уоз

Автор pensioner.pvp, 27 Червня 2018, 18:26:29

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

pensioner.pvp

УОЗ при запуске двигателя через минуту показывает 0.0

vladishtm

Експерементував з РХХ на ХХ. І побачив таке  :dunno: Я зменшував положення РХХ аж до 25, оберти при цьому впали  нижче 900, а кут запалення чомусь виріс (з 11град. до 18град) :dunno:  .
А хіба при зниженні обертів кут запалення повинен збільшуватись? :psih: ? це Ж призведе для збільшення зусилля проходження ВМТ? Збільшення кута йде ж зі збільшенням обертів.....
Як таке вийшло і хто таке робить в мікасі? Версія 111та.  То може така дурня і є причиною заглохів при переході на ХХ в 11тій версії?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Графік УОЗ на ХХ працює навіть якщо хтось вручну керує РХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Цитата: vladishtm від 30 Травня 2023, 22:44:47Я зменшував положення РХХ аж до 25, оберти при цьому впали  нижче 900, а кут запалення чомусь виріс (з 11град. до 18град) :dunno:  .
А хіба при зниженні обертів кут запалення повинен збільшуватись?
Всё нормально. Так и должно быть. Это работает подпрограмма стабилизации оборотов ХХ в ЭБУ. Она держит грубо обороты посредством РХХ. И уточняет их изменяя УОЗ. При снижении оборотов УОЗ повышается и наоборот. Причём, УОЗ может падать и до нуля. Для режима стабилизации оборотов ХХ это тоже нормально.
Максимальный УОЗ, который может дать ЭБУ, закладывается при настройке на конкретном двигателе. Его величина может достигать 24...27 градусов. Находится экспериментально. Повышаем УОЗ - обороты повышаются. В какойто момент обороты таки начинают падать. Засекаем величину этого угла и уменьшаем её на 3...4 градуса. Это и будет максимальный УОЗ в режиме стабилизации ХХ.
Информация с "чип-тюнинга". У меня в МПСЗ реализован такой же алгоритм - работает. При этом УОЗ может повышаться до 32 градусов и ничего не клинит. Кто есть в Днепре на сей момент, могу показать воочию. Если кто не поверит.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm

#4
Цитата: Володимир від 31 Травня 2023, 10:07:53Графік УОЗ на ХХ працює навіть якщо хтось вручну керує РХХ.
Так звісно, працює графік Т43 От Пояснення в хелпі до нього
Spoiler
T43 Угол зажигания регулятора холостого хода
Угол зажигания холостого хода
Q° = Q°(N-Nxx),где
Q° - угол опережения зажигания
N-Nxx - отклонение оборотов двигателя
от оборотов холостого хода
Для стабилизации оборотов холостого хода угол опережения
зажигания должен возрастать при уменьшении оборотов двигателя
ниже требуемых оборотов холостого хода
[close]

Формула для кута Q° = Q°(N-Nxx) зрозуміла, базовий кут Q° множимо на умовний коефіцієнт (N-Nxx). Тоб то чим більша різниця між  наявними обертами і заданими обертами ХХ тим більший буде кут І це фізично вірно - треба робити більш ранне запалення, бо час досягнення ВМТ зменшується.
Але чомусь вирішили "...Для стабилизации оборотов холостого хода угол опережения
зажигания должен возрастать при уменьшении оборотов двигателя
ниже требуемых оборотов холостого хода...." (с хелп)  :dunno:  Я знаю, якщо зробити ранне запалення при пуску мотоцикла - получимо по суставу. Так само і тут, оберти впали, а ми ще й кут збільшуємо, суміш запалюється раніше, і ми торможимо поршні?  :psih:  :dunno:
Я зменшував положення РХХ, (на ХХ оберти були вище ХХ - десь біля 1000 ,
РХХ в мене на ХХ був в 45 положенні по Т42 , тож хотів побачити при якому положенні буде 980обертів  ХХ). Я зменшую РХХ, звісно по  S40_Gt зменшувалась паливоподач, падали оберти.
Десь до 40положення норма (і це положення -40- вийшли наче оберти ХХ десь 980)
Потім я зменшив до 25 положення оберти впали як бачимо до 825 і стався заглох.
А де ж тодв та концепція ""...Для стабилизации оборотов холостого хода угол опережения
зажигания должен возрастать при уменьшении оборотов
двигателя ниже требуемых оборотов холостого хода...." (с хелп)  :dunno:  Де ж та стабілізація?  :dunno:
Ложь і П...жЬ.
Врешті решт є Т24 ( і там 6градусів), є Т33 - і воно ж працює...
Є ще S2_Q в робочому режиі і теж працює....
А в Т43 чомусь вирішили що "угол опережения зажигания должен возрастать при уменьшении оборотов  Вибачте :dunno:
Spoiler
Untitled - 1.jpg
[close]

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 01 Червня 2023, 17:03:15
Цитата: Володимир від 31 Травня 2023, 10:07:53Графік УОЗ на ХХ працює навіть якщо хтось вручну керує РХХ.
Так звісно, працює графік Т43 От Пояснення в хелпі до нього
Spoiler
T43 Угол зажигания регулятора холостого хода
Угол зажигания холостого хода
Q° = Q°(N-Nxx),где
Q° - угол опережения зажигания
N-Nxx - отклонение оборотов двигателя
от оборотов холостого хода
Для стабилизации оборотов холостого хода угол опережения
зажигания должен возрастать при уменьшении оборотов двигателя
ниже требуемых оборотов холостого хода
[close]

Формула для кута Q° = Q°(N-Nxx) зрозуміла, базовий кут Q° множимо на умовний коефіцієнт (N-Nxx). Тоб то чим більша різниця між  наявними обертами і заданими обертами ХХ тим більший буде кут І це фізично вірно - треба робити більш ранне запалення, бо час досягнення ВМТ зменшується.
Але чомусь вирішили "...Для стабилизации оборотов холостого хода угол опережения
зажигания должен возрастать при уменьшении оборотов двигателя
ниже требуемых оборотов холостого хода...." (с хелп)  :dunno:  Я знаю, якщо зробити ранне запалення при пуску мотоцикла - получимо по суставу. Так само і тут, оберти впали, а ми ще й кут збільшуємо, суміш запалюється раніше, і ми торможимо поршні?  :psih:  :dunno:
Слова людини що ніколи не крутили на холостому трамблер на карбовій машині.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 02 Червня 2023, 11:43:54Слова людини що ніколи не крутили на холостому трамблер на карбовій машині.
Ясен пень, і до бабки не ходи.... Цікаво, а в карбовій с трамблером, є такий орган, пімпочка, механізм.... що почне підвищувати УОЗ коли оберти на стоячій в режимі ХХ опускаються, пройдуть межу ХХ і будуть продовжувати знижуватися? УОЗ підніметься в цей момент для стабілізації обертів?

Та я й не про УОЗ як таковий, а про алгоритм  стабілізації обертів ХХ (ну як стверджує опис ЕБУ).  Алгоритм який в режимі ХХ знижує УОЗ зі зниженням обертів, а коли оберти ХХ падають нижче прописаних в ЕБУ (як розумію константаС110), то цей алгорітм діє навпаки - починає підвищувати УОЗ. Цікаво що воно навіть працює. АЛЕ це якщо без "дураків". Наприклад коли на ХХ підвищується нагрузка і починають падати оберти - збільшуеться паливоподача , підвищується РХХ збільшуеться УОЗ ( цікаво оці три саме в такій послідовності змінюються?)  - і ми бачимо що тоді оберти на ХХ стабілізуються до прописаних в С!!0.
Я ж як би робив по "дурному" - знижував РХХ на стоячій на ХХ, нагрузка не мінялась, а  оберти падали  бо знижалась паливоподача під РХХ, а тут ще й  УОЗ збільшило - то ж авто глохне. Тоб то для алгорітму "стабілізації" трохи не так мною були задані  вхідні умови. І ці заглохи мені дуже нагадали заглохи 111тої при переході на ХХ. Зараз вже ліньки знову аналізувати ті логи заглохів. Саме як там вів себе РХХ?  То ж я  просто припустив що цей алгорітм "стабілізації обертів ХХ" схоже має із"ян. Точно пам"ятаю що я трохи підняв РХХ у Т42, трохи змінив С41, С43 для РХХ. Але ж це була не єдині зміни. Тому Що ж точно убрало ті заглохи, я не стверджую.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 03 Червня 2023, 21:56:38Ясен пень, і до бабки не ходи.... Цікаво, а в карбовій с трамблером, є такий орган, пімпочка, механізм.... що почне підвищувати УОЗ коли оберти на стоячій в режимі ХХ опускаються, пройдуть межу ХХ і будуть продовжувати знижуватися? УОЗ підніметься в цей момент для стабілізації обертів?
На карбі якщо відкрутити гайки трамблера і на холостому покрутити в мінус, то оберти падають, якщо в плюс, то ростуть. Чого так, напевне тому що кут запалювання на ХХ початково виставлений не для максимальної потужності, а для максимально стабільного ХХ, тому при зміні кута оберти змінються.
Цитата: vladishtm від 03 Червня 2023, 21:56:38Та я й не про УОЗ як таковий, а про алгоритм  стабілізації обертів ХХ (ну як стверджує опис ЕБУ).  Алгоритм який в режимі ХХ знижує УОЗ зі зниженням обертів, а коли оберти ХХ падають нижче прописаних в ЕБУ (як розумію константаС110), то цей алгорітм діє навпаки - починає підвищувати УОЗ. Цікаво що воно навіть працює. АЛЕ це якщо без "дураків". Наприклад коли на ХХ підвищується нагрузка і починають падати оберти - збільшуеться паливоподача , підвищується РХХ збільшуеться УОЗ ( цікаво оці три саме в такій послідовності змінюються?)  - і ми бачимо що тоді оберти на ХХ стабілізуються до прописаних в С!!0.
Я думаю що послідовність інша, оберти падають, РХХ відкривається УОЗ згідно графіка росте, і паливоподача збільшується бо тиск в ресивері збільшився і відповідно паливоподача іде по іншій кривій 3д-графіка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion