Оброворення параметрів та таблиць Микас

Автор vladishtm, 02 Грудня 2021, 18:39:35

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

almetr

Цитата: vladishtm від 30 Листопада 2021, 10:08:43Володимир, в мікасонлайн і в твоєму БК розходи бензу на Славуті однаково показує ? (я так розумію не те що в опендіаг)
Всем доброго здоровья! У меня такое ощущение, что в калибровках динамическая производительность указа в милилитрах, а не в милиграммах. То есть сканер не должен делить на плотность топлива. Это я так заметил из-за того что я правильно указал производительность своих форсунок, но получил завышенные показания расхода, и именно примерно в 1,25 раза от реального расхода.

vladishtm

Цитата: almetr від 01 Червня 2023, 21:22:46Это я так заметил из-за того что я правильно указал производительность своих форсунок, но получил завышенные показания расхода, и именно примерно в 1,25 раза от реального расхода.

А я підправив(підігнав) Т115    :rolleyes: гдЕто так.... сЕм,... восЕм :lol:
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: almetr від 01 Червня 2023, 21:22:46
Цитата: vladishtm від 30 Листопада 2021, 10:08:43Володимир, в мікасонлайн і в твоєму БК розходи бензу на Славуті однаково показує ? (я так розумію не те що в опендіаг)
Всем доброго здоровья! У меня такое ощущение, что в калибровках динамическая производительность указа в милилитрах, а не в милиграммах. То есть сканер не должен делить на плотность топлива. Это я так заметил из-за того что я правильно указал производительность своих форсунок, но получил завышенные показания расхода, и именно примерно в 1,25 раза от реального расхода.
Якщо мова йде про той миттєвий розхід що видає мікас на діагностику, то він не відповідає дійсності, це просто цифра що пропорційна обертам двигуна. Їдеш по трасі, педаль газу натиснув, а розхід збільшується не різко з врахування потужності а пропорційно із збільшенням обертів двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Оба параметра и часовой расход и на 100км, одинаково зависят от заявленной динамической производительности форсунок. Кстати калибровку следовало бы назвать "фактическая производительность", так как на первой милисекунде и отображает динамику форсунки, а дальше отображает статику с прибавленной динамикой. Может в 113ых и не так, но у меня на Виде, на 114ом Микасе именно так.

vladishtm

Взагалі то по вумному - ,"статична"  це коли повністю відкрита форсунка, (не імпульс), а саме постіно відкрита. А от дінамічна це відкривання форсунки імпульсами. А дінамічна ніколи не буде лінійною, а буде залежати від періоду і довжини імпульсу при однаковій напрузі. Бо форсунка це електромагніт з пружиною. Саме тому дінамічні показники розходу від ЕБУ будуть напряму залежати від того, наскільки точним (близьким до дісності форсунки) є закладений в прошивку графік дінамічної Пограйтеся шрафіком дінамічної і все побачите. Але нажаль в ньому проблема - він грубий по шкалі абцис. Тому і буде результат десь сЕм, восЕм.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

vladishtm  :facepalm: я нашёл, а это уже ваше дело обратить внимание или нет, на то что диагностика врёт в 1,25 раза от того что указано в Т(   ) по всему диапазону работы форсунок. Ровно по всему диапазону! А вы мне "покрути и увидишь", уж покрутил и не десять раз.

vladishtm

Цитата: almetr від 03 Червня 2023, 13:46:29vladishtm  :facepalm: я нашёл, а это уже ваше дело обратить внимание или нет,
А я давно вже ото зробив.....
Цитата: vladishtm від 01 Червня 2023, 21:42:56А я підправив(підігнав) Т115 
Цитата: almetr від 03 Червня 2023, 13:46:29иагностика врёт
- цікаво що це означає? Діагностика це що якийсь інопланетний таємничий дух? Це ж звичана прога, написана звичайними людьми, (нажаль рівень тупості яких потроху підвищується як на мене). то звичайно можуть бути якісь недобре продумані алгорітми програми... ну і результати. А головне в цьому що? уяви що всяка муть така спокіно проходить - бо тисячі людей користуються і навіть  не звертають уваги.  :hysterics: Так що то таке.  :lol:  Скіко того життя.  :lol:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

_Oleksandr_

Цитата: almetr від 03 Червня 2023, 13:46:29о диагностика врёт в 1,25 раза от того что указано в Т(   ) по всему диапазону работы форсунок
Це правда. Я колі калібрував витрату палива на бортовому комп'ютері по часу відкриття форсунок, то реальні показники витрати співпадали тільки тоді коли продуктивність форсунки була завищенна на 20-30% (точної цифри вже не пам'ятаю).

Володимир

Цитата: almetr від 03 Червня 2023, 10:12:50Оба параметра и часовой расход и на 100км, одинаково зависят от заявленной динамической производительности форсунок. Кстати калибровку следовало бы назвать "фактическая производительность", так как на первой милисекунде и отображает динамику форсунки, а дальше отображает статику с прибавленной динамикой. Может в 113ых и не так, но у меня на Виде, на 114ом Микасе именно так.
В мене 113-ий мікас, то обидві витрати реагують тільки на частосту обертів, на нагрузку двигуна вони не реагують. Можливо в 114-му ці параметри і поправили, але в 113-му вони не актукальні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Выражаю огромную благодарность vladishtm действительно Т115 у меня на Виде разбита не по милисекунде а по 0,5мс. То есть край таблицы 8мс,а это на моём моторе и есть 0,75 от максимальной нагрузки. Получается я ни как не обращал внимание, что на 8ми мс часовой расход переставал реагировать на нагрузку.  По итогу прописал шаг у Т115 в одну мс и моя "правильная калибровка" запоказывала правильно.
 Позже выложу скрины и свои и как должно быть на 113ом.

vladishtm

Імхо пости з https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=563891 .........
по ...... https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=563952 не мають відношення до теми, це скоріше тюнвнг микаса, або споживання, вимміри споживання авто....
але топик стартер , він же модератор чомусь терпить і не перекинув ці пости в підходящу тему  :rolleyes: 
Цитата: almetr від 06 Червня 2023, 23:52:15Выражаю огромную благодарность vladishtm действительно Т115 у меня на Виде разбита не по милисекунде а по 0,5мс. То есть край таблицы 8мс,а это на моём моторе и есть 0,75 от максимальной нагрузки. Получается я ни как не обращал внимание, что на 8ми мс часовой расход переставал реагировать на нагрузку.  По итогу прописал шаг у Т115 в одну мс и моя "правильная калибровка" запоказывала правильно.

Хм, я навпаки бажав би щоб для Славути 1.3 шкала  "Х" була доо 7,5мс. Бо по логах часу відкриття більшого практично не було (ну майже). Я про це писав.
Spoiler
https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=559232
Грався я знову з Т115 "Динамична продуктивність форсунки". Стопудово там зараз вісь "Х" не вірна. Зараз вона має розмір 15 (0,1,2,3....15). А по результатам випробувань моїх повинна закінчитися на 7,5 Тоб то теж 16 точок на шкалі "Х" але (0, 0,5 1,0 1,5.....7,5)
[close]

Якщо almetr  зробив шаг по 1мс - так тепер час перекрито до 16мс, але це робить шкалу більш грубою. В мене стоково по 1мс до 15мс. Я поправив графік від стокової,
Spoiler
[close]
.
Але якраз відрізок де зазвичай найбільше працює паливоподача виходить "тупим" бо кривизна дуже крута. Тож в якості "подяки" - almetr плз. поділись,  як же тепер МЕНІ в прошивці Мікаса змінити шаг Т115 на 0.5 мс?  B)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 08 Червня 2023, 13:29:09Імхо пости з https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=563891 .........
по ...... https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=563952 не мають відношення до теми, це скоріше тюнвнг микаса, або споживання, вимміри споживання авто....
але топик стартер , він же модератор чомусь терпить і не перекинув ці пости в підходящу тему  :rolleyes:
Адміністрування на цьому двіжку форуму на англійській мові, нема бажання гратись щоби не поламати дописи.

Цитата: vladishtm від 08 Червня 2023, 13:29:09Якщо almetr  зробив шаг по 1мс - так тепер час перекрито до 16мс, але це робить шкалу більш грубою. В мене стоково по 1мс до 15мс. Я поправив графік від стокової,
Spoiler
[close]
.
Але якраз відрізок де зазвичай найбільше працює паливоподача виходить "тупим" бо кривизна дуже крута. Тож в якості "подяки" - almetr плз. поділись,  як же тепер МЕНІ в прошивці Мікаса змінити шаг Т115 на 0.5 мс?  B)

Навіщо вам той графік, коли він не впливає на роботу двигуна? З заводу він має такий вигляд, тому що форсунка відкривається не миттєво, а з затримкою. Принаймі на славуті щоби відкрити форсунку іде постійна подача живлення на 0,3 мс, а потім включається ШІМ для підтримки форсунки відкритою. Тому не факт що вісь абсцис має мати такий вигляд, крок мав би мати величину 0,1 мс.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 08 Червня 2023, 15:52:24Навіщо вам той графік, коли він не впливає на роботу двигуна? З заводу він має такий вигляд, тому що форсунка відкривається не миттєво, а з затримкою.
Ну "о вкусах не спорят"  :rolleyes:
Цитата: Володимир від 08 Червня 2023, 15:52:24Тому не факт що вісь абсцис має мати такий вигляд, крок мав би мати величину 0,1 мс.
- от бачиш і тебе зачепило  :-D  Я взагалі бажав би механічний лічильник (вже писав про це) як для води - на подачі + на обратці = різниця споживання двигуном. Ну хоча ю тимчасова ляпуха під капотом, щоб підогнать Т115 більш менш. Та це мрії. Звісно 0,1мс добре, але хоча б 0,5мс.  :rolleyes:
Є ж в Мікасі графіки на 16 точок, а є на 32. Якщо Т115зробить на 32 то й буде якраз 0,5мс. Далі вже підганять індівідуально, але якщо добиватися точності - то по факту  немає чим за "образцовий" прилад. І все рівно буде і температура, і якість бензу, і номер бензу.... але хочу шкалу Т115 0,5мс  :rolleyes:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

vladishtm касается ли тема МикасОнлайн? Если у меня фазированый впрыск, а в прошивке таблица для охвата попарного впрыска, и Микас для диагностики даёт значения из Т115 деля пополам.  Таким образом, зная то что расчёт расхода берётся в моём 114ом прямо и только из Т115, но с делением взятого на два, у меня появилась возможность видеть правдивый расход топлива во всём диапазоне работы мотора!!! Это ли не тема МикасОнлайн?
Я ж говорю, калибровка названа не точно, лучше "фактическая производительность форсунки" и поверьте, в опциях есть недоступная нам константа, которая заставляет софт вести расчёт расхода или по Т115, или по "Статической производительности Ф". Так что разделить шкалу по 0,1мсможно но это остановит расчёт расхода.

Володимир! В предидущем адресе у Т115 и есть шаг оси Х. Это у всех таблиц 2Д, везде указан то ли шаг оборотов, то ли шаг температуры...

[quote author=vladishtm  Тож в якості "подяки" - almetr плз. поділись,  як же тепер МЕНІ в прошивці Мікаса змінити шаг Т115 на 0.5 мс?  B)
[/quote]

vladishtm

Цитата: almetr від 08 Червня 2023, 19:02:45vladishtm касается ли тема МикасОнлайн?.....МикасОнлайн
Ммммы... :wacko:  Эта тема - "МикасОнлайн" - это ж вроде  обсуждение редактора который зовется "МикасОнлайн" и написал его Владимир, и начал этот топик автор редактора прошивок МикасОнлайн  - Владимир.
https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=317247 "Перша версія програми для онлайн настройки мікаса. ...."

А ви ведете мову  про вимір/покази  витрати пального блоком ЕБУ Мікас наче  :dunno: , чи я щось попутав?
Ну поки Володимир не хоче вчити англійську  :-D
Цитата: Володимир від 08 Червня 2023, 15:52:24Адміністрування на цьому двіжку форуму на англійській мові, нема бажання гратись щоби не поламати дописи.
маємо можливість "поіздеваться" над модером  }-) - поки він терпить  :lol:
Так это ...все же almetr как указать что график Т115 имеет 32 точки а не 16? Вроде ж где то, для каких то графиков есть такое в микас? Шо то встречал, вроде я такое

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2