Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

KOT

Цитата: Salek від 22 Травня 2017, 12:52:17
Я даже не знаю по какому принципу балансировочный станок определяет где ставить(снаружи/внутри). :(
Прото стоят 2 тензодатчика на разном расстоянии на оси. И датчик положение колеса, вот микроконтроллер измеряет где наибольшее отклонение на том и на том датчике.

ВКБ

Найкращий метод на ножах і на вісі. Висвердлити лишнє. Якщо биття радіальне - проточить відносно конструктивної бази.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 28 Травня 2017, 22:43:55
Найкращий метод на ножах і на вісі. Висвердлити лишнє. Якщо биття радіальне - проточить відносно конструктивної бази.

В мене вже є нова версія установки, зробив на основі моторчика від пральної машини автомат. На колесах ще не тестував, але на фланці реагує навіть на маленький кусочок пластиліну. Там вже можна буде балансувати навіть ковпаки, бо наскрізна вісь такої можливості не дає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

на наскрізній осі з конусною гайкою а потім покласти і положити на два ножі, шикарно показує де треба убирати і добавляти.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Володя, то вже перебор і за можливостями чутливості людини  у співвідношення до ваги авто, амортизаційної складової підвіски та амплітуди резонансу. Саме якщо вже за межою  але при наявності биття - то вже авто гасе а тіло не відчуває. Бо є ще і зміщення напіввісей від власної вісі в шрусі/шлицях та гранаті/шлицях. Воно то при натяжці центрується, але вага є хоч і радіус малий.

Ще є задні чавунні диски.

Головне якщо на ножах то на шліфовану оправку плотно по посадці Н7/Н9макс.  надітицентруємі деталі. Невеликий люфт при максимальних зазорах посадки Н7/Н9 а це десь до 0,06мм - то не страшно. Або як Сержика каже по конусу, але щоб виготовлена була за одну установку або  з вивіркою 0,02мм биття якщо різнобазно на верстатах.

Резина як стане. Головне дійсно ти правий брибрати резонансні значення зменшенням амплітудних і щоб при однобокому зміщенні центрів не були попарні.

Новеа версія просто мотор та насадка і на ощуп? НУ теж можна. Чи ти примудрував електроніку якусь?
Якби на ЗАЗ чітко зробили та технологи були мотивовані та не зашугані і зробили якісно - відмінна конструкція підвіски та охолодження гальма щоб там хтось не чирікав, патентна.

У мене є проблеми дійсно і в тормозному бачу 1мм вилазе і в дюрали теж може, то навіть з ними при відсутності балансування на СТО майже не маю до 110 биття і не відчуваю а якщо є то незрозуміло чи то не дорога чи шини. Трохи є при 120 а іноді немає. Головне не балансувати грузами мо думка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

У мене до 110км не вібрує, а потім трошки є, но не хвакт що то гума, може навіть і пильник х хомутом чи шрус чи ще яка срань, бо колеса відбалансовані, давав на балансування, там пацани заодно і собі балансували на формулу 1 для гранпрі Монако.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Та фіг там, не треба взагалі таврославутське балансувати і нічого не бьє. ТОрмозний диск тільки видно 1мм різностінність по радіусу на отворах видно .
Ще раз кажу - фізика та механіка -  якщо нижче межі пропорції між вагою авто та значеннями амплітуда та відповідно як наслідок  резонансу - то воно є але гаситься. Опстивити такі колеса та підвіску на мотоцикл - то розтрясе. От і все. Гума самоцентрується немогано і пресформи соосні при вулканізації. :)

Володя, якщо засрали бортовий то почистю, маякни, вибач. :) :(
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

це не срач це просто думки і версії в буквах. але якщо тра то давайте почистимо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: ВКБ від 29 Травня 2017, 09:36:51
Володя, то вже перебор і за можливостями чутливості людини  у співвідношення до ваги авто, амортизаційної складової підвіски та амплітуди резонансу. Саме якщо вже за межою  але при наявності биття - то вже авто гасе а тіло не відчуває. Бо є ще і зміщення напіввісей від власної вісі в шрусі/шлицях та гранаті/шлицях. Воно то при натяжці центрується, але вага є хоч і радіус малий.
Нажаль не сообразив зняти відео як трусить авто якщо коли сам фланець без колеса поктурити на передачі з заведеним двигуном, діаметри там також малі, але до 60 по спідометру було розкрутити проблематично.

Цитата: ВКБ від 29 Травня 2017, 09:36:51
Новеа версія просто мотор та насадка і на ощуп? НУ теж можна. Чи ти примудрував електроніку якусь?
З двигуна зняв статор, щітки та тахогенератор, на шків начіпив ступицю з фланцем. Фотки зроблю пізніше.
Цитата: Sergik32 від 29 Травня 2017, 10:29:56
У мене до 110км не вібрує, а потім трошки є, но не хвакт що то гума, може навіть і пильник х хомутом чи шрус чи ще яка срань, бо колеса відбалансовані, давав на балансування, там пацани заодно і собі балансували на формулу 1 для гранпрі Монако.
Я не проти відбалансувати на шиномонтажі, але після шиномонтажу всерівно б"є.
Цитата: ВКБ від 29 Травня 2017, 10:46:22
Та фіг там, не треба взагалі таврославутське балансувати і нічого не бьє.
Пробував знімати грузики, било сильніше ніж з ними, тому вернув назад.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#549
Якось так.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

нормально є. а нашо ти такого мотіра розкурочив.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 30 Травня 2017, 10:38:54
нормально є. а нашо ти такого мотіра розкурочив.
Бо дохлий, ротор має міжвиткове замикання.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну тоді йомі тільки така участь і треба., а з колесом як, тоже гарно ловить?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 30 Травня 2017, 11:16:42
ну тоді йомі тільки така участь і треба., а з колесом як, тоже гарно ловить?
Я ще колеса не пробував, нема часу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

#554
Прикупив собі нові заводські подушки, зразу трохи протюнігрував, підігнушви упори тим самим зменшивши зазор порядка до 2 мм. Трохи дістала розкачка двигуна, на передній подушці зазор був великим, що можна мізинець просунути. Поставив поки що тільки передню, після установки зазор між упорами збільшився десь до 4 мм візуально. Задню ще не ставив, бо треба знімати лижу, болти там пластилінові і вварені гайки на кузові деформовані, після відкручування треба мітчиком проганяти різьбу в кузові і крутити нові болти, а з доступом там трохи напряг, то треба себе підготувати морально до такого обсягу робіт.

Подушки дуже м"які, в порівнянні з рідними що поставили на конвеєрі різниця велика. про наявність вібрації на ХХ можна судити тільки по лівому дзеркалу і ричагу КПП.




Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion