Таврія Пікап інж не заводится

Автор Андрей, 16 Листопада 2024, 00:48:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрей

Є пікап.без іскри.
Що було перевірено"
Підміна єбу
Підміна котушок
Перевірка всіх датчиків.
Elm читає.критичних помилок немає.
Із питань.Чи впливає провід на датчик тиску мастила та на температуру прибори на запуск двигуна?
і як перевірити роботу дпкв і чи є там полярність?

Skiper

Зазвичай інж Тавро/Славута с Міквсом вище 7 не заводиться з 2 причин, які перевіряється в першу чергу:
1. Бензонасос та прблеми з ним.
2. Датчик колінвалу (ДПКВ) не дає імпульси на ЄБУ.
Робота першого та другого пункту перевіряється на слух за 1 хв.
1. при вкл. запалення ключем - чуємо работу бензонасосу, яка через десяток секунд перестає працювати. Бензонасос працює правильно (опускаємо верогідність забитих труб/шлангів подачі, сіточки та врешті подачу пального до рампи).
2. Коли бензанасос перестав працювати, ставимо на передачу, можно 5 та товкаємо машину, повинен знову запрацювати. Якщо запрацював знову бензонасос - то і Датчик положення колінвалу працює, якщо ні - то або сам ДПКВ сдох або проводка в обриві.
Далі вже шукаємо по обставинам (іскру, правильну роботу інших датчиків, клапанів абсорбера, вихід повітря з повітряпроводів, прокладок тощо).
ДПКВ (там катушка намотана) перевіряється спочатку на обрив мультиметром (опір 0,6 - 0,8 кОм), але краще всього підміною на заздалегідь відомо справний. Вони і нові не завжди адекватно працюють. Работа його перевіряється, як написав вище "на слух", осцилографом ловити імпульс, але це все за умови, якщо до нього вже не приложили свої не прямі руки деякі "фахівці" з типуСТО.
На ньому, по пам'яті - фішка повинна бути з ключем.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Андрей

Цитата: Skiper від 18 Листопада 2024, 21:13:08Зазвичай інж Тавро/Славута с Міквсом вище 7 не заводиться з 2 причин, які перевіряється в першу чергу:
1. Бензонасос та прблеми з ним.
2. Датчик колінвалу (ДПКВ) не дає імпульси на ЄБУ.
Робота першого та другого пункту перевіряється на слух за 1 хв.
1. при вкл. запалення ключем - чуємо работу бензонасосу, яка через десяток секунд перестає працювати. Бензонасос працює правильно (опускаємо верогідність забитих труб/шлангів подачі, сіточки та врешті подачу пального до рампи).
2. Коли бензанасос перестав працювати, ставимо на передачу, можно 5 та товкаємо машину, повинен знову запрацювати. Якщо запрацював знову бензонасос - то і Датчик положення колінвалу працює, якщо ні - то або сам ДПКВ сдох або проводка в обриві.
Далі вже шукаємо по обставинам (іскру, правильну роботу інших датчиків, клапанів абсорбера, вихід повітря з повітряпроводів, прокладок тощо).
ДПКВ (там катушка намотана) перевіряється спочатку на обрив мультиметром (опір 0,6 - 0,8 кОм), але краще всього підміною на заздалегідь відомо справний. Вони і нові не завжди адекватно працюють. Работа його перевіряється, як написав вище "на слух", осцилографом ловити імпульс, але це все за умови, якщо до нього вже не приложили свої не прямі руки деякі "фахівці" з типуСТО.
На ньому, по пам'яті - фішка повинна бути з ключем.
чт
Цитата: Skiper від 18 Листопада 2024, 21:13:08Зазвичай інж Тавро/Славута с Міквсом вище 7 не заводиться з 2 причин, які перевіряється в першу чергу:
1. Бензонасос та прблеми з ним.
2. Датчик колінвалу (ДПКВ) не дає імпульси на ЄБУ.
Робота першого та другого пункту перевіряється на слух за 1 хв.
1. при вкл. запалення ключем - чуємо работу бензонасосу, яка через десяток секунд перестає працювати. Бензонасос працює правильно (опускаємо верогідність забитих труб/шлангів подачі, сіточки та врешті подачу пального до рампи).
2. Коли бензанасос перестав працювати, ставимо на передачу, можно 5 та товкаємо машину, повинен знову запрацювати. Якщо запрацював знову бензонасос - то і Датчик положення колінвалу працює, якщо ні - то або сам ДПКВ сдох або проводка в обриві.
Далі вже шукаємо по обставинам (іскру, правильну роботу інших датчиків, клапанів абсорбера, вихід повітря з повітряпроводів, прокладок тощо).
ДПКВ (там катушка намотана) перевіряється спочатку на обрив мультиметром (опір 0,6 - 0,8 кОм), але краще всього підміною на заздалегідь відомо справний. Вони і нові не завжди адекватно працюють. Работа його перевіряється, як написав вище "на слух", осцилографом ловити імпульс, але це все за умови, якщо до нього вже не приложили свої не прямі руки деякі "фахівці" з типуСТО.
На ньому, по пам'яті - фішка повинна бути з ключем.
чи є полярність на датчику дпкв?бо там колхоз страшенний.і при запуску open diag показує не більше 300обертів двигуна

igo61

Полярность ДПКВ имеет значение - если неправильная, не заведётся. Если интересно, могу пояснить, почему.
300 оборотов на пуске это очень даже хорошо. У меня на "зубиле" было 180 от стартера. А на славуте 200...240 от стартера. ЭБУ, походу, должно "подхватывать" от 60...90 оборотов.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: Андрей від 21 Листопада 2024, 01:00:38чи є полярність на датчику дпкв?бо там колхоз страшенний.і при запуску open diag показує не більше 300обертів двигуна
Якщо там колхоз, то треба окультурити і з"єднання пропаяти. Я кілька років стикнувся з такою проблемою, власник славути постійно міняв ДПКВ, виявилось що він комусь позичав машину, ті поміняли роз"єм ДПКВ, провода скрутили і замотали ізострічкою. Місця скрутки з часом окислились так, то довелось брати агресивний флюс щоби пропаяти місця скрутки, і то довелось погратись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vitaliy.

Обороты 300 это я уверен что с выкрученными свечками. Угадал?  ;)
А разность оборотов, что выше написали, это смотря какой стартер стоит; состояние батареи; состояние контактов силовых проводов.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх