Пропала тяга на Славуті 1.2 інжектор

Автор Роман Пташник, 02 Червня 2024, 16:56:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Роман Пташник

Добрий день всім!
Славута 1.2 інжектор
Пропала тяга на машинці, на холостих працює добре без жодних нарікань і навіть коли даєш повний газ, а от коли починаєш їхати, то все починається 🫨. На 1 і 2 передачі ніби машинка їде добре, а коли включає вищі передачі при натисканні на газ машинка починає дьоргатися, відчутні хлопки з вихлопної лише при дуже плавному натисканні на газ вона починає трошки їхати. Чек не горить. Тиск в рампі перевіряв, все в нормі. Було замінено бензонасос, фільтр бензиновий, катушка запалення, датчик дросельної заслонки, чистили форсунки, датчик розподільчого валу.Підкажіть хто, що знає?
Допоможіть позбутися геморою цього😐
"У моєму словнику немає слова "неможливо"

Skiper

Спробуй підставити робочий датчик детонації.
Було щось схоже:
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=1433.240
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Роман Пташник

Цитата: Skiper від 02 Червня 2024, 17:08:57Спробуй підставити робочий датчик детонації.
Було замінено на новий
"У моєму словнику немає слова "неможливо"

Володимир

Цитата: Роман Пташник від 02 Червня 2024, 16:56:55Тиск в рампі перевіряв, все в нормі.
Як перевіряв? На зупиненому двигуні має бути 3 атм, після запуску має тиск впасти до 2,5-2,7 атм, якщо не падає, то регулятор не має зворотнього звязку з ресивером, можливо вакуумний патрубок злетів.

Цитата: Роман Пташник від 02 Червня 2024, 17:12:11
Цитата: Skiper від 02 Червня 2024, 17:08:57Спробуй підставити робочий датчик детонації.
Було замінено на новий
А якщо зняти знього фішку? Такий самий експеримент можна провести і з датчиком фаз, але він коли глючить то мигає чек.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

В прощивці закладений принцип - авто буле їхати без усіх датчків КРІМ ДАТЧИКа положення колінвалу Тому можеш сміливо відкидати по одному і дивитись реакцію. Крім того спробуй скинути адаптацію за допомогою проги (смартфон чи комп) опендіаг. Також опендіагом можеш по черзі відклю,ати форсунки і дивиттсь реакцію (тиск)., або запалення і реакцію. Можеш записати лог файл опендіагом і викласти сюди. Може щось побачимо.  Ще ,почистити карбклинкером РХХ та його шахту. Також  ще варіантріант - можливо переeскочів ремінь  Грм? Також ти не вказав чи є помилки  через прогу діагностики (чек не при всіх помилках горить)



Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Скоріш за все логів не буде, а ось відкинути фішки на датчиках детонації та фаз - слушна думка, бо новий - не означає робочий, тим паче коли все скопом міняють. Якість бензину також не виключаю. Може щось робилось з машиною, а після цього почалися глюки, ремінь ГРМ, зазор клапанів та і тиск низький в циліндрі може вплинути. Може хто ЕБУ перепрошивав. Факторів багато.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём