Лямбда зонд

Автор doomu, 13 Серпня 2009, 21:37:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Max 55

bigbaby если ты програмно лямбду вырубишь то расход будет меньше и ехать будет нормально и на ХХ чётко

Володимир

Макс правий, краще програмно відрубувати лямбду ніж ставити емулятор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

C 1 июня катаюсь без лямбды на прежней прошивке(проехал около 1000км),так вот, что хочу сказать:
 расход не увеличился это точно,даже уменьшился  на пол литра,чисто городской режим так и остался около 7литров,НО
 зато ХХ как вкопаный,никаких выбраций,дерготни,рывков,Gxx-57/Gob-165
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Володимир

Цитата: pletenetsC 1 июня катаюсь без лямбды на прежней прошивке(проехал около 1000км),так вот, что хочу сказать:
 расход не увеличился это точно,даже уменьшился  на пол литра,чисто городской режим так и остался около 7литров,НО
 зато ХХ как вкопаный,никаких выбраций,дерготни,рывков,Gxx-57/Gob-165
Собі попробувати, чи що? Але в мене в основному траса, а там судячи з КЛЗ, ДК круто обрізає паливоподачу, якщо крутити Жоб, то по КЛЗ він має бути рівним 140. По місту то здається навпаки, клз лізе вище одиниці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

Владимир,я ездил с разным Gob от 120 до 170,и не одну 1000км,так вот что заметил,
чем меньше Gob тем больше надо нажимать педаль газа для поддержания постоянной скорости,соответственно мгновенный расход у меня по БК больше,и на оборот!ездил долго с Gob 150,оставил 165,разници в расходе не заметил,даже стал меньше!
 
 И еще, с моей подубитой лямбдой движок сильно шумно работал,думал что уже пора менять штаны и резонатор,сейчас такая проблема пропала,двигателя практически не слышно!
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Max 55

я давно уже говорил, что занижать Gob нет смысла  ;)
без ЛЗ лучше едет 100%  *THUMBSUP*

Володимир

Цитата: Max 55я давно уже говорил, что занижать Gob нет смысла  ;)
без ЛЗ лучше едет 100%  *THUMBSUP*
Переконали, на днях попробую.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Відключив в себе ДК. По роботі і двигун працює м\"якіше і холостий стабільний. Жоб залишився той самий що і був з ДК 150. По місту розхід не скажу, але потрасі враження що розхід трохи виріс в діапазоні 2000-3000, хоча бувают момени коли ан 5-ій передачі коли швидкість збільшується, то розхід при 90 кмг і вище починає падати. При 95 кмг по спідометру, миттєвий розхід 4,2л/100.

Ще поексперементую з Жоб, можливо і потрібно буде поправити в сторону \"+\" кути запалювання в діапазоні 2000-3000 обертів.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Цитата: ВолодимирВідключив в себе ДК. По роботі і двигун працює м\"якіше і холостий стабільний. Жоб залишився той самий що і був з ДК 150. По місту розхід не скажу, але потрасі враження що розхід трохи виріс в діапазоні 2000-3000, хоча бувают момени коли ан 5-ій передачі коли швидкість збільшується, то розхід при 90 кмг і вище починає падати. При 95 кмг по спідометру, миттєвий розхід 4,2л/100.

Ще поексперементую з Жоб, можливо і потрібно буде поправити в сторону \"+\" кути запалювання в діапазоні 2000-3000 обертів.
ставь 170 у нас в картах и так топливоподачи маленькие - бедная смесь особенно чувствуется на низких передачах + всякие корректировки по температуре и давлению

Ромео

Народ, вы меня искушаете тоже отключить ДК..
Володимир, ти поексперементуй, і якщо прийдеш до висновку, що відключення ДК дає економію без інших втрат при їзді по трасі то мабуть я тоді теж його відключу...

Володимир

Цитата: РомеоНарод, вы меня искушаете тоже отключить ДК..
Володимир, ти поексперементуй, і якщо прийдеш до висновку, що відключення ДК дає економію без інших втрат при їзді по трасі то мабуть я тоді теж його відключу...
Ну в мене міра вимушена, ДК хоч і живий, але довго перемикається в режимах бідний\\багатий, як результат сіпання двигуна. Але так в їзді нормально.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

Я когда только поставил новую лямбду было \"хорошо\",но не долго,катаюсь в основном по городу,так после отключения расход не вырос точно,за прошлый месяц по БК -7.4л,по трасе отпишусь позже!
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Ромео

Цитата: Володимир
Цитата: РомеоНарод, вы меня искушаете тоже отключить ДК..
Володимир, ти поексперементуй, і якщо прийдеш до висновку, що відключення ДК дає економію без інших втрат при їзді по трасі то мабуть я тоді теж його відключу...
Ну в мене міра вимушена, ДК хоч і живий, але довго перемикається в режимах бідний\\багатий, як результат сіпання двигуна. Але так в їзді нормально.
Коли саме спостерігається це сіпання двигуна?
В мене таке буває коли котишся на нейтралі на дуже маленький швидкості а потім вмикаєш першу, то таке враження, що в момент включення передачі ніби-то хтось раптово вижав гальма.. Зміна ХХ з 870 до 920 трохи покращело ситуацію але одноразове раптове сіпання в момент переключення на першу де-коли залишились... Так може це проблема не в ХХ а в ДК?

Володимир

Цитата: РомеоКоли саме спостерігається це сіпання двигуна?
В мене таке буває коли котишся на нейтралі на дуже маленький швидкості а потім вмикаєш першу, то таке враження, що в момент включення передачі ніби-то хтось раптово вижав гальма.. Зміна ХХ з 870 до 920 трохи покращело ситуацію але одноразове раптове сіпання в момент переключення на першу де-коли залишились... Так може це проблема не в ХХ а в ДК?
Перед відпусканням щеплення додавай газу.

Сіпання проявляється на непрогрітому до робочої температури двигуні в діапазоні 1600-2400 обертів на низьких передачах, під нагрузкою трохи більше.

З виключеним ДК по трасі розхід таки більший, з ДК на тій же ділянці дороги в мене виходило 4,2л/100, без ДК, при Жоб=165 вийшло 5,0/л100, при Жоб=140 вийшло 4,8л/100. Раніше з прогрівом повітря по трасі миттєвий розхід падав до 3,8л/100 і менше, зараз рідко коли буває 4,0л/100, хоча і машина їде цікавіше. По місту можливо таки і є економія, по трасі не виходить. Напевне таки включу ДК і зроблю дворежимку для їзди в міському циклі і по трасі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Цитата: ВолодимирЗ виключеним ДК по трасі розхід таки більший, з ДК на тій же ділянці дороги в мене виходило 4,2л/100, без ДК, при Жоб=165 вийшло 5,0/л100, при Жоб=140 вийшло 4,8л/100
при гоб =140 будет больше расход, так как давишь на гашетку сильнее
замеры эти не очень правдивы