Какой лямбда зонд выбрать

Автор Жмых, 15 Червня 2020, 20:32:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

#15
Та не очкуйте, любу на 4 контакти яку хвалять за яку не жалко те що пропонують.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vadim_K

Цитата: Жмых від 17 Червня 2020, 10:34:03
Цитата: ВКБ від 17 Червня 2020, 10:27:38
Всім їм 60тис.макс. реальна ціна 150грн. В собівартості 110. ))
Я и не планирую столько выкатывать таврию)
Просто очень не хочется чтобы лямбда сломалась через несколько недель или пару сотен км. Вот и сомневаюсь какую взять
Та какую бы не брали - это лотерея. У нас под видом оригинала могут втюхать самый говенный товар. В большинстве своем продаваны даже сами не знают, чем торгуют. А китайцы не спят.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Мені здається китай і по якості не дрємлєт. А те що гафняниий китай насправді  то україна росія ..соромно просто визнати
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

В мене на мікас 11,3 стоїть 4-и контактний бош 133-ій вже років 5, але треба робити перехідника, а ще він має низький опір нагрівача на відміну від рідного делфі, аналог по опору 537 бош, але хтось тут на форумі на нього матюкався.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Вже точно не пам"ятаю, 9 ом ніби.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Тільки що заміряв опір нагрівача. 537 бош показав  8,7 Ом, а рідний Делфі 10,1 Ом.
В мене 537 бош не прожив і трьох місяців. Або не повезло(брак) або підробка.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Лотерея ... тупо  хочу китай, щось чую якісніше ніж некитайський китай. Буду опір питати в магазині.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Vadim_K від 21 Червня 2020, 18:33:16
Тільки що заміряв опір нагрівача. 537 бош показав  8,7 Ом, а рідний Делфі 10,1 Ом.
В мене 537 бош не прожив і трьох місяців. Або не повезло(брак) або підробка.
Мій рідний делфі має 9 ом, а 133-ій бош має опір 3 ом, але якось вже 5 років їздить.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 22 Червня 2020, 15:38:47
Цитата: Vadim_K від 21 Червня 2020, 18:33:16
Тільки що заміряв опір нагрівача. 537 бош показав  8,7 Ом, а рідний Делфі 10,1 Ом.
В мене 537 бош не прожив і трьох місяців. Або не повезло(брак) або підробка.
Мій рідний делфі має 9 ом, а 133-ій бош має опір 3 ом, але якось вже 5 років їздить.
Ну мабуть опір впливає на струмоздатність ключа мікаса чи оптрона чи реле ланцюга нагріва лямбди і зняття одиниці що є нагрів. Перше щоб пройшло по струму на не накрило мікас, інше щоб отримало одиничку про спіраль живу для подавлення джикічаня, я правильно поняв?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 22 Червня 2020, 18:25:10
Цитата: Володимир від 22 Червня 2020, 15:38:47
Цитата: Vadim_K від 21 Червня 2020, 18:33:16
Тільки що заміряв опір нагрівача. 537 бош показав  8,7 Ом, а рідний Делфі 10,1 Ом.
В мене 537 бош не прожив і трьох місяців. Або не повезло(брак) або підробка.
Мій рідний делфі має 9 ом, а 133-ій бош має опір 3 ом, але якось вже 5 років їздить.
Ну мабуть опір впливає на струмоздатність ключа мікаса чи оптрона чи реле ланцюга нагріва лямбди і зняття одиниці що є нагрів. Перше щоб пройшло по струму на не накрило мікас, інше щоб отримало одиничку про спіраль живу для подавлення джикічаня, я правильно поняв?
Там просто різний тип нагрівача.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жмых

upd:
Решил купить на рынке то что было в наличии. Сразу установил, надеюсь хватит хотя бы на год.
С новой лямбдой машину не узнать, на холостых гораздо спокойней работает и тяга немного лучше стала, нет такого ощущения что она немного захлебывалась и из выхлопной стало гораздо меньше вонять бензином, надеюсь и бешеный расход тоже снизится )

almetr

 Очередное доказательство того, что на заводе, при настройке мотора, заботились о "главном" , чтоб работа без датчика кислорода была отвратительна, а пользователь заботился об исправности ДК (гарантия соответствия нормам ЕВРО).  И поэтому, иногда, проскакивает смык, даже на новом ДК. А вот перенастройкой Микаса убирается эта заложенная ошибка по топливу, и ДК начинает выполнять свою прямую функцию - коррекция разного качества топлива, отклонений в топливной аппаратуре,  а не как на заводе, возложили на него функцию управления топливоподачей .