Додаткова вентиляція салону славути

Автор Володимир, 11 Травня 2010, 15:22:51

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

В автомобілях таврія на задніх стійках є решітка для відводу повітря через канали що розміщуються між кришею і задньою дверкою, а також канали в дверях. В славуті видно подумали що не потрібно, але насправді вона потрібна, бо якщо хоч трохи привідкрити вікно чи то прямотоком при русі автомобіля чи просто включена пічка потік повітря з воздуханів зразу підсилюється. Думав зробити дирки як в таврії на обшивці задніх стійок але подумав що можуть бути деякі незручності. По перше додатковий шум, а по друге, зимою коли температура кузова нижче нуля вологе повітря з салону проходячи через зтійки буде конденсуватись вода на стійках і стікати в порожнини кузова.

Які ще є варіанти на рахунок вентиляції. Краща вентиляція то і пічка зимою гріє краще і вікна менше потіють.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Дмитрий

Володимир, вентиляция в Славуте есть - дырки сверху между задней дверкой и крышей (В крыше). Просто они практически незаметные даже при открытой дверке. Я тоже заметил их не сразу. :)
Slavutа 1.2L

Camel Trophy

:/ тут затыкаеш все а он сверлить собралсо :/

Василий

я их вообще stp-ой заклеил, чтоб не свистели. И все нормально.........

Димончик

не нужно вентиляцию заклеивать. сгниёт корыто. :)
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

Romka

Я за дополнительную вентиляцию - мне не хватает тоже. Вот, например, в Ланосе в багажнике с двух сторон в задний бампер сделаны 2 отверствия 10*10 см с шторками. У нас подобного нет. Вот и думай как сделать грамотно.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: LangolinВолодимир, вентиляция в Славуте есть - дырки сверху между задней дверкой и крышей (В крыше). Просто они практически незаметные даже при открытой дверке. Я тоже заметил их не сразу. :)
Це я вкурсі, але з середини в ці дирки виходу немає, тільки через перфорацію в обшивці криші, ну і звісно вздовш через всі пороги що також веде до осідання конденсату в порогах.
Цитата: RomkaЯ за дополнительную вентиляцию - мне не хватает тоже. Вот, например, в Ланосе в багажнике с двух сторон в задний бампер сделаны 2 отверствия 10*10 см с шторками. У нас подобного нет. Вот и думай как сделать грамотно.
Також думав зробити через задню балку багажника, там здається і дирки є, але потрібно подумати як це все розумно зробити.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

dimon.zp

берем едем на разборку покупаем клапана вентиляции багажника режем кузов лепим эти клапана.у меня в вольксе я долго искал что тарахтит когда включен саб оказались эти клапана теперь думаю как их модернизировать...

Димончик

Цитувати виділенекак их модернизировать...
Димон, наклеить полоски поролонового уплотнителя для окон :)
авторемонт. ходовая/рулевая, двигатель/КПП, сварочные работы, электрик.  о-67-6I2-28-6I
рихтовка - покраска . большой бокс, легковые и грузовые.

Romka

Поролон будет наберать влагу, клей плоски полиуританового уплотнителя, только тонкий, плоский, имеющий форту Ш.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

dimon.zp

ребят идея класс но туда еще долезть надо :d

Володимир

Вчора знімав в багажніку ззаду обшивку, получився трохи облом, дирки там є дільки в боковинах, так що вентиляцію можна зробити тільки через дирки на стику криші і дверей багажника.
-----------------------
Трохи поїздив із знятою обшивкою багажника, вентилюється салон веселіше, при запотіванні вікон перша передача пічки конденсат знімає з лобового скла миттєво. думаю вентиляцію потрібно нобити в тому місці як показано на фотці, шумінсть зі знятою обшивкою не змінилась, значить додаткові дирки не завадять, також буде менше конденсату осідати в порогах.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: RomkaТак зробив ч ні там решітки?
Поки що ні, не підібрав решіток, але напевне прийдеться щось думати, бо з закриванням щілин дверей погіршилась вентиляція, є відчутна різниця потоку з пічки при відкриванні вікна. Але є два но які мене зупиняють, це може появитися лишній шум, і ще стоїть питання конденсату.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Зваживши всі за і проти, прийшов до висновку, що самий кращий варіант вентиляції це зробити отвори у накладках на задніх стійок як у таврії,



або навіть зробити козирьки як у ваз-2107 щоби повітря обдувало скло на задній дверці перед заходом у вентиляцію, це мінімізує кількість конденсату та пилюки на металевих поверхнях кузова. Зараз їзджу з розібраним баражником, то і з повітрепроводів карщий потік повітря, навіть з бокових, і двері легше закриваються, особливо задня. Також якщо включити пічку на першу швидкість то приставивши руку на стикові між дахом та задньою дверкою, то відчувається нормальний потік повітря, на третій швидкості то дує як з пилососа. При зібраному салоні потоку повітря в цьому місці в мене не відчувалось зовсім.

Якщо орієнтуватись на пилюку, то якщо нічого не міняти, вентиляція відбувається тільки через передні стійки, та отвори ременів безпеки задніх пасажирів, ну і ще перфорація натяжної стелі.

Ще покатаюсь в такому стані по трасі, можливо і свист пропаде на стикові задньої дверки та даху.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion