.Гудок (установка)

Автор Павло, 02 Серпня 2010, 22:19:26

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Валерий

Vishnujana
Все довольно просто и подключается к штатной проводке сигнала.
На сигнал идут два провода плюс и минус. Так вот к этим проводам подключаем обычное четырех контактное реле с нормально разомкнутыми контактами, покупаем колодку под него.
Соединяем два контакта реле, допустим 86 и 30, и вешаем на +12В нашего штатного провода.
На минусовой провод контакт 85.
Сам клаксон один провод его на 87 контакт реле второй к корпусу.
Меняем штатный предохранитель 7.5А, на 10А.
Все.

Не нервируйте меня, а то мне некуда прятать трупы!

Vishnujana

batya
Дякую за чуйність, але те що Ви пишете і та схема не витримує критики.
Я вже за три дні дуже багато сайтів перерив і 99% радять підключати подібним методом, навіть фотографують схему підключення що на коробці йде разом з клаксонами, але то все хибно.

Поясню чому:
У реле є два контура незалежні одне від одного. Ланцюг він контакта 87 до контакта 30 це один контур; 86 та 85 це інший і ми знаємо що контур 86,85 керуючучий, тоді як 87,30 силовий, а це значить що струм нівякому разі не повинен переходити з одного контура на інший!

Для прикладу:

Візьмемо принцип роботи контактора що встановлений на тролейбусі, це те ж саме кероване реле.
Тролейбус має дві електросхеми: силову (високовольтну 600В), та керуючу (низьковольтну 24В).
Водій тролейбуса нажимає педаль ходу, тобто подає напругу 24В на контактор (струм подається від АКБ), який в свою чергу замикається і включає електромотор (який споживає струм від контактної мережі).

На Вашій же схемі керуючий і силовий ланцюги з\'єднанні перемичкою, що виключає потребу в реле як такому!

Той же приклад з тролейбусом:
Контактна мережа з\'єднана з АКБ, значить напруга у двох контурах 600В, пасажири та водій отримують ураження ел.струмом.
В нашому випадку ураження утримують контакти на кермі.

Так що перемичка між 86,30 (що на даній Вами схемі) непотрібна, ну або не потрібне реле, але в такому разі будуть підпалюватись контакти керма, бо штатний сигнал бере на себе ?4А, а сигнал наприклад з Волги бере 7А один, два відповідно 14А.

Александр

та господи, знайшли проблему. На реле на керуючий контур вішаєте штатні провода сигналу, на силовий один до акб, другий до сигналу на +. Мінус сигналу на кузов. Ну і запобіжник. Вся математика
Глаза боятся, а руки из жопы.

Skiper

Реле ставится для предохранения контактов на руле от подгорания, т.к. нагрузка навороченных сигналов в десятки раз больше, чем нагрузка обмоточки реле.
Таким же образом, через реле, включаются и другие автомобильные потребители: электробензонасос, фары и пр.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Vishnujana

Цитата: Александр Надводнюкта господи, знайшли проблему. На реле на керуючий контур вішаєте штатні провода сигналу, на силовий один до акб, другий до сигналу на +. Мінус сигналу на кузов. Ну і запобіжник. Вся математика

Вірно! Викидуємо штатний сигнал ( клаксон ) і замінюємо його на реле контактами 85?86; при натисканні на кнопку сигналу у нас вмикається реле, а реле вже вмикає контур 87?30, що з\'єднує акумулятор зі споживачем.

Max 55

Цитата: Vishnujanabatya
Дякую за чуйність, але те що Ви пишете і та схема не витримує критики.
Я вже за три дні дуже багато сайтів перерив і 99% радять підключати подібним методом, навіть фотографують схему підключення що на коробці йде разом з клаксонами, але то все хибно.

Поясню чому:
У реле є два контура незалежні одне від одного. Ланцюг він контакта 87 до контакта 30 це один контур; 86 та 85 це інший і ми знаємо що контур 86,85 керуючучий, тоді як 87,30 силовий, а це значить що струм нівякому разі не повинен переходити з одного контура на інший!

Для прикладу:

Візьмемо принцип роботи контактора що встановлений на тролейбусі, це те ж саме кероване реле.
Тролейбус має дві електросхеми: силову (високовольтну 600В), та керуючу (низьковольтну 24В).
Водій тролейбуса нажимає педаль ходу, тобто подає напругу 24В на контактор (струм подається від АКБ), який в свою чергу замикається і включає електромотор (який споживає струм від контактної мережі).

На Вашій же схемі керуючий і силовий ланцюги з\'єднанні перемичкою, що виключає потребу в реле як такому!

Той же приклад з тролейбусом:
Контактна мережа з\'єднана з АКБ, значить напруга у двох контурах 600В, пасажири та водій отримують ураження ел.струмом.
В нашому випадку ураження утримують контакти на кермі.

Так що перемичка між 86,30 (що на даній Вами схемі) непотрібна, ну або не потрібне реле, але в такому разі будуть підпалюватись контакти керма, бо штатний сигнал бере на себе ?4А, а сигнал наприклад з Волги бере 7А один, два відповідно 14А.
Друг, в электронике нужно шарить, а не сравнивать с тролейбусом
Схема, что выложил Батя это правильное подключение!!!!

Vishnujana

Max 55

навіщо тоді там, в тій схемі  реле?  :|

Александр

да, Максімка, а ще до мікаса берешся :D
Глаза боятся, а руки из жопы.

Max 55

Цитата: Александр Надводнюкда, Максімка, а ще до мікаса берешся :D
Слышь , ты и сам не шаришь если такое пишешь  :D
Для чего там реле? спросите вы?
А для того, что кнопка управляет слабым током, тоесть обмоткой реле, надеюсь всё понятно!

Володимир

Цитата: VishnujanaMax 55
навіщо тоді там, в тій схемі  реле?  :|
Щоби зняти нагрузку з кнопки сигнала на рулі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Александр

Цитата: Max 55
Цитата: Александр Надводнюкда, Максімка, а ще до мікаса берешся :D
Слышь , ты и сам не шаришь если такое пишешь  :D
Для чего там реле? спросите вы?
А для того, что кнопка управляет слабым током, тоесть обмоткой реле, надеюсь всё понятно!
та да, я зовсім нічого не шарю в електроніці. Тільки прочитай, що я вище писав про підключення, і скажи, що неправильно.
Глаза боятся, а руки из жопы.

Vishnujana

Хто не зрозумів ось даю вірну схему, яку знайшов на форумі Форд-фокус, там хлопець підключив чотири сигнали від \"Волги\" і ще й дальнє світло фар додав в схему, яке вмикається разом з клаксоном

якби він це все підключив по схемі, що дав пан batya то ніякого розвантаження аж ніяк не було б, бо там контакти силового і керуючого поля перекликаються! Що не допустимо!

Я навмисно навів приклад з тролейбусом, бо там є високовольтна і низьковольтна мережа.

Ось ще вірна схема:



А ось схема яку тут дехто захищає чомусь  :|



Думаю простої логіки повинно бути достатньо щоб зрозуміти різницю.
В цій схемі обидва контури закорочені, тому реле тут смислового навантаження не несе, його можна викинути.
Дякую за розуміння.

Александр

треба внести ясність. Схема Баті підійде для сигналу, а от те що він словами написав неправильно, не треба на рідний + вішати і силову, і керуючу ланки, він тонкий і слабкий. Тобто ми врятуємо контакти на рулі, але кончим +. Силова ланка - тільки акб
Глаза боятся, а руки из жопы.

Володимир

Цитата: Vishnujana
А ось схема яку тут дехто захищає чомусь  :|

Думаю простої логіки повинно бути достатньо щоб зрозуміти різницю.
В цій схемі обидва контури закорочені, тому реле тут смислового навантаження не несе, його можна викинути.
Дякую за розуміння.
Ці схеми ідентичні, і нижня схема цілком вірна, так що не потрібно тут робити вислови що люди не шарять в електроніці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Юрий

Я устанавливал вот такой гудочек и на упаковке схема, по которой я и все подсоединил.



Здесь два варианта подключения:
1) В дополнения к штатному сигналу
2) В место штатного сигнала