БК на інжектор своїми руками

Автор Володимир, 15 Червня 2010, 16:27:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Lisiy83


Устинов Сергей

Володимир, може знаєш, якого розміру віконце верхнє на приборці "люкс"?
Хочу втулить туда какой-нибудь такой вольтметр, а размеры не знаю:

андрей

я незнаю сколько это стоит,,,, но мне кажится что если человек владеет програмированьем иэлектроникой то это дело времени и личного желания.
сперва подумай,потом сделай,потом улыбнись**

Володимир

Цитата: Lisiy83 від 15 Листопада 2015, 15:20:52
так у меня карб)
Ну тоді підійде.
Цитата: Устинов Сергей від 15 Листопада 2015, 16:07:30
Володимир, може знаєш, якого розміру віконце верхнє на приборці "люкс"?
Хочу втулить туда какой-нибудь такой вольтметр, а размеры не знаю:

Розміри віконечка незнаю, але знаю розміри самого монітору.

Цитата: андрей від 15 Листопада 2015, 16:24:41
я незнаю сколько это стоит,,,, но мне кажится что если человек владеет програмированьем иэлектроникой то это дело времени и личного желания.
Програмне забезпечення до планшету контролера безкоштовне, але потрібно потратитись на планшет і на залізяку Arduino MEGA 2560.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

sasha2212

Доброго дня Володимир! Можливо Ви щось посовітуєте. Ситуація така- стоїть бк Україна, а також гбо qbox plus(цьому блоку також потрібна к-лінія). При підключенні обох девайсів в к-лінію бк починає глючити- відображає параметри то адекватні то неадекватні. Можливо є вихід з цієї ситуації?  :wallbash:
Sens 1.4s

JeepKa

Володимир, привіт. Маю твій бк. Класна річ! Але є таке питання.
Коли електрик підключається свій комп'ютер діагностики то все гаразд, як тільки заводжу авто, то його вибиває, а бк Україна пише без перестанку конект то мікас і нулі і так по кругу. Вчому може бути причина? Підключав бк по твоїй схемі.

І чи можна якось запрограмувати бк що з нього можна було вимикати бензонасос на постійно, типу секретка?
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Цитата: sasha2212 від 09 Жовтня 2016, 13:42:12
Доброго дня Володимир! Можливо Ви щось посовітуєте. Ситуація така- стоїть бк Україна, а також гбо qbox plus(цьому блоку також потрібна к-лінія). При підключенні обох девайсів в к-лінію бк починає глючити- відображає параметри то адекватні то неадекватні. Можливо є вихід з цієї ситуації?  :wallbash:
Адекватно два пристрої на одній лінії працювати не зможуть. Теоретично (за умови що вистарчить ресурсів контролера) якщо додати функцію контролю контрольної суми слова відповіді від мікаса то покази будуть адекватні, але поновлення інформації що для БК що для газоблока буде тільки в моменти коли не було накладки інформації з обох пристроїв.

Газоблоку для чого постійно сидіти на лінії, можливо там є програма для адаптації, а потім її можна відключити.
Цитата: JeepKa від 09 Жовтня 2016, 14:40:28
Володимир, привіт. Маю твій бк. Класна річ! Але є таке питання.
Коли електрик підключається свій комп'ютер діагностики то все гаразд, як тільки заводжу авто, то його вибиває, а бк Україна пише без перестанку конект то мікас і нулі і так по кругу. Вчому може бути причина? Підключав бк по твоїй схемі.
Я так розумію що підключаєш одночасно, так не получиться.
Цитата: JeepKa від 09 Жовтня 2016, 14:40:28
І чи можна якось запрограмувати бк що з нього можна було вимикати бензонасос на постійно, типу секретка?
Можна, але потрібно доопрацьовувати керуючу програму, але насос можна буде виключати тільки після конекту до мікаса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

sasha2212

Дякую за відповідь. В газоблоку є дві адаптації по іса3 та по обд, обд більш точніша але потребує к-лінії(враховує навіть якість бензину та забитість фільтрів), а от іса3 можна і без к-лінії- вона орієнтується на єталонну бензинову карту(враховуючи температуру двигуна),та при відхиленнях вносить корективи.
Sens 1.4s

JeepKa

Цитата: Володимир від 10 Жовтня 2016, 09:46:39
Цитата: JeepKa від 09 Жовтня 2016, 14:40:28
Коли електрик підключається свій комп'ютер діагностики то все гаразд, як тільки заводжу авто, то його вибиває, а бк Україна пише без перестанку конект то мікас і нулі і так по кругу. Вчому може бути причина? Підключав бк по твоїй схемі.
Я так розумію що підключаєш одночасно, так не получиться.
тобто, щоб зробити діагностику по зовнішньому діагностичному компу, треба відключати бк від запалення?

Цитата: Володимир від 10 Жовтня 2016, 09:46:39
Цитата: JeepKa від 09 Жовтня 2016, 14:40:28
чи можна якось запрограмувати бк що з нього можна було вимикати бензонасос на постійно, типу секретка?
Можна, але потрібно доопрацьовувати керуючу програму, але насос можна буде виключати тільки після конекту до мікаса.
то можна тобі відправити ту основну плату від бк на доопрацювання?
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

sasha2212

"тобто, щоб зробити діагностику по зовнішньому діагностичному компу, треба відключати бк від запалення?"
Від к-лінії.
Sens 1.4s

Володимир

Цитата: JeepKa від 10 Жовтня 2016, 10:45:13
Цитата: Володимир від 10 Жовтня 2016, 09:46:39
Цитата: JeepKa від 09 Жовтня 2016, 14:40:28
Коли електрик підключається свій комп'ютер діагностики то все гаразд, як тільки заводжу авто, то його вибиває, а бк Україна пише без перестанку конект то мікас і нулі і так по кругу. Вчому може бути причина? Підключав бк по твоїй схемі.
Я так розумію що підключаєш одночасно, так не получиться.
тобто, щоб зробити діагностику по зовнішньому діагностичному компу, треба відключати бк від запалення?
Ні, треба відключати БК від діагностичного роз"єму.

Цитата: JeepKa від 10 Жовтня 2016, 10:45:13
Цитата: Володимир від 10 Жовтня 2016, 09:46:39
Цитата: JeepKa від 09 Жовтня 2016, 14:40:28
чи можна якось запрограмувати бк що з нього можна було вимикати бензонасос на постійно, типу секретка?
Можна, але потрібно доопрацьовувати керуючу програму, але насос можна буде виключати тільки після конекту до мікаса.
то можна тобі відправити ту основну плату від бк на доопрацювання?
Не спіши, в мене нема ще в наявності прошивки з такою функцією, та й логіка по відключенню ЕБН не вірна, треба відключати або форсунки, або модуль запалювання, щоби не було ніяких підозр, плюс якщо стоїть газ то ЕБН не спасе.
Цитата: sasha2212 від 10 Жовтня 2016, 10:52:50
"тобто, щоб зробити діагностику по зовнішньому діагностичному компу, треба відключати бк від запалення?"
Від к-лінії.
Так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

JeepKa

після заміни радіатора пічки (знімав панель, може шось зачіпив) бк почав показувати такі речі:

в основному після того як постоїть. після того, як зняв, поставив фішку живлення на платі, починає показувати нормально
в чому може бути причина?
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Підозрюю що знімав пічку, на на одній з шпильок прикручені маси, можливо не затягнув добре гайку, бо судячи з другої фотки,  десь щось іскрить і іде сильна наводка, бо навіть дисплей збивається.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

JeepKa

шпильку провіряв, всьо чотко. ше в той час бі ксенон поставив.
помітив що таке трапляється коли включаю ксенон, але не часто. но вже трафляє...
Шо то може бути? як вилічити?
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

Володимир

Цитата: JeepKa від 08 Грудня 2016, 11:52:37
шпильку провіряв, всьо чотко. ше в той час бі ксенон поставив.
помітив що таке трапляється коли включаю ксенон, але не часто. но вже трафляє...
Шо то може бути? як вилічити?
Годинник зупиняється чи ні?

До дисплею що йде, шлейф чи одинарні провода?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion