Ремень ГРМ и его замена

Автор сашко, 26 Жовтня 2009, 22:12:28

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Добавлю трохи  (не про ремінь ГРМ), про натяжку ременя генератора (оті 8-10кг). В мене в прикурювачі стоїть вольтметр. То недавно спробував проконтролювати натяг ременя генератора по вольтметру. Тренувася  :rolleyes:   Нормально на ХХ показує напругу  14,3В ( відповідно встановленому в мене РР). Якщо ремінь генератора натягнутий слабо покаже менше. Тож потроху підтягував щоб було 14,3В. При повній нагрузці напруга звісно падає . Але також можна побачити, що при слабо натягнутому ремені генератора напруга  просідає більше при повній нагрузці ( хоча не чув ні якого писку від просковзання ременя генератора), а підтягування ременя піднімає напругу. Це простіше ніж гадати з тими кг. Більше номінальної на ХХ,якщо натягувати до всерачки напруга не піднімається, а от пдшипникам мабуть гірше від цього.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Dodin від 19 Листопада 2022, 20:46:48
Цитата: Skiper від 19 Листопада 2022, 19:57:47І чим ти його сильно затягував?
Так получается...на старом ремне(утром) стартер крутил спокойно,без рывков,а теперь(после обеда-вечером)с новым ремнем чуть не останавливается и крутит рывками - потому и спрашиваю как правильно устанавливать ремень грм на холодный или прогретый движок или это без разницы
Постав колінчатий вал на вмт, але орієнтуйся не по штифту під кожухом, а по мітці на шківу та мітці вмт на пластиковому кожусі. Потім зніми кожуха і перевір чи співпадає мітка на шестерні РВ. Підозрюю що не буде співпадати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

В мене не співпадають ці мітки.А реальна ВМТ знаходиться посередині між ними.Як хочеш, так і дрочеш

vladishtm

Є таке наукове  :wallbash:  поняття "паралакс" Так от можливо треба це враховувати. Я взнав про нього ще студентом в 70-тих.  Тому в аналогових (стрелочних) вимірювальних приладах які вже мають клас вище "4" щоб підвищити точність ЗНЯТТЯ показів роблять стрілку "ножовидну" ,чи зеркальну шкалу. Суть в тому , що треба дивитись точно навпроти положення "показчика". Інше зробить той самий паралакс і невірне  значення.
https://ru.wikipedia.org/wiki/Параллакс    https://ru.wikipedia.org/wiki/Параллакс_(значения)  :ok:
Інша справа, що іноді зроблено через опу і неможливо правільно подивитись (ну скажімо не знімаючи двигун) . Але це не означає що мітка стоїть не вірно.
На кришці-кожуху мітка має назву "МЗ" і вона повинна співпадати з "рискою" на ШКІВУ По суті мітка на кожусі ЦЕ дві мітки -права "ВМТ", а ліва "МЗ"
З книжки РУКОВОДСТВО ПО ЭКСПЛУАТАЦИИ АВТОМОБИЛЕЙ ЗАЗ-110206, ЗАЗ-1103, ЗАЗ-1105 И ИХ МОДИФИКАЦИЙ
(1102-3902004) (издание второе) Украина г. Запорожье 2004 г.

ще
"Для замены ремня:....проверните коленчатый вал в положение ВМТ такта сжатия в первом ци-
линдре, при этом метка С на шкиве 6 привода генератора должна распола-
гаться против стрелки-штыря А, а метку Е на ведомом шкиве 2 распреде-
лительного вала совместите со стрелкой-штырем Д;
- не изменяя положение ведущего 5 и ведомого 2 шкивов газораспределе-
ния, оденьте новый плоскозубчатый ремень и натяните его. Проворачивая
коленчатый вал двигателя, проверьте совпадение метки Е и стрелки-
штыря Д при совмещении метки С и стрелки-штыря А;
- если метки не совпадают, повторите операцию по установке ремня;
- если шкив привода генератора снят, установка газораспределения производится
по метке В на ведущем шкиве 5 совмещением ее со стрелкой штырем А;

Про "МЗ" - "мітку запалення" пишуть що використовують її для регулювання УОЗ - тоб то для карбовиз двигунів
"Установку момента зажигания производите при совпадении метки на шкиве
с меткой МЗ на кожухе плоскозубчатого ремня. При этом разносчик 3 должен
находиться против электрода крышки распределителя, идущего к свече зажига-
ния первого цилиндра в конце такта сжатия."
А ось що пралельно попалось в тій книзі РУКОВОДСТВО ПО ЭКСПЛУАТАЦИИ АВТОМОБИЛЕЙ
ЗАЗ-110206, ЗАЗ-1103, ЗАЗ-1105 И ИХ МОДИФИКАЦИЙ
(1102-3902004) (издание второе) Украина г. Запорожье 2004 г.
" Для надежного пуска двигателя в холодное время года рекомендуется заме-нять свечи зажигания новыми даже в том случае, если они еще вполне работо-
способны. Их можно использовать в теплое время года.
:psih:  :dunno:  Хм якось я не налаштований так часто міняти свічи. Чи вони праві?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Для того щоб знайти верхю мертву точку достатньо вставити в свічний отвір першого циліндра щось достатньої довжини і прокручувати колінвал до моменту найвищого виходу того"щось".Ну а далі вже можна дивлячись на різні позначки та рисочки робити поправки на власні паралакси мозку,косоокості,довжини носа іт.д

Romka

Так робив на іж Юпітері, а на Славуті там мітка є. +- зуб інжектор підстроїть.
Якщо свічки не рижі і зазор в нормі, то міняти не треба, головне щоб модуль чи котушка запалювання була живі.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 20 Листопада 2022, 18:03:43В мене не співпадають ці мітки.А реальна ВМТ знаходиться посередині між ними.Як хочеш, так і дрочеш
Не раз писав, що мітка на КВ, це мітка яка вказує на зуб, який потрібно суміщати із штифтом (див. переріз А-А на другому малюнку), а не саму мітку потрібно суміщати з штифтом. На початках ту мітку сверлили на зубі ведомої шестерні. Коли двигун на авто, сумістити цей зуб з штифтом не реально, тому що нема можливості огляду, ні голова не влазить, ні з дзеркалом в мене нічого не вийшло. Тому точніше виходить суміщаючи мітку на шківу з міткою ВМТ захистного кожуха.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

А я написав що реальна ВМТ не співпадає з мітками,в тому числі і на кожусі десь на півзуба,принаймі на моєму двигуні.Це факт

vladishtm

В одному відео
Цитата: Олександр 1968 від 21 Листопада 2022, 09:48:23А я написав що реальна ВМТ не співпадає з мітками,в тому числі і на кожусі десь на півзуба,принаймі на моєму двигуні.Це факт
Spoiler
[close]
Цитата: Олександр 1968 від 20 Листопада 2022, 22:20:43дивлячись на різні позначки та рисочки робити поправки на власні паралакси мозку,косоокості,довжини носа іт.д
Spoiler
[close]
....тест на інж зміщення ременяГРМ на декілька міток вперед і назад від норми
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#474
Цитата: Олександр 1968 від 21 Листопада 2022, 09:48:23А я написав що реальна ВМТ не співпадає з мітками,в тому числі і на кожусі десь на півзуба,принаймі на моєму двигуні.Це факт
Можливо пояснення цьому можна почути тутечки з цього моменту
Spoiler
[close]
"зазоры должны быть ни большими ни маленькими, они должны быть правильными."  :wallbash:
Можливо колись, хтось неуважно зробив....чи прокладка,.... чи шліфовка....
Так що, як я зрозумів,  ВМТ то ВМТ, але якщо ніхто з папередніков не поколхозив з перекриттям  :rolleyes: . а то матимимо цікаве чи низи, чи верхи чи розход  :facepalm:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

igo61

Проблема "верхов и низов" радикально разрешилась установкой и настройкой разрезной шестерни РВ. И пофиг вопли "то для спорта". Оптимум во главе.
Славута карб, 1.2
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Dodin

Спасибо за советы. Проблема в большей степени оказалась в том что при установке нового ремня сместилось зажигание в сторону более раннего (странно - пальцы не стучали,тянуло вроде хорошо)поставил на слух более позднее - трамблер пришлось сместить где то на толщину сигареты - пуск на холодную не идеальный,присутствует небольшое как бы заикание/торможение стартера но по сравнению с тем что было это небо и земля.Завтра если успею проведу ходовые испытания - будет более полная картина...

igo61

Проверить бы момент зажигания стробоскопом.  ;)
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Dodin

Цитата: igo61 від 21 Листопада 2022, 18:22:17Проверить бы момент зажигания ст
Нет в наличии да и пользоваться не умею,на сервисах только слышат что славута так сразу плюются - им иномарки подавай - там баблишка содрать можно.Да и цены нынче выросли - поменять ремень грм на славуте просят 800грн - за такие деньги решил менять сам...

igo61

Не вдаваясь глубоко в математику, могу сказать, что ошибка в установке ремня ГРМ РВ на один зуб может привести к ошибке установки опережения зажигания в 17 градусов для трамблёрного зажигания. Что и будет видно по "клинам" на пуске.
В данном случае начальное опережение ну очень большое. Регулировка трамблёра позволяет всего по 8 градусов в "плюс" или "минус". А этого как бы маловато будет.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?