Автопідвід ЗАЗ ручника клинового типу на весь строк служби задніх колодок

Автор ВКБ, 31 Травня 2020, 10:15:14

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потрібен Славуті надійний і простий автопідвід ручного гальма (задніх)?

Так
11 (78.6%)
Ні
3 (21.4%)

Всього голосів: 14

Голосування закінчилося: 01 Червня 2021, 06:57:55

ВКБ

Не розумію чому заз це не зробив, старий принцип клину як і весь автопром. Ви*бнутись вирішили переставлялкою чи що. Надійніше звісно, але скільки матів на ямі щоб затягнути ручне та ще й в барабани позаглядати..поколупати, окрім віконця в ступиці.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Червня 2020, 15:05:01
Це ескізи. Не креслення )))
Орієнтовні розміри упору і доопрацьовки планки.

Упор клина-солдатика  з координатими свердління і його форма пізніше як буде час. Клин варіант перший із трьох можливих.
Пружини креслення теж двох.
Якщо вдало то або підібрати з існуючих або замовлю на фірмі.
Тут є одне но, упор від планки буде йти на клин а потім на додатковий упор що буде кріпитись доколодки. Так получається що сила буде прикладатись до колодки не по центру, а вже із зміщенням, тому я думаю що паз в планці має бути як найглибшим, щоби планка додатвово утримувала колодку. Бачу буржуї так і зробили, якщо пиляти рідну планку, то я не впевнений що там паз буде такий як треба.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Планка не вискоче за колодок і лишок буде бокового обхвата планки колодки і клину як при штатній ситуації другого штатного положення планки при 50% зносу колодок.
Я промалюю максимальний знос і полодення планки вілносно клину і упору.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Червня 2020, 17:23:41
Планка не вискоче за колодок і лишок буде бокового обхвата планки колодки і клину як при штатній ситуації другого штатного положення планки при 50% зносу колодок.
Я промалюю максимальний знос і полодення планки вілносно клину і упору.

Я не кажу що планка вискоче, я веду мову про те що колодка може прижиматись з перекосом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

14мм +5мм =19мм. Клин 12 мм -19мм =7мм перекриття бокове ліворуч на ескізі доопрацьовки.
Упор прикрутний чи приклепуємий зміщегий на 8мм від впадини колодки з боку клина. Можна покрутити 6....10мм, але я вважаю на 8мм.
Якщо буле проблема - нова планка не пробоема, штамп і набір в коробочці. Креслення і паспорт від фоп. Протокол ресурсних випробувань і фоп не проболе. Було б комусь потрібне.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 04 Червня 2020, 17:34:47
14мм +5мм =19мм. Клин 12 мм -19мм =7мм перекриття бокове ліворуч на ескізі доопрацьовки.
Упор прикрутний чи приклепуємий зміщегий на 8мм від впадини колодки з боку клина. Можна покрутити 6....10мм, але я вважаю на 8мм.
Якщо буле проблема - нова планка не пробоема, штамп і набір в коробочці. Креслення і паспорт від фоп. Протокол ресурсних випробувань і фоп не проболе. Було б комусь потрібне.
Якщо щось вийде, то думаю мені таке знадобиться.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

Цитата: ВКБ від 06 Червня 2020, 09:36:26

Spoiler

[close]
Чи не замалий той зачепчик справа вгорі на клинові? Може він довжиною сантиметр був би, щоб випадково колись вниз не проскочив? Люфти, раздолбаність ....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Це можливо в двох випадках, або має злетіти пружина що його тягне вниз, або колодки треба стерти до заліза. Але зауваження думаю слушне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

В шкоди там виштамповка-пуклєвка на одну сторону і компенсація як в славути 5мм, де з 5мм лишається 2.5мм теоретично колодки. Тією пуклєвкою зупиняється компенсація і на ній клин підвисає при закінченні компенсації.
У випадку що я наваяв, то там гак 2мм та на цьому рівні 7мм компенсаці. Всього для провалу 9мм. Тобто дійсно до заліза як дотре. Питання щоб не випав.
Пружини надійні, вже підібрав серійні.
Гак зробити можна більше, але в верхньому положенні боюсь що буде чіплятиме пильник циліндрика. З іншого боку не можна його зробити бо чіплятиме колодку вверху і в середньому чи  нижньому положенні зависне на упорі.
Однозначно треба зробити щоб до металу і писку стерти і клин не провалився.
Але можна піти і по шляху шкоди і повернути на 5мм компенсації.
Після того як зроблю пробні деталі подивлюсь можливість збільшити для повної ліквідації ризмку та зроблю ще одну конструкцію клина для максимального використання колодок і безпеки від провалу...є ще пару конструктивів, але тягнуть спецоснащення де яке для виготовлення.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Інший клин , два варіанта покажу пізніше як час буде.
Мета - більше 5мм компенсації.
Я втретє викидаю колодки які лише на 50% стерлись, а книга пише допускається 1мм лишок з 5мм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Також зі штатної доопрацьованої планки не дасть випасти блркування у вигляді тертя важіля ручного об внутріншю ступицю барабана як і відбувається. Тобто тертя об ступицю почнеться при нижньому положенні клина . Тобто 2мм додаткові. При такому положенні крайньому все одно лишиться 1.5мм колодок. Тобто до металу ніяк не дотерти.
Тобто весь хід клину ручник з салрну буде себе вести незмінно і почне пілніматись лише при досягнені клина нижнього положення і потім терти об ступицю в барабані що буде сигнал заміни колодок.
Вважаю що візуально можна визначити чепез свотрове вікно в барабані, який просвердлити додатково зі зміщенням, нарізати різь та загужонити, обо закрити капроновою пробкою.
Гак зроблю не 2 а 4мм, щоб зрізати  при необхідності. Або можна доварити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 10 Червня 2020, 18:53:16Гак зробити можна більше, але в верхньому положенні боюсь що буде чіплятиме пильник циліндрика.
Можна робити не хвостик, а кінчик клина зігнути на 90 градусів, або висверлити отвір і вставити штифт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Звісно всі варіанти опрацьовані, питання що надійніше, і 3мм ст.45 зігнути . Нормалтний клин загартувати. Це перший простий варіант отримати деталь із під верстата і опробовувати
Щоб ставити без ризику треба спробувати всі 4 варіанти.
При загибі 3мм внутрішній радіус 3мм. Для отримання крутого внутрішнього стабільного 0.3мм треба штамп доя стабільності. Доя двух хвате подовжені звостики з двох сторін і гагнуті з крутим радіусом, але просиоимотолком попливе метал на торцах, від жах.
Також варіант з надрізами і підгибами на невеликий кут як засічки. І можна теж два отвори 2мм і вище два штифтика 2мм в одну сторону і капнуть зверху для схватки зваркою.
Пле серійний товарний ст.45 і кромка 1мм по периметру твердісттю 32..37НRc, або об.ємно весь.
Експериментальний буде сирець ст.10, ст.20. Прикол якщо його хвате . А от планка загартована, пепевіряв, 32..37 HRc
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.