БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

sasha2212

В настройках указан м11,4. В KWP D не проверял- проверю отпишусь.
Sens 1.4s

sasha2212

Извеняюсь за долгое отсутствие. Значит проверил с помощью KWP_D- в таблице Параметры, которая левее, показывает адекватные значения, а вот в таблице Коды АЦП, которая правее, лямбда1 значения 2,2....в, при прогазовке меняются только тысячные и сотые. В Коды АЦП похожее под значения лямбды1 не нашел.
Пробовал менять софт из 146 на 151- не помогло.
Sens 1.4s

Володимир

Цитата: sasha2212Извеняюсь за долгое отсутствие. Значит проверил с помощью KWP_D- в таблице Параметры, которая левее, показывает адекватные значения, а вот в таблице Коды АЦП, которая правее, лямбда1 значения 2,2....в, при прогазовке меняются только тысячные и сотые. В Коды АЦП похожее под значения лямбды1 не нашел.
Пробовал менять софт из 146 на 151- не помогло.
Дивився тільки що програмний код прошивки що у вільному доступі на сайті, то для параметрів: напруга ДК і час накопичення імпульсу запалювання, нема підтримки для мікас 7.6, для 10,4 має працювати, якщо в програмі КВП_Д на закладці параметри в розділі параметри напругу показує добре.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

sasha2212

В квп д в параметрах показує добре, а от в бк 65,47в постійно, версія прошивки бк 1,16. Всі інші параметри в бк показує добре, крім напруги ДК.
Sens 1.4s

sasha2212

В квп д в параметрах показує добре, а от в бк 65,47в постійно, версія прошивки бк 1,16. Всі інші параметри в бк показує добре, крім напруги ДК.
Sens 1.4s

Володимир

Цитата: sasha2212В квп д в параметрах показує добре, а от в бк 65,47в постійно, версія прошивки бк 1,16. Всі інші параметри в бк показує добре, крім напруги ДК.
Завтра на роботі зкомпілюю прошивку кину на сайт, в процедурі що малює напругу ДК пропущена одна команда.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

zozo1

Щось з"явилося? Ну дуже потрібен мені Ваш БК

Володимир

Цитата: zozo1 від 12 Вересня 2015, 17:50:07
Щось з"явилося? Ну дуже потрібен мені Ваш БК
З останнього повідомлення пройшло стільки часу, що я вже не пам"ятаю про що йшла мова, пам"ятаю тільки що щось я вчудив з демоверсією прошивки, і підтримувати її далі неможливо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

zozo1

Цікавить бк на Сенс з М7.6. Набридло платити за діагностику

boh

Добрый день всем.Владимир к вам вопрос,подскажите пожалуйста почему когда холодно зависает БК,я уже вам когда то писал,вы посоветовали сделать сброс дисплея правой и левой кнопкой,помогает,но в чем может быть причина,такое бывает только при низкой температуре,похолодало и все,летом никаких проблем.Спасибо

Володимир

Цитата: boh від 08 Жовтня 2015, 10:38:20
Добрый день всем.Владимир к вам вопрос,подскажите пожалуйста почему когда холодно зависает БК,я уже вам когда то писал,вы посоветовали сделать сброс дисплея правой и левой кнопкой,помогает,но в чем может быть причина,такое бывает только при низкой температуре,похолодало и все,летом никаких проблем.Спасибо
Велика нагрузка на стартер при прокуручуванні холодного двигуна. Повід до дисплея має бути як найкородшим. В мене 1.5 метра, коли був не скрученим, то також підвисав, змотав лишній провід в клубок то більше не підвисає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

makarius

У меня провод (5см) рядом с дисплеем и тоже когда холодно виснет при первом запуске.

Володимир

Цитата: makarius від 09 Жовтня 2015, 09:07:13
У меня провод (5см) рядом с дисплеем и тоже когда холодно виснет при первом запуске.
Висне дисплей, чи зупиняється годинник в БК?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

makarius

Скорее всего, останавливаются часы при первом запуске, при пониженной температуре.

Володимир

Цитата: makarius від 10 Жовтня 2015, 11:14:13
Скорее всего, останавливаются часы при первом запуске, при пониженной температуре.
Потрібно на живлення ДС1307, припаяти конденсатор, погортай кілька сторінок в цій темі назад, то там є фотки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion