24 Січня 2018, 16:04:24
ну значить у мене все нормально і я просто домахався до генератора, а він не винен, то іномарки винуваті, у них нічого не просідає і оберти по 800
На пасаті шків замітно меньший ніж в славуті, хоча там можливо і на КВ менший.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

А маленькие пластиковые диоды проверял? С них снимается напряжение на якорь через РН на оборотах. Начальное возбуждение подаётся через лампичку в панели приборов, а в работе - с этих диодов.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Sergik32

Мужики, ви мене загнали в багажник, такими термінами кладете що я прям не знаю як червоніти. тепер точно зніму і буду шось перевіряти
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

у мене такий зараз як Салек показав, а до цього був не такий
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

igo61

Цитата: Salek від 24 Січня 2018, 16:39:53
Не у всех РН.
http://www.vtnauto.com/ru/9111i2i4.html
Salek, по твоей ссылке РН 9111.3702 в обоих вариантах схемы питалово на ключевой элемент регулятора получается с дополительных трёх (пластиковых) диодов подковы - цепь "D", "D+".
От замка зажигания через лампочку "неисправность зарядки" и резистор в панели приборов начальный возбуд подаётся на регулятор (цепь "D"). Когда генератор не крутится ток через лампу (при этом лампа горит) и регулятор проходит на якорь гены и на "массу". Когда генератор раскручен, возбуждён генератор и с дополнительных диодов напряжение выполняет две функции:
1). "Подпирает" плюсом цепь лампы, гася её.
2). Питает ключевой транзистор регулятора напряжения.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

igo61

Цитата: Salek від 24 Січня 2018, 18:12:42
Напряжение контролируется на клемме +(хвостик)
"Хвостик" - само собой, контроль напряжения на выходе генератора. А я говорю о питании выходной цепи регулятора.
Цитата: Salek від 24 Січня 2018, 18:12:42
У меня не подключено.
А от чего тогда индикатор зарядки работает?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?