Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Игорь

ЗАЗ 1103 Славута цвет  красний 110307-42 2008,Тип кузова: Хэтчбек, Объем двигателя: 1.20 л.(инжектор)Пробег: 56666 тыс.км
[/url]

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: ВолодимирПрокатався днями по трасі Козова-Зборів, результат на фото. Диска молотком вирівняв, але місцями пропускає повітря, потрібно їхати на шиномонтаж щоби перебортували колесо.


Треба прокатати диск, інакше на камеру.

Я сходження коліс роблю на ямі з трубою пластиковою і лінійкою стальною. Точність 1мм
Диск великим молотком я порівняв, пропускає не в місці удару, а там де стояв грузик. Потрібно щоби на шиномонтажі перемонтували резину, вони при зборці чимось змазують резину в місці контакту з диском. В мене була така сама проблема з запаскою, яка їздила в спущеному вигляді під капотом, також після накачування не тримала, то там був вимушений поставити камеру, щоби з гарантією.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Стакан в порядку? По лубому підшипник спіймав шок.

Я дивився чим змазують - мильним розчином.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБСтакан в порядку? По лубому підшипник спіймав шок.
Стакан в порядку, я ж не бордюр спіймав, а вибоїну на дорозі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Игорь

Знаючи ходову в тавріях, саме перше що, станеться, це погне, трісне тормозний диск, потім шарова, а після кулак. Але щоб стакани... перше чую.
ЗАЗ 1103 Славута цвет  красний 110307-42 2008,Тип кузова: Хэтчбек, Объем двигателя: 1.20 л.(инжектор)Пробег: 56666 тыс.км
[/url]

Sergik32

трошки спасло що удар в районі шпильки, то не так сплющило. Ех дороги.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32трошки спасло що удар в районі шпильки, то не так сплющило. Ех дороги.
Тут швидше повезло що удар з внутрішньої сторони, там є куди гнути то з амортизувало.

Був сьогодні на шиномонтажі, резину перебортували, топили у ванні з водою, не пропускає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

от і добре, бо тако і шкода викинути 200 грн за нове
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Max 55

Есть шиномонтажники реальные спецы он молотком сделает так как проката ет и спускать не будет

ВКБ

А как же порошковая краска внутри обода? Бедет пощерблянная.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Max 55Есть шиномонтажники реальные спецы он молотком сделает так как проката ет и спускать не будет
Та я сам молотком вирівняв, видно коли на спущеному рівняв, то десь попав пісок і пропускало. Шиномонтажник трохи возмущався, казав потрібно було гідравлікою витягувати, але зняли скат, протерли, промазали, поставили на місце і все в нормі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: Max 55Есть шиномонтажники реальные спецы он молотком сделает так как проката ет и спускать не будет
Та я сам молотком вирівняв, видно коли на спущеному рівняв, то десь попав пісок і пропускало. Шиномонтажник трохи возмущався, казав потрібно було гідравлікою витягувати, але зняли скат, протерли, промазали, поставили на місце і все в нормі.

Бронєколеса. Наша машина. Це вам не литі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

30500 км.

Перебрав передні амортизатори та замінив у них масло. (Конструкція амортизаторів трохи інша ніж було колись, корпус трохи коротший, і зверху стять сиі сальники з написом, маде ін італі).

Замінив сайлентблок лівої рулювої тяги. (Почав прокручуватись, правий був замінений минулого року).

Замінив пластикову втулку на рулювій колонці і перебрав саму колонку. (Заводська втулка була жива, просто захотілось все зробити в комплексі).

Замінив праву шарову опору. (Поставив фірми LSA, знаю що китай, але ще була альтернатива завод, приніс до дому глянув, а один отвір кріплення має зміщення в сторону, пішов міняти на LSA).

Одним словом підвіска тепер працює дуже тихо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Володя так парой нужно менять все!
а то ты правую шаровую и левый рулевой наконечник только!
насчет заводских шаровых - видать тебе попался кооператив, который не больше 30 штук ходит и то, это максимум