Автонатягувач ременя ренератора пружинний з регулюванням макс. зусилля

Автор ВКБ, 02 Грудня 2020, 08:39:03

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потрібен стаціонарний механізм автонатяжки ременя генератора

Так
Ні

ВКБ

Цитата: igo61 від 03 Грудня 2020, 10:12:31
Цитата: ВКБ від 03 Грудня 2020, 10:03:48
300..500грн. тоткопійки
Столько стоит билет на "посмотреть" готовую конструкцию в авто? Ну и аппетиты у вас.
На Виктора Павлика и то дешевле. Побойтесь Бога.  ;)
:)))
Голосування показує шо то є зайве. Тому мені слід дослухатись поки не витратив часу.

Автопідаід точно не потрібен в поліклиновому чи пласкому зубчастому, а от щодо клинового тотпитання відкрито. І потім не жалітись на просідання приинавантаженні, оскільки проковзування ніхто не баче.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sadist

Система натяжения ремня генератора, а вернее, ее отсутствие очередное "достижение" конструкторов. Когда я столкнулся с этой проблемой, мне вспомнились как мы реализовали систему натяжения двигатель-компрессорная головка в мобильной компрессорной установке для зарядки  аквалангов (был такой грешок в молодые годы). Головка крепилась на подвижной консоли и ее натяжение регулировалось системой винтовая шпилька-натяжная гайка-труба, в которую входит шпилька. Причем натяжение регулировалось во время работы, исходя из поведения ремня.
Что-то подобное можно попробовать реализовать и у нас на генераторе, но мне кажется, что будет достаточно и для точной регулировки натяжения ремня. Натянул - замерил - подтянул - замерил - затянул - оставил. Если между регулировочной гайкой и трубой поставить соответствующей силы пружину, то может быть некоторая демпфирующая система - но мне кажется это лишнее. Выставил и забыл на время, промерял снова - подправил. Да, система натяжения съемная, а не стационарная.
Попробовал набросать эскиз в doc-файле, а как его прикрепить не знаю.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: igo61 від 03 Грудня 2020, 10:12:31
Цитата: ВКБ від 03 Грудня 2020, 10:03:48
300..500грн. тоткопійки
Столько стоит билет на "посмотреть" готовую конструкцию в авто? Ну и аппетиты у вас.
На Виктора Павлика и то дешевле. Побойтесь Бога.  ;)
Тобі безкоштовно
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Sadist


ВКБ

Може простіше на 180 градусів і тягнути, приварити вухо до кронштейну, як у ваз 2109

2 варіанти для мемз чом би й ні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sadist

Цитата: ВКБ від 03 Грудня 2020, 15:43:30Може простіше на 180 градусів і тягнути, приварити вухо до кронштейну,
Давайте порівняємо:
               Ваш                                                        Другий
1 - приварити вухо                                         варити не треба
2 - тягнути - зусилля треба регулювати,          потрібна конструкція
      потрібна якась конструкція
3 - пружина ламається -                                ламатися нічому
      генератор на крутиться
4 - конструкція залишається на місці -           "взув і забув"
      буде заважати ци ні - питання

ВКБ

Мій                                                    ваш
5 є автонатяг для" блонд"         нема автонатягу , писк, то таке
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

мдааааа, тако прочитав і ох...їв, а всього то треба такуж хрінь як у ремені ГРМ, тупо зверху підпружиненим роликом надавити на верх ремня і убрати оту вібрацію і натяжки буде більш ніж достатньо
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 04 Грудня 2020, 10:57:01
мдааааа, тако прочитав і ох...їв, а всього то треба такуж хрінь як у ремені ГРМ, тупо зверху підпружиненим роликом надавити на верх ремня і убрати оту вібрацію і натяжки буде більш ніж достатньо
В т.ч. але можна без зайвих підшипників і роликів. Там просто і деталі прості.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

можна, я так і роблю, раз натягнув і все, і ніяких підшипників і роликів, головне шо шків зменшений від стокового
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sadist

Цитата: Sergik32 від 04 Грудня 2020, 11:02:46раз натягнув і все
А як це робите? Монтировкой? А як заміряєте при цьому силу натягу?
Мова йде (у мене) про те, як цей процес зробити максимально зручним і однозначним.

ВКБ

Как то так, как то так. У мене весь корпус подряпаний між вухом і генератором біля шпильки щоб викруткою крупною відтягувати генератор через  шпильочний паз. Недожав - свист, пережав, готуй скоро новий. Как то так, как то так.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

не знаю що у вас там за навантаження отримує той генератор що аж свистить, напевно зварювального інвертора тягне, але вистачає банального натягу раз на пару тисч км і ніякого свисту і вже 52 тисячі на стоковому ремні і нічого не гуде і не виє. Зробіть з торца кронштейна натяжний гвинт, буде по принципу натяжки цепа в мотоциклі, гайку відпустив основну натягнув і знов зажав, і все. Ну звичайно я не проти різних вдосконалень, я тіко за.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0