Ремонт газонокосарки

Автор Володимир, 20 Березня 2024, 11:05:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Є газонокосарка RZTK, коротнули обмотки в роторі, тому я його віддав на перемоку, після перемотки двигун пропрацював дуже мало, знову коротнув ротор, при цьому це виглядало якось дуже дивно бо лак на проводах не почорнів і має вигляд нового , але обмотки замкнули. Віддав двигун знову на перемотку, але на цей раз вирішив не зразу все збирати до купи, а поставити двигун на редуктор і поганяти в холосту.

Двигун закріпив на те саме місце що було з заводу щоби зберегти ту саму натяжку ременя, після буквально хвилини роботи виявилось що алюмінієвий шків нагрівається так що обпікає пальці, ремінь також гарячий, також тепла вісь ротора з протилежної сторони, самі обмотки ротора при цьому холодні. Пробуксовки ременя нема, бо нема навантаження і все легко крутиться.

Чи може бути таке нагрівання через надмірне натягування ременя, чи причину слід шукати в підшипнику, бо підозрюю що обмотки ротора дохнуть через оцей нагрів.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Обмотки ротора могли намотать ошибочно, "со смещением" или на коллектор криво запаялись.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

vladishtm

Запустити і виміряти робочій струм. Якщо відповідає плюс мінус  номіналу, а тим більш обмотки ХОЛОДНІ, як написав ти, то шукати по механиці. Можливо підшипник, можливо люфт ротора до чирків ( помітно потерте) . Можливо проблема в ламельному відділі щіточного вузла? Наприклад на двигуні є постійне заземлення, а одна з ламелей коротить на корпус? Чи коротить між самими ламелями (  проміряти мікроомметром).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А можливо все таки в тебе гріється від тертя зона шків двигуна - ремінь. По причині великого навантаження на редукторі ( хоча ти думаєш що навантаження нема) Можливо проблема всеж у редукторі, тому і обмотки горять і нагріває шків на двигуні.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 20 Березня 2024, 15:18:49А можливо все таки в тебе гріється від тертя зона шків двигуна - ремінь. По причині великого навантаження на редукторі ( хоча ти думаєш що навантаження нема) Можливо проблема всеж у редукторі, тому і обмотки горять і нагріває шків на двигуні.
Зараз редуктор в стані як на фото, тому навантаження точно нема і ремінь на шківу точно не ковзає, буду пробувати попускати ремінь і слідкувати за температурою, можливо китайці дійсно ремінь перетягнули.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

al.dudka

попробувати запустити без ременя, а потім робити висновки

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Vitaliy.

А если записать от БП вольт 15, и уменьшать напряжение, чтоб вал медленно вращался, проследить ровно или с замиранием в каком то положении, и контролировать ток стрелочным вольтметром.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

vladishtm

Цитата: al.dudka від 20 Березня 2024, 16:33:54попробувати запустити без ременя, а потім робити висновки
.  ОТ!!!! Ти просто мене випередив  :applause:  Теж вважаю що з цього треба почати.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Я б дивився на підшипник, якщо W,Вт в межах допуску.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Володимир

Цитата: al.dudka від 20 Березня 2024, 16:33:54попробувати запустити без ременя, а потім робити висновки
В холосту не гріється і на щітках іскор нема, поставив плавний пуск, то двигун розкручується рівномірно без ривків.

Вчора трохи поексперементував, якщо трохи ослабити ремінь, то також гріється шків. При детальному огляді двигуна виявив що шків втоплений в корпус, і між шківом і корпусом зазор майже нулювий, тому припустив що при натягуванні ременя шків треться до корпусу і нагрівається.



Сам ротор має переміщення в корпусі, схоже що майстер що ремонтував двигун заглибоко посадив підшипник зі сторони щіток.



Так як мій знімач своїми лапками не зміг зачіпитись за підшипник то вирішив підставити дистанційну шайбу.



Шків виліз з корпусу.



І щоби бути впевненим на всі 100%, я підставив шайбу під шків.



Нажаль, шків як і раніше гріється, і гріється він через тертя ременя до шківа, при повільному прокручуванні чути як резина скрипить на шківу. Схоже що так передбачено конструкцію, бо весь потік повітря що проходить для охолодження через двигун, далі йде на охолодження редуктора.

Треба буде ще попробувати змочити ремінь водою і подивитись на результат.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Можливо шків вже просто зализало і він не забезпечує зчепленяя. Може спробувати на шків каніфоль чи періодично наждачкою. Щось мені здаеться під тим підшипником повинна ще бути така собі резинова як начє чашка. вона не дасть глибше сісти підшипнику, убере вібрації і закриє пилюку.. За неї можна було б визначити зі зборочного креслення у паспорті.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 21 Березня 2024, 13:53:59Можливо шків вже просто зализало і він не забезпечує зчепленяя. Може спробувати на шків каніфоль чи періодично наждачкою. Щось мені здаеться під тим підшипником повинна ще бути така собі резинова як начє чашка. вона не дасть глибше сісти підшипнику, убере вібрації і закриє пилюку.. За неї можна було б визначити зі зборочного креслення у паспорті.
Та косарка працювала дуже мало, нічого там не встигло зноситись, каніфоль це коли шків буксує під навантаженням, а тут навантаження нема.

Ніяких резинок не було, резинки ставлять в електроінструменті де на валі ротора шестерня, на ременній передачі не вийде, бо натяг ременя вдавить резинку і ротор буде зачіпати за статор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Схоже що шків гріється таки від тертя ременя, змочував ремінь водою, то гріється але не так сильно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

Значит проскальзывает ремень. Натянуть трохи  или спиртоканифольный флюс на ролик. Должно помочь.
 :thank_you: 
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?