Поліклинові шківи і ремінь на генератор мотора Мемз

Автор ВКБ, 04 Грудня 2020, 11:36:45

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Чи потрібен поліклиновий привод на генератор (з комплектом шківів під стандартний ремень)

Так
0 (0%)
Ні
4 (80%)
Ні, мало місця
1 (20%)
Так, з фіксованим гвинтовим натягом
1 (20%)
Так, з автонатягом
0 (0%)
Так, з фіксованим простим натягом (як у штатного)
0 (0%)
Так, лишити передаточне відношення штатне
0 (0%)
Так, змінити передаточне відношення
1 (20%)

Всього голосів: 5

ВКБ

Чи потрібен комплект поліклинових шківів на генератор  та коленвал мотора МемЗ?
Чи змінити передаточне  число від штатного та на скільки?
Чи потрібен гвинтовий фіксований натяг?
Чи потрібен стаціонарний автонатяг?

Голосуйте. Можна поставити дві відповіді.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Звужений є стандарт, по розрахунку 1 квт тримає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

натяг в нього більший тра напевно, як наші підшипники будуть себе пачувати
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Навпаки менше зусилля натягу і менші шківи переварює добре.
А підщипники універсальні, том багатократний запас виходе.
Плрща контакту майже така, але умови кращі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 04 Грудня 2020, 15:07:51
поліклиновий можна, тіко там місця обмаль
Хіба що різати металевий кожух щоби шківа посунути в середину.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion