Гідрокомпенсатори на таврію... Реально?

Автор Stick2, 20 Грудня 2020, 09:49:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 18:08:45
https://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p28278918-korejskaya-podushka-nizhnej.html
Хто ставив таку подушку двигуна на таврію?
Вони вищі, раджу брати завод, але перед установкою зігнути вловлювачі щоби зазор був майже нуль, машина тоді їде плавніше.

На рахунок гідрокомпенсаторів, на таврофорумі було десь повідомлення про вісь коромисл з гідрокомпенсаторами, то писали що звичайну головку треба доробляти, інакше не стане.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, а що саме не стане і чому? Бачу просто два варіанти, де на гвинтах легко демонтувати та обслуговувати. Доробка бачу  лише вифрезерування петель. Але зібрати не важко і як звичайні.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 09:36:25
Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 18:08:45
https://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p28278918-korejskaya-podushka-nizhnej.html
Хто ставив таку подушку двигуна на таврію?
Вони вищі, раджу брати завод, але перед установкою зігнути вловлювачі щоби зазор був майже нуль, машина тоді їде плавніше.

На рахунок гідрокомпенсаторів, на таврофорумі було десь повідомлення про вісь коромисл з гідрокомпенсаторами, то писали що звичайну головку треба доробляти, інакше не стане.
Можна посилання на тему?

ВКБ

Мая думка, просто зроблено для легшого без матів демонтажу і монтажу та сервісу. Приблали прудини по вісі кільцями. З кільцями звісно не збереш. Тому лишивши штатну схему і штатну голівку і ПРУЖМНИ, все збепеться. Але при обслуговуванні одного гідрокомпенсатора шашликиприйдеться весь знімати. В цьому і фішка доопрацьовки вісі і зрізання вух на петлях вісі. От і вся хитрість. Кільця замість пружини і формують принцип розбору.
Головне щоб канал працював і підживлював гідрокомпенсатор хлбпанням в нього мастила для запирання клапаном і підпирання зазору, але це робе той пакет з коромислом і клапаном та сферичним п'ятаком автоматично.

Ну можливо вісь присадили нижче і коромисло такої форми, щоб в кришку клапанів не опирались. Тобто міжвісьове між распредвалом і віссю менші (можливо!!!). Тоді так, доопрацьовка, бо гідрики поб'ють кришку. Саме це треба уточнити. Якщо міжвільове таке саме уууу мінімальна кров тоді.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 09:54:17
Мая думка, просто зроблено для легшого без матів демонтажу і монтажу та сервісу. Приблали прудини по вісі кільцями. З кільцями звісно не збереш. Тому лишивши штатну схему і штатну голівку і ПРУЖМНИ, все збепеться. Але при обслуговуванні одного гідрокомпенсатора шашликиприйдеться весь знімати. В цьому і фішка доопрацьовки вісі і зрізання вух на петлях вісі. От і вся хитрість. Кільця замість пружини і формують принцип розбору.
Головне щоб канал працював і підживлював гідрокомпенсатор хлбпанням в нього мастила для запирання клапаном і підпирання зазору, але це робе той пакет з коромислом і клапаном та сферичним п'ятаком автоматично.

Ну можливо вісь присадили нижче і коромисло такої форми, щоб в кришку клапанів не опирались. Тобто міжвісьове між распредвалом і віссю менші. Тоді так, доопрацьовка, ботгідрики пов'ють кришку.
якщо зробити аналогічно до штатної системи то не поб'є

ВКБ

Бачу що міжвільове те саме, по фото орієнтуюсь.
Бачу я по фото що на гідрокомпенсаторі пропав отвір під лапку мастилом на кулачек. Виходить відмовились подавати туди порцію мастила намкористь подачі мастила в компенсатор, підливати в нього  для всмоктування в нього. Тиску то там не треба багато. Виходе кулачек без мастила. Чому ролик не зроьили, невже так важко. ККД буде вище распредвалу.
Невже на лаку хватає мастила для ковзання!?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

drone

На Сенс гидрокомпенсаторы идут в комплекте с электронной педалью газа. Эта педаль сглаживает работу на переходных режимах. Не скажется ли на их ресурсе обычная педаль в Славуте?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Vadim_K

Цитата: drone від 21 Грудня 2020, 10:33:39
На Сенс гидрокомпенсаторы идут в комплекте с электронной педалью газа. Эта педаль сглаживает работу на переходных режимах. Не скажется ли на их ресурсе обычная педаль в Славуте?
Електронна педаль взагалі до гідриків не має ніякого відношення.
Електронна педаль - це екологія(Євро якесь там).
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

 Бачу що вісь треба гуженити при класичній схемі чітко по куту як по книжці, щоб під лапку гідроканал вісі правильно став.

Тото у мене сусід на сенсі нарікав на неякісні коромисла. Погриз распредвал, відать сухо. Він мабуть пепеплутав вісь на 180 градусів і під лапку не йшло мастилр в момент підєму кулачка.

У випадку гідрокомпенсаторів отвір свердлити треба на втору половину вісі на 180 градусів навпроти кожного коромисла. Інакше не буде мастило чвиркать в компенсатор. І таки під лапку не буде, дивно, вивно, можливо ляпає і так нормально, але кудою.)) :psih: :dunno: :wacko:
Я б додав отвір під лапку меншого діаметру щоб вона не голодала під кулачком, а в кідрокомпенсатор отвір вдвічі більшого діаметру.

Як реалізовано змащення лапки в гідрокомпенсаторах!?

Педаль не при чому, євро -5 це і шумові характеристики мотору.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Stick2

Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 10:41:48
Бачу що вісь треба гуженити при класичній схемі чітко по куту як по книжці, щоб під лапку гідроканал вісі правильно став.

Тото у мене сусід на сенсі нарікав на неякісні коромисла. Погриз распредвал, відать сухо. Він мабуть пепеплутав вісь на 180 градусів і під лапку не йшло мастилр в момент підєму кулачка.

У випадеу гідрокомпенсаторів отвір свердлити треба на втору половину вісі на 180 градусів навпроти кожного коромисла. Інакше не буде мастило чвиркать в компенсатор. І таки під лапку не буде, дивно, вивно, можливо ляпає і так нормально, але кудою.)) :psih: :dunno: :wacko:

Як реалізовано змащення лапки в гідрокомпенсаторах!?

Педаль не при чому, євро -5 це і шумові характеристики мотору.
А дросельна тоді як реалызована якщо там електропедаль? Змашення так само як і в штатній системі по каналах плюс до того там масляний туман при роботі двигуна під кришкою клапанів, так що проблем зі змащуванням не буде головне все з каналами соосно виставити


ВКБ

Раз ЗАЗ зробив і проблем нама, бо там дійсно бризки такі, що на холостому як відкриваю кришку то бризкає з горловини в різні боки мастило, то з тобою згоден. А погризяні лапки коромисел у сусіда кажить не було причиною м'якої незагартованої сталіі  воно цементовано (не навуглерожено сталь 20Х, яка цементується і загартовується.)

АЛЕ, НА РИС.27 Схема змащування двигуна стор.27 чітко зазначено що під лапку капає мастило.!!!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 09:40:45
Володя, а що саме не стане і чому? Бачу просто два варіанти, де на гвинтах легко демонтувати та обслуговувати. Доробка бачу  лише вифрезерування петель. Але зібрати не важко і як звичайні.
Повідомлення що треба переробити не знайшов, але знайшов фото переробленої. Якщо картинки не буде видно, пишіть залию на форум.



Цитата: Stick2 від 21 Грудня 2020, 09:45:50
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 09:36:25
Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 18:08:45
https://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p28278918-korejskaya-podushka-nizhnej.html
Хто ставив таку подушку двигуна на таврію?
Вони вищі, раджу брати завод, але перед установкою зігнути вловлювачі щоби зазор був майже нуль, машина тоді їде плавніше.

На рахунок гідрокомпенсаторів, на таврофорумі було десь повідомлення про вісь коромисл з гідрокомпенсаторами, то писали що звичайну головку треба доробляти, інакше не стане.
Можна посилання на тему?
Якщо мова про компенсатори то теми не знайшов, тільки картинка готової.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Цитата: Vadim_K від 21 Грудня 2020, 10:37:51
Цитата: drone від 21 Грудня 2020, 10:33:39
На Сенс гидрокомпенсаторы идут в комплекте с электронной педалью газа. Эта педаль сглаживает работу на переходных режимах. Не скажется ли на их ресурсе обычная педаль в Славуте?
Електронна педаль взагалі до гідриків не має ніякого відношення.
Електронна педаль - це екологія(Євро якесь там).
Электронная педаль растягивает во времени процесс увеличения подачи топлива в двигатель. За счет этого лучше поддерживается стабильность топливо-воздушной смеси и меньше идет в выхлоп. Обратной стороной является вялость автомобиля, постоянная езда в "экономичном" режиме. При такой модели использования у вас нет резких скачков давления масла которое влияет на работоспособность гидрокомпенсаторов. На Славуте же это все есть и для меня не очевидно скажется ли это на их работоспособности или там достаточный запас прочности.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Stick2

Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 11:51:00
Цитата: ВКБ від 21 Грудня 2020, 09:40:45
Володя, а що саме не стане і чому? Бачу просто два варіанти, де на гвинтах легко демонтувати та обслуговувати. Доробка бачу  лише вифрезерування петель. Але зібрати не важко і як звичайні.
Повідомлення що треба переробити не знайшов, але знайшов фото переробленої. Якщо картинки не буде видно, пишіть залию на форум.



Цитата: Stick2 від 21 Грудня 2020, 09:45:50
Цитата: Володимир від 21 Грудня 2020, 09:36:25
Цитата: Stick2 від 20 Грудня 2020, 18:08:45
https://avtozapchasti-zaz.uaprom.net/p28278918-korejskaya-podushka-nizhnej.html
Хто ставив таку подушку двигуна на таврію?
Вони вищі, раджу брати завод, але перед установкою зігнути вловлювачі щоби зазор був майже нуль, машина тоді їде плавніше.

На рахунок гідрокомпенсаторів, на таврофорумі було десь повідомлення про вісь коромисл з гідрокомпенсаторами, то писали що звичайну головку треба доробляти, інакше не стане.
Можна посилання на тему?
Якщо мова про компенсатори то теми не знайшов, тільки картинка готової.
Круто, це добре що переробка  реальна, але рокера потрібно інші, 700грн за шт

ВКБ

Stik2, які рокера? Там гідрік зібраний до купи з коромислом і плунжером. Він де той рокер. Гідрік як вузол готовий на вісь садиться і все. Не пойму що за паніка. І тричі пишу що не треба пеперобка якщо нема бажання. Лише отвори у вісі 8 шт.діаметром 4мм
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.