Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Евгений

1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

KOT

Надеюсь Володя не обидется за мои ответы. Валтеки у него.

К стати что с прошивкой микаса? 2 режима сделал?

vol4ok7

Володя редуктор стоит под углом ,не будет ли влиять на мембрану момент разгона и торможения?!При установке своего я это учитывал,у меня ркедуктор стоит строго вдоль оси авто,без углов!

KOT

Цитата: Владимир від 17 Червня 2015, 22:05:33
Володя редуктор стоит под углом ,не будет ли влиять на мембрану момент разгона и торможения?!При установке своего я это учитывал,у меня ркедуктор стоит строго вдоль оси авто,без углов!
Это 4-е поколение там пружину пальцами не особо то сдавишь, про ускорение / замедление только на 1-м поколении можно говорить.

Володимир

Цитата: Salek від 17 Червня 2015, 15:50:30

Классно редуктор установил.
Інспектор в МРЕВ також напевне так подумав, бо якщо відкрити капот то спершого погляду жодного натяку що стоїть газ. Спочатку він звірив номери на кузові, а потім бачу що щось шукає, коли вже не знайшов, то питає: "А редуктор де?".
Цитата: Сірожа від 17 Червня 2015, 15:56:33
Відчувається що для себе дядько робе, аккккуратно і надійно. І як, вже на газу чи поки ще не узаконював?
Узаконив наступного дня як поставив, 240 грн обійшлись документи і 370 грн витрати в МРЕВ.
Цитата: Устинов Сергей від 17 Червня 2015, 16:02:56
Вже побачив на фото, що для ВЗУ. Просто у мене в лючку - я й забуваю, що у більшості людей воно зовні. Редуктор реально круто встановив!
Та я вирішив що в кузові славути і так достатньо дирок, і вирішив більше не робити.
Цитата: Константин від 17 Червня 2015, 16:33:17
Классно сделано, я думал я стараюсь, а оказывается есть люди еще более скурпулезные)).
Володя уже узаконил ГБО.
Коробочка управляет газовыми форсунками  :P

Уже 2 человека на форуме с самодельными ГБОшными мозгами, Володя правда сделал свои, а Юре я переписываю прошивку под geely, нужны другие корректировочные коэффициенты.
Интересно по расходу и по коэффициентам для газа.
За розхід поки що не скажу, їде мені здається навіть плавніше і м"якіше ніж на бензині, і  тяга ніби краща ніж на 92-му. Коли гаряча, то про перехід на газ можна відчути тільки по контрольній лампі, якщо зранку перший запуск і температура двигуна 20 і менше градусів, то перехід відчувається, навіть може заглохнути якщо переключення відбувається зразу на автоматі.
Цитата: Евгений від 17 Червня 2015, 17:39:20
А какие форсунки?
Valtek, казали що шумні, а їх не чути навіть з відкрити капотом.
Цитата: Константин від 17 Червня 2015, 17:47:22
К стати что с прошивкой микаса? 2 режима сделал?
Поки що ні, але потім зроблю, бо на бензині трохи завеликі кути запалювання получаються.
Цитата: Владимир від 17 Червня 2015, 22:05:33
Володя редуктор стоит под углом ,не будет ли влиять на мембрану момент разгона и торможения?!При установке своего я это учитывал,у меня ркедуктор стоит строго вдоль оси авто,без углов!
В інжевому редукторі стоїть така товста пружина, що потрібне ракетне прискорення щоби на неї вплинути.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Респект. Який прайс по обладнанню? Яка ємність балона? Який кліренс під балоном?
ЕБН не став менше гудіть в такому положенні?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: Romka від 18 Червня 2015, 11:29:59
Респект. Який прайс по обладнанню? Яка ємність балона? Який кліренс під балоном?
ЕБН не став менше гудіть в такому положенні?
З реєстрацією прайс вийшов в районі 4000 грн., балон харпромтех 30 літрів 224 мм в діаметрі, кліренс не міряв, трохи нижче від бака, ЕБН гудить менше, так як насос з фільтром трохи дальше від точки кріплення, ну і до дна додалась маса балону, то вже не такий бубен як раніше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Владимир, обьясни мне пожалуйста, нужно ли при смене фильтров менять уплотнительные кольца на редукторе и нужно ли эти кольца смазывать какой либо смазкой типа технического вазелина!Ответ кинь мне пожалуйста либо в личку либо в бортовик!

st0kaN

Я видел на ютубе когда на томасетто чувак менял, то там фильтр новый с уплотнительным кольцом шел в пакетике. Старое выкинул - новое вставил, ну и фильтр естественно. Закрутил и поехал.
Metalcore 4ever

Володимир

Цитата: YUKON від 19 Червня 2015, 11:12:14
Владимир, обьясни мне пожалуйста, нужно ли при смене фильтров менять уплотнительные кольца на редукторе и нужно ли эти кольца смазывать какой либо смазкой типа технического вазелина!Ответ кинь мне пожалуйста либо в личку либо в бортовик!
Все залежить від їх стану, але з метою безпеки бажано міняти в комплексі, фільтр продається як окремо, так і з кільцями.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

А смазывать какой либо смазкой нужно или нет?

Володимир

Цитата: YUKON від 19 Червня 2015, 15:18:51
А смазывать какой либо смазкой нужно или нет?
Я не мазав, чи потрібно незнаю, зайди в розділ ГБО там попитай.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#342
Свіжий мікропроцесор в машині, тепер показометр на штатній панелі показує рівень газу в балоні. Залишилось щось зробити з вихлопом, сенсовський глушак довелось зняти, а з рідною сопілкою після тишини враження що стоїть прямоток.


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Andrew1.2Li

Сенсовский глушак с креплением могу забрать))



[url=http:

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3