Флудильня 2021

Автор User2108, 01 Січня 2021, 02:02:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 09 Березня 2021, 16:15:50Нашому мемзу ніякий мікас не допоможе,
А раптом (ну хоч трошки)
"...При большом проценте открытия дроссельной заслонки реализуется мощностной режим работы двигателя, для этого устанавливается мощностной УОЗ при обогащенном составе толивно-воздушной смеси. Дело в том, что на дросселях более 50% и на больших оборотах невозможно увеличить наполнение цилиндров воздухом. А это означает, что увеличение мощности возможно только за счет установки более богатой смеси и ранних углов опережения зажигания...."
Цитата: drone від 09 Березня 2021, 16:36:19Вон люди очень позитивно отзываются даже о переходе на ланосовский воздушный фильтр снижающий аэродинам сопротивление входа.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Цитата: vladishtm від 24 Березня 2021, 20:45:36
Цитата: Володимир від 09 Березня 2021, 16:15:50Нашому мемзу ніякий мікас не допоможе,
А раптом (ну хоч трошки)
"...При большом проценте открытия дроссельной заслонки реализуется мощностной режим работы двигателя, для этого устанавливается мощностной УОЗ при обогащенном составе толивно-воздушной смеси. Дело в том, что на дросселях более 50% и на больших оборотах невозможно увеличить наполнение цилиндров воздухом. А это означает, что увеличение мощности возможно только за счет установки более богатой смеси и ранних углов опережения зажигания...."
Цитата: drone від 09 Березня 2021, 16:36:19Вон люди очень позитивно отзываются даже о переходе на ланосовский воздушный фильтр снижающий аэродинам сопротивление входа.

Отут трохи не так. Є досліди по встановленні турбіни на мемз 1,1. Результат приріст потужності мама нє горюй - 50%. Єписьмови звіт можу викласти і вже викладалось. Збагачення по літературі актуально лишн 1..3%, далі марна трата палива. Тобто коеф співвідношення кисень-паливо 0,97.
Якщо взяти з тих же дослідів що питома витрата палива 0,24кг на 1 кінську силу, то перерахувавши по обертах 5400 і стехеометрії 1:14,7, я отримав наповненість звичайного мотора 90%.
А от перерахуваши  на ХХ 930 обертів маємо наповнення 27% від 0,5бар в рампі...тобто 0,25 бар на холостому ході при одиниці кисню.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: vladishtm від 24 Березня 2021, 20:45:36
Цитата: Володимир від 09 Березня 2021, 16:15:50Нашому мемзу ніякий мікас не допоможе,
А раптом (ну хоч трошки)
"...При большом проценте открытия дроссельной заслонки реализуется мощностной режим работы двигателя, для этого устанавливается мощностной УОЗ при обогащенном составе толивно-воздушной смеси. Дело в том, что на дросселях более 50% и на больших оборотах невозможно увеличить наполнение цилиндров воздухом. А это означает, что увеличение мощности возможно только за счет установки более богатой смеси и ранних углов опережения зажигания...."
Цитата: drone від 09 Березня 2021, 16:36:19Вон люди очень позитивно отзываются даже о переходе на ланосовский воздушный фильтр снижающий аэродинам сопротивление входа.
Це в теорії, а на практиці, мав карбову таврію з двигуном 1.1, потім переробив в 1.2, також зараз маю інжекторну славуту з двигуном 1.2 і карбовим вихлопом, то на всіх двигунах була одна і так картина, на низах тягне, і на верхах, а на середніх обертах 1900-2700 приблизно, є провал потужності. Замічав що коли їду на підйом, швидкість падає десь до 1900 обертів і далі двигун тягне, переключаюсь на нижчу передачу, знову оберти падають до 1900.

Якщо проблема в подачі повітря, то вона була б на високих обертах, але на обертах 3000 її нема, тому підозрюю що є якийсь косяк в вихлопі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: ВКБ від 25 Березня 2021, 01:21:31Отут трохи не так.
Так, ето, всеж......паціент мертвий?  :sad: чи трохи ще живий? Бо з заводів, як я розумію, у всіх були стокові параметри прошивок (під екологію, обкатку....). Добавка, скажимо плюс пяток кінських сил, (чи прото резвості на деяких вузьких режимах), за рахунок підбору параметрів мікаса має доцільність? Чи щастя тільки в порше911?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 09:58:58Замічав що коли їду на підйом, швидкість падає десь до 1900 обертів і далі двигун тягне, переключаюсь на нижчу передачу, знову оберти падають до 1900.
Спробую завтра зняти відео і і лог, на горку на пятій....
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

drone

#245
Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 09:58:58
Це в теорії, а на практиці, мав карбову таврію з двигуном 1.1, потім переробив в 1.2, також зараз маю інжекторну славуту з двигуном 1.2 і карбовим вихлопом, то на всіх двигунах була одна і так картина, на низах тягне, і на верхах, а на середніх обертах 1900-2700 приблизно, є провал потужності. Замічав що коли їду на підйом, швидкість падає десь до 1900 обертів і далі двигун тягне, переключаюсь на нижчу передачу, знову оберти падають до 1900.

Якщо проблема в подачі повітря, то вона була б на високих обертах, але на обертах 3000 її нема, тому підозрюю що є якийсь косяк в вихлопі.
В основе хорошей продувки цилиндров лежит явление резонансного наддува. Длинный впускной коллектор дает большую длину волны, а значит низкую частоту, читай обороты. Короткий - наоборот. В самом низу, при низкой топливоподаче, хватает и хреновой продувки. С ростом топливоподачи перестает хватать продувки до тех пор пока не начинается резонанс. Отдельным пунктом идет хреновая мехобработка ГБЦ, маленький впускной фильтр и многократное изменение сечения впуска овал->круг->прямоугольник->круг еще и в форме буквы N.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: drone від 25 Березня 2021, 10:50:30
Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 09:58:58
Це в теорії, а на практиці, мав карбову таврію з двигуном 1.1, потім переробив в 1.2, також зараз маю інжекторну славуту з двигуном 1.2 і карбовим вихлопом, то на всіх двигунах була одна і так картина, на низах тягне, і на верхах, а на середніх обертах 1900-2700 приблизно, є провал потужності. Замічав що коли їду на підйом, швидкість падає десь до 1900 обертів і далі двигун тягне, переключаюсь на нижчу передачу, знову оберти падають до 1900.

Якщо проблема в подачі повітря, то вона була б на високих обертах, але на обертах 3000 її нема, тому підозрюю що є якийсь косяк в вихлопі.
В основе хорошей продувки цилиндров лежит явление резонансного наддува. Длинный впускной коллектор дает большую длину волны, а значит низкую частоту, читай обороты. Короткий - наоборот. В самом низу, при низкой топливоподаче, хватает и хреновой продувки. С ростом топливоподачи перестает хватать продувки до тех пор пока не начинается резонанс. Отдельным пунктом идет хреновая мехобработка ГБЦ, маленький впускной фильтр и многократное изменение сечения впуска овал->круг->прямоугольник->круг еще и в форме буквы N.
На іномарках бачу чогось роблять довгий впуск, впускна труба огортає цілу 24 клапанну ГБЦ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

User2108

Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 11:57:12
Цитата: drone від 25 Березня 2021, 10:50:30
Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 09:58:58
Це в теорії, а на практиці, мав карбову таврію з двигуном 1.1, потім переробив в 1.2, також зараз маю інжекторну славуту з двигуном 1.2 і карбовим вихлопом, то на всіх двигунах була одна і так картина, на низах тягне, і на верхах, а на середніх обертах 1900-2700 приблизно, є провал потужності. Замічав що коли їду на підйом, швидкість падає десь до 1900 обертів і далі двигун тягне, переключаюсь на нижчу передачу, знову оберти падають до 1900.

Якщо проблема в подачі повітря, то вона була б на високих обертах, але на обертах 3000 її нема, тому підозрюю що є якийсь косяк в вихлопі.
В основе хорошей продувки цилиндров лежит явление резонансного наддува. Длинный впускной коллектор дает большую длину волны, а значит низкую частоту, читай обороты. Короткий - наоборот. В самом низу, при низкой топливоподаче, хватает и хреновой продувки. С ростом топливоподачи перестает хватать продувки до тех пор пока не начинается резонанс. Отдельным пунктом идет хреновая мехобработка ГБЦ, маленький впускной фильтр и многократное изменение сечения впуска овал->круг->прямоугольник->круг еще и в форме буквы N.
На іномарках бачу чогось роблять довгий впуск, впускна труба огортає цілу 24 клапанну ГБЦ.
Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 11:57:12На іномарках бачу чогось роблять довгий впуск, впускна труба огортає цілу 24 клапанну ГБЦ.
Зараз drone розкаже, які забугорні інженюки тупі, і що в еталонних жигулях, ще в 70-х роках було зроблено все в 100500 раз краще

drone

Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 11:57:12
На іномарках бачу чогось роблять довгий впуск, впускна труба огортає цілу 24 клапанну ГБЦ.
Что значит "почему-то"? Длину впускного коллектора выбирают исходя из соотношения длина хода/диаметр поршня. Потому на современных длинноходных моторах делают и длинный впуск под низкие обороты. На раскручиваемых же внедрили впускной коллектор переменной длинны, в т.ч. на ВАЗ-е. МеМЗ же большей частью короткоходный как и иномарочные двигатели родом из 70-х.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Sergik32

ну я запитував у власників пікапів які викинули запаску в будку, а на її місце поставили коробку з фільтром сенсосвьку- то кажуть на "око" двигун краще працює, походу повітря йому вистачає, щоб легше дихати. От на рахунок падіння потужності на середніх обертах то тут точно, таке враження що на фаркоп накинули причіпа.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Бо ркутити на розгін треба  до 3500-4200 якщо під гірку чи гружений
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: vladishtm від 25 Березня 2021, 10:24:23
Цитата: ВКБ від 25 Березня 2021, 01:21:31Отут трохи не так.
Так, ето, всеж......паціент мертвий?  :sad: чи трохи ще живий? Бо з заводів, як я розумію, у всіх були стокові параметри прошивок (під екологію, обкатку....). Добавка, скажимо плюс пяток кінських сил, (чи прото резвості на деяких вузьких режимах), за рахунок підбору параметрів мікаса має доцільність? Чи щастя тільки в порше911?
Максимальний крутний на 3500. А що хтось перемикається на підвищену щоб коли перемкнув було 3500? Тобто перед перемиканням вище всі крутять вище  3500...4200? Ні. А як раз зносу менше саме на цих обертах., але витрата більше . Мемз швидкий мотор. Наповненість циліндрів сумішшю не менше 90% при 3500...5500обертів.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 25 Березня 2021, 12:39:44
ну я запитував у власників пікапів які викинули запаску в будку, а на її місце поставили коробку з фільтром сенсосвьку- то кажуть на "око" двигун краще працює, походу повітря йому вистачає, щоб легше дихати. От на рахунок падіння потужності на середніх обертах то тут точно, таке враження що на фаркоп накинули причіпа.
Це все самонавіювання, щоби оправдати вкладені кошти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

може і так, тут немає про що спорити, тут тільки реальні дослідження потрібні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Vitaliy.

Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 09:58:58а на середніх обертах 1900-2700 приблизно, є провал потужност
Странно, ведь считается, что эта средняя самая лучшая частота, с наилучшим КПД, моментом, экономичностью.
Цитата: drone від 25 Березня 2021, 10:50:30В основе хорошей продувки цилиндров лежит явление резонансного наддува.
И такого же выдува. Вспомни, как в книжке- у нас система резонансная, с настроенным выпуском.
Цитата: Володимир від 25 Березня 2021, 13:31:10Це все самонавіювання
Эффект плацебо, самовнушение.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх