Не включається реле мотора радіатора.

Автор Rab_Yarkiy, 19 Березня 2021, 11:04:59

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Rab_Yarkiy

Доброго дня!
Придбана інжекторна славута з ЕБУ Мікас 10.3.
На панель виведена кнопка примусового включення мотора радіатора, на приборці світиться "чек". Помилка з кодом 0116 - некоректний сигнал датчика ОР.
Після обслідування виявлено відрізану фішку від датчика температури (контакт ебу 35 та 39). Після встановлення нової фішки та підключення до датчика, "чек" перестав світитись.
Помилку стер і вона не з'являлась. Мотор прогрів до високої температури, з'явилась помилка з кодом 0480 - помилка електродвигуна вентилятора.
Встановлено, що після прогріву двигуна, з контакту ебу  №68 не подається +12в на реле електромотора.
На цьому етапі зайшов в глухий кут... Чекаю ваших порад. Дякую.

Володимир

Цитата: Rab_Yarkiy від 19 Березня 2021, 11:04:59
Доброго дня!
Придбана інжекторна славута з ЕБУ Мікас 10.3.
На панель виведена кнопка примусового включення мотора радіатора, на приборці світиться "чек". Помилка з кодом 0116 - некоректний сигнал датчика ОР.
Після обслідування виявлено відрізану фішку від датчика температури (контакт ебу 35 та 39). Після встановлення нової фішки та підключення до датчика, "чек" перестав світитись.
Помилку стер і вона не з'являлась. Мотор прогрів до високої температури, з'явилась помилка з кодом 0480 - помилка електродвигуна вентилятора.
Встановлено, що після прогріву двигуна, з контакту ебу  №68 не подається +12в на реле електромотора.
На цьому етапі зайшов в глухий кут... Чекаю ваших порад. Дякую.
Всі релюшки керуються замиканням на масу, а не подачею плюса. Тобто якщо на контакті №68 мінус, то або перебитий провід, або неробоча релюшка, або нема живлення на контакті 85 релюшки.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Rab_Yarkiy

Цитата: Skiper від 12 Лютого 2010, 12:07:04
Датчик температуры охлаждающей жидкости подключён к Микасу 10.3 к контактам 35 и 39. Управляют же реле включения вентилятора мозги с контакта 68 (подаётся + на обмотку реле, которая замыкает контакты непосредственно вентилятора)
Провода продзвонено - все ок. "Плюс", на момент прогріву двигуна до 92 градусів (якщо не помиляюсь) не подається на реле.

Володимир

Якщо вірити схемі, то це не є релюшка вентилятора, а швидше за все підігрів дроселя. Повторюсь ще раз, що мікас для увімкнення релюшки подає сигнал не +12 в, а МІНУС 12 в, так само і на виході з релюшки буде не плюс 12 в, а мінус 12 в.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Rab_Yarkiy від 19 Березня 2021, 12:16:20Провода продзвонено - все ок.
Розділіть проблему на дві частини і "властвуйте". Витягнути реле з панельки, і замкнути в тій панельці конт 30---87 ветилятор влючиться?

Кнопка то  зайвий колхоз. Якщо 30-87 включить, то можливо в прошивці мікаса завищенна уставка температури?
"C103 Температура включения вентилятора (град.С)"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Rab_Yarkiy

фішка, до якої підключається електромотор відсутня... з салону від запобіжника №3 провід не "звониться" в підкпотне... в підкапотному провід з контакту 12 ебу приходить на інше реле... короче запутався просто капець...  :wacko:
Врешті було вирішено для перевірки зробити "навісне" згідно схеми. Так, як і вказав Володимир, реле вмикається "мінусом" з 68 контакту ебу.
Наразі елктромотор вмикається при температурі 95 градусів. З помилок періодично вискакує помилка 1216...


vladishtm

Цитата: Rab_Yarkiy від 19 Березня 2021, 18:44:16з контакту 12 ебу приходить на інше реле... короче запутався просто капець..
При чому тут "12" контакт? Ось куди він роздає "+" від АКБ (який отримав через запобіжник 15А під капотом)
Spoiler
[close]
Реле вентилятора отримує "+" з салону через запоб 20А "49"лінією на конт85 обмотки реле вент. А "-" на конт86 подає мікас.
Цитата: Rab_Yarkiy від 19 Березня 2021, 18:44:16зробити "навісне" згідно схеми.
Оце правильно - бо колхози в електросхемах завжди приводять до ваших сітуацій.
Цитата: Rab_Yarkiy від 19 Березня 2021, 18:44:16Наразі елктромотор вмикається при температурі 95 градусів.
стандартно.
Цитата: Rab_Yarkiy від 19 Березня 2021, 18:44:16помилка 1216
мож Р1612?
Щось садить акум? при пуску двигла, чи просто слабий акум? Вольтметром провірте напругу при пуску.
Чи ви самі робите скидання мікас? Тоді, здаеться, вона теж вискакує. Ну і при паганому пуску (наприклад з не першого разу),  - то може вже щось по паливоподачі, датчикам, проводам від них до мікаса... і т.п. багато чого. Чи реле ЄБУ під капотом і проводка донього (ну саме там де ви колупаєте по карлсону),.... якість контакту і проводів масс під капотом....
PS
Еще (если не ошибаюсь.) В моем люксе "+" от АКБ идет на реле стартера, и далее на контакте этом же стартера этот "+"  берется тонким проводом (через одиночный разъем с зеленым проводом у меня) идет уже на "+" питания микаса (12 контакт)  Так вот...может на гайках стартера хреновый контакт для питания микаса.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Rab_Yarkiy

Цитата: vladishtm від 20 Березня 2021, 11:01:33мож Р1612?
вірогідно. Писав по памяті.

Цитата: vladishtm від 20 Березня 2021, 11:01:33Чи ви самі робите скидання мікас?
прога ОpenDiag - інші з мікасом в мене не працюють...

Цитата: vladishtm від 20 Березня 2021, 11:01:33Ну і при паганому пуску (наприклад з не першого разу)
автомобіль дійсно погано заводиться. Іноді на холодну з першого разу, а іноді на гарячу треба крутити стартером секунд 30

Цитата: vladishtm від 20 Березня 2021, 11:01:33то може вже щось по паливоподачі
нажаль до цього ще руки не дійшли - замінив тільки електробензонасос і фільтр.




vladishtm

Цитата: Rab_Yarkiy від 20 Березня 2021, 12:57:04Цитата: vladishtm от Сегодня в 11:01
Чи ви самі робите скидання мікас?
прога ОpenDiag - інші з мікасом в мене не працюють...
Вопрос был не в проге -делаете ли вы сами сброс через прогу? При сбросе через опендиаг- вроде та же ошибка выскакивает (вроде при сбросе контролера)
Цитата: Rab_Yarkiy від 19 Березня 2021, 18:44:16фішка, до якої підключається електромотор відсутня
У меня под капотом возле радиатора два двойных разъема, но цвета не очень сходятся  :dunno:. Если смотреть от водителя -слева точно идет на вентилятор (там наверное + от пред20А и минус от реле вентилятора. Что справа от радиатора за двойная фишка =?
Цитата: Rab_Yarkiy від 20 Березня 2021, 12:57:04замінив тільки електробензонасос і фільтр.
Я проверяю давление топлива  в рампе с помощью манометра на колесном насосе (сбровском с двумя поршнями.).

Цитата: Rab_Yarkiy від 20 Березня 2021, 12:57:04автомобіль дійсно погано заводиться.
Тоже не помешает -вольтметр цифровой в прикуриватель на постоянно и проверьте ариометром плотность электролита в акуме.
Цитата: Rab_Yarkiy від 20 Березня 2021, 12:57:04треба крутити стартером секунд 30
от может тогда и сильно просаживает питание и микас делает сброс или дает Р1612 = признак  "плохой запуск" имхо
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Rab_Yarkiy

забув добавити: на приборці не світиться масляна лампа. Щойно замінив масло і фільтр. На приборці лампа не з'явилась. Коли корочу на масу датчик, то свiтиться...
Помилка 1612 виникає при намаганні завести авто в тому разі, коли авто не заводиться з першого разу.

Rab_Yarkiy

Пiдкажiть будьласка, электро бензонасос повинен постiйно прайювати при ВКЛ запаленнi? Якщо нi, то який блок вiдповiдаэ за це?

vladishtm

Цитата: Rab_Yarkiy від 20 Березня 2021, 17:56:20забув добавити: на приборці не світиться масляна лампа
Датчик ав.тиску маст -звичайний пружинний контакт що дає "-" на лампу в панелі. зніми з датчика клему, і звичайна лампа на 12В (контролька, чи готова прозвонка мультиметра щоб без АКБ - з нею міряй між конт. датчика і корпусом) ...один кінець на "+" АКБ інший на датчик. Без включення запал. Повинно світить. Завів -потухло. Тоді побачиш куди рить (датчик, проводка, контакти панелі, лампа панелі) В люксовій панелі 6тий конт на білому -датчик тиску мастила ++++
"дублирующий сигнализатор "STOP", срабатывает при включении: сигнализато-ра аварийного давления масла, сигнализатора аварийного уровня охлаждаю-
щей жидкости, сигнализатора аварийного состояния тормозной системы,(загорается красным светом);"
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Rab_Yarkiy від 21 Березня 2021, 10:36:10Пiдкажiть будьласка, электро бензонасос повинен постiйно прайювати при ВКЛ запаленнi?
При заведоному - постійно. При просто включенні в полож. запалення - попрацює сек 15-30 (в залежності скільки в мікасі прописали) і заткнеться. На незаведенній  -Якщо викл. запалення і включити зразу - не запрацює , якщо витримати сек 10-20 і вкл зап -знову покачає.
Цитата: Rab_Yarkiy від 21 Березня 2021, 10:36:10Якщо нi, то який блок вiдповiдаэ за це?
Крім мікаса -ніхто. Тиск не контролюется. Щоправда в мене під заднім бампером стоїть наче якийсь клапан -але який його стан?  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Може тобі  пдф файлів славутиних (ремонт та єкпл з картинками) перекинути - давай почту. Або можу на свій гугл діск викласти. Буде що на сон почитати  :wallbash:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vitaliy.

Цитата: vladishtm від 20 Березня 2021, 14:14:18У меня под капотом возле радиатора два двойных разъема
А у других почему то возле правого переднего стакана стойки  :-D
Цитата: vladishtm від 20 Березня 2021, 14:14:18-вольтметр цифровой в прикуриватель на постоянно
Который ничем не поможет.
Цитата: vladishtm від 21 Березня 2021, 11:16:36зніми з датчика клему
Нафига? Он же и писал, что вообще лампа не горит, а если проводом "коротить" на массу, то загорается. Ну и нафига лишние ненужные манёвры?
Цитата: vladishtm від 21 Березня 2021, 11:20:34попрацює сек 15-30
30 секунд?  :wallbash: За это время тачка сгорит, пр аварии с разгерметизацией. Подумай, для чего на других машинах насос через пару тройку секунд тухнет, и газовый клапан ГБО, если мотор не вращается, или заглох.
Цитата: vladishtm від 21 Березня 2021, 11:20:34в мене під заднім бампером стоїть наче якийсь клапан
То не клапан.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх