Вентилятор на радіаторі постійно працює

Автор Kotlipo87, 26 Серпня 2023, 18:01:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Kotlipo87

Славута на карбюраторі. Суть проблеми полягає в тому, що постійно працює вентилятор на радіаторі, навіть коли запалення вимкнено. Замінив термостат - не допомогло. Скидав 2 проводи з датчика ввімкнення вентилятора, але вентилятор працює. Якщо їх замкнути, то вентилятор обертається швидше. Якщо ці проводи поміняти місцями на датчику - те ж саме. Куди копати, на що дивитись?

Сергей

Я так гадаю, що Ви не перший власник. Було таке, що дехто з автовласників колхозіли тумдлерочек для того щоб самому вмикати і вимикати карлсончика. Може і в Вас там десь таке приколожено.  :facepalm:

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

romuald

А релю, що вмикає вентилятор, знайшли...?..було два варіанти, з реле і без. Без, це вже коли датчики з потужними контактам  стали виробляти...

Kotlipo87

На рахунок тумблера, то нічого такого не приколхожено. А на рахунок реле (в тому числі скритого) подивлюсь під торпедою уважніше.

romuald

Воно може бути не під тропедою, а біля радіатора десь...

User2108

Цитата: romuald від 27 Серпня 2023, 07:38:39Воно може бути не під тропедою, а біля радіатора десь...
Підтверджую, таврик 2005 р.в., реле вентиля було біля сигналу, між решіткою і радіатором.

Олександр 1968

Цитата: Kotlipo87 від 26 Серпня 2023, 18:01:07Славута на карбюраторі. Суть проблеми полягає в тому, що постійно працює вентилятор на радіаторі, навіть коли запалення вимкнено. Замінив термостат - не допомогло. Скидав 2 проводи з датчика ввімкнення вентилятора, але вентилятор працює. Якщо їх замкнути, то вентилятор обертається швидше. Якщо ці проводи поміняти місцями на датчику - те ж саме. Куди копати, на що дивитись?
Дуже цікаво,що при замиканні датчика швидкість збільшується.Можливі варіанти.Десь в районі радіатор-акб в косі зустрілись два проводи-хоча при такому навантаженні мали б засмердіти.Ще один варіант-колхозінг з приміненням додаткового реле з якимись додатковим опором-такий собі режим повільних обертів,і цей тюнінх глюкнув.На деяких авто дуже рідко зустрічав схему з датчиком на радіаторі,який є не вимикачем,а резистором і додатковим реле біля радіатора,яке відслідковує зміну опору і вмикає вентилятор.Реле електронне на компараторі.Примінення цього реле з простим датчиком-вимикачем дає цікаві результати.

Kotlipo87