Переношу помаленьку свій бортовик з сусіднього форуму.
02/07/2008Ціна 31380, брав у кредит в банку аваль, при першому внеску 11380 решту витрат при купівлі та антикорозійній обробці склали майже 5000 грн.
Машину брав в сліпу, рахунок виписував у Бережанах в салоні, машина знаходилась в салоні Тернопіль-Авто, коли оформляв документи в Тернопіль-Авто машина вже була у Бережанах, так що перший раз її побачив коли їздив реєструвати.
Недоліки такі як і в усіх:
Не відрегульована куліса, вчора поставив на місце, виявляється тепер на ричагу немає пружини упора на хід ричага на 5-ту та задню передачу все в коробці, на моїй старій таврії мені більше подобалось, але що цікаво всі передачі вмикаються досить легко.
При русі накатом на нейтралці двигун тримає обороти в середньому 1500 об/хв., при більших обертах холостий може плавати.
Гудить бензонасос, але при такому кріплені нічому дивуватись, бензонасос прикріплений до середини днища багажника, яке вже є підсилювачем звуку (грає роль барабана), так як має велику площу. Резинові прокладки хоча і під хомутами кріплення є, але хомути затягнуті так що прокладки амортизуючих властивостей вже не мають, тому всі вібрації з бензонасоса передаються на бак і на мої вуха. Так що з часом доведеться переробити кріплення на більш м`яке, можливо і перенести бензонасос на жорсткий лонжерон.
Рештою всім задоволений. на СТО коли робили антикорозійну обробку гади закрутили мені в заднє колесо шуруп, замітив коли мив машину, викрутив, а воно зразу сіло.
23/07/2008Встановив бризговики







24/07/2008Видалив катализатор
24/09/2008Зараз на спідометрі майже 1800 км, вірегулював клапана, цікаво як вони їх там на заводі регулюють, щуп 0.3 ні в один випускний не вліз, таке враження що всі регульовані були одним щупом 0.15 Різниці після регулювання клапанів не відчув.
Замінив масло, залив ShellHelix 10W40 напівсинтетику фільтр MAN великий. Після заміни масла відчутно що двигун працює краще.
Перейшов знову на 95 бензин, а то із зниженням ціни і якість бензину сильно впала.
26/09/2008Встановив фаркоп, ціна фаркопа 210 грн, при встановленні довелось трохи переробити фаркоп, тому що він був розрахований на бензинову славуту і ценральне кріплення в мене попадало якорат туди де встановлено бензонасос. Також довелося трохи познущатись над вихлопною трубою (див. фото).




09/10/20081900 км. Замінив масло в коробці, залив ТАД-17и барс, кременчуцького НПЗ. Каністра 2.7 л ціна білья 30 грн. Заливав через пробку, влізло рівно 2.7 литра в притик.
Після заміни коробка замітно працює тихіше, при переключені 1-2 передача незалежно від температури гаркання немає, до заміни було. З заводу напевне лиють МАСТ, я на старій таврії після вскривання коробки залив маст, так зразу при переключенні 1-2 почала гаркати, 80 тис. на різних маслах не гаркала а тут почала.
10/10/20082000 км.
Вчора підключив комп до ЕБК, почистив помилки були дві напевне ще з заводу P1612 P0341, понизив обороти холостого ходу до 800 об/хв, при включеному дальному світлі та переодичному включенні вентилятора радіатора напруга бортової мережі залишилась незмінною 13,8 в, плавають трохи обороти, але надіюсь з часом усуну цей недолік.
15/10/2008Таки усунув, шляхом збільшення G0xx до 56 уе, щоби Klz був рівним одиниці.
15/12/20082700 км.
Замінив свічки на Бріск Ітріум, хоча можна було і не міняти.
Були проблеми із датчиком фаз (деталі тут
http://tavria.org.ua/forum/viewtopic.php?t=52433&postdays=0&postorder=asc&&start=0) поставив новий, обійшовся 60 грн.
11/07/2009Промив інжектор за допомогою рідини на фото внизу, виробник канада, 45 грн за банку, розрахована на 75 л бензину, я використав тільки на 20 л. В інструкції написано що окрім чистки інжектора знімає нагар зі свічок клапанів та поршнів, незнаю як решта, але коли заради цікавості викрутив свічку, була чистенька ніби проїхала тільки 100 км.
Зараз машині один рік і 5100 км пробігу.
15/07/2009Враховуючи те що машині вже трохи більше року часу, вирішив заглянути до акумулятора (Віват), може потрібно долити води. Електроліт ніби на місці доливати нічого не потрібно але щільніть електроліту мене жахнула 1,20-1,23 хоча авто нормально заводится і нарікань до роботи акумулятора немає. Вирішив заряджати, зарядне в мене слабеньке тому на початку зарядки струм зярядки був 0,8А. Більше доби довелось зараджати щоби щільність піднялася до 1,27. Доведеться напевне для профілактики кожного місяця робити повну зарядку із заміром щільності електроліту. Щось мені здається що для інжектора акумулятор 44А трохи заслабий, напевне розраховано на щоденну їзду, для себе вирішив коли цей накриється поставлю 55А.
12/10/20097000 км.
Установил противотуманки DLAA, конечно не весем но в условиях кризиса решил обойтись такими как на фото. Устанавливал в первую очередь не как ПТФ а как дополнительный свет к ближнему, а то при встречке не видно пешеходов велосипедистов повозок и других об\"ектов которые двигаются как по обочине так и по проезжей части без отражателей. Результат был бы лучше если бы установил под бампером под основными фарами но на видном месте бампер дырявить стало жалко. Как на цену в 55 грн. светят нормально, результатом доволен.


26/10/2009Встановив розпорку передніх стаканів


Встановив нижню роспорку ричагив

24/11/2009Поміняв передні тормозні колодки
22/02/20108200 політ нормальний.
Експлуатація протитуманних фар в сильний сніг (в туман поки що не повезло попробувати) показала один недолік, справа в тому що мої фари на лампочках не мають захистних ковпачків на лампочках, тому значна частина світла розсіюється вверх та на сторони, в результаті сніговій потік перед машиною і обочини сильно освічуються що призводить до поганої видимости дальніх об\"єктів. Я вихід з даної ситуації засунув ПТФ далі під бампер, щоби запобігти розсіюванню світла і створити чітку верхню горизонтальну лінію як на ближньому світлі, в експлуатації поки що не пробував, але думаю має бути добре.

