Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

VAZ 21053

Дякую за фото микас 103, тепер буде легше по дата шиту зорієнтуватись, хочу спробувати заземлитись на 104 ногу, що скажете?.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

almetr

Цитата: Anatoliy2209 від 08 Жовтня 2020, 16:45:47Вібрація при прогріві 15-30 гр
рекомендую в разделе нейтролизатор выкинуть нафиг включение режима прогрева в -35град. Дальше для правильного подбора температурных коррекций, Вам очень сильно мешает T18 Поправка к Gt по T°ож. Это плюсование топлива так же не даёт покоя ВБК с его "зачарованным" Стагом, хотя ему давно говорилось что газоблок как онлайник, указывает на перекосы в Микасе.

vladishtm

Цитата: almetr від 10 Жовтня 2020, 08:58:04очень сильно мешает T18 Поправка к Gt по T°ож.
А как выглядит обычно "нормальная" Т18 ? У Anatoliy2209 там еще и в "минусе"  . В чем логика таких "минусов"?  Если сравнить со стоковой 111той то в ней Т18 ниже "0" не опускается. Причем Т18 это же в "рабочем ходу" Ход на не прогретой это трохи не феншуй.

Из хелпа - T18 Поправка к Gt по T°ож Определяет аддитивную поправку к топливоподаче от температуры ОЖ

"АДДИТИВНЫЙ И НЕАДДИТИВНЫЙ (лат. additivus — придаточный; буквально — получаемый путем сложения) — понятия, отражающие типы соотношений между целым и составляющими его частями (Часть и целое).
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Цитата: vladishtm від 10 Жовтня 2020, 09:52:54Причем Т18 это же в "рабочем ходу" Ход на не прогретой это трохи не феншуй.
В том то и дело , эта добавка общая , такая же как и добавка времени впрыска по напряжению,
Для наглядности пример: Микас вычислил что нужно 100 у.е. (примерно так и есть на холостом), а Т18 приказывает добавить по загадочному закону еще 25 у.е . Не уя себе !

vladishtm

#1744
Е питання по положеню РХХ-привідкривач у робочому режимі. 
Ось скрин лога, участки що цікавлять підкреслені синім. Там РХХ стає чітко в 85 положення. Флаги привідкривач и ХХ виключені в ці моменти. Температура ох.рідини 82град у цій точці для РХХ задано 54 положення (Т42)
С41.С42,С43 явно не причому бо стоїть ровно 85 положення, а оберти міняються, міняється також положення дроселя. Збрасує РХХ з цього пьєдесталу флаг привідкривача (на робочому)
Є дві стабільні в ці моменти Т ох.рідини і константа С164 (зараз в мене =30) Саме сума Т42+С164 практично дає те 85 положення РХХ????  :wacko: АЛЕ при чому тут С164  :dunno: -якщо вона по хелпу
"C164 Максимальное значение адаптивной добавки РХХконстанта, ограничивающая максимальное значение адаптационной
добавки положения привода РХХ. При установке константы в 0 адаптация положения РХХ не будет работать.Рекомендуемое значение 20-30."
В стоковій 111 стояло С164=5. Я поставив 30 побачивши так у 096, а також з огляду на хелп.
Можливо спробую поміняти те С164 щоб впевнитись, ну не зараз. Але тоді хелп якось кривить, чи не договарюе. Тим більш Т164 стоїть у розділі ХХ, а на логах не ХХ. В чіпєкслорері взагалі немає цього параметра.
?

На слідуючому логу температура піднялась до 83, а РХХ почав ставати в 80 положення. Хоча по Т42 там максімум мінус один шаг, або так само як і для температури 82град ????
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

То что мы имеем ХЕЛП от Корвета, это просто полезная нам "случайность", которая "случайно" во многих местах подходит для Микаса 10.3

Romka

Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 13:22:30
Цитата: vladishtm від 09 Жовтня 2020, 12:09:23
Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 10:28:25Це точно та прошивка, бо розширення bak.
То мабудь "іздержки"  познань інформатики :rolleyes: Бо в цій я вже бачу правлені С88 і С89
Ні, просто він міг копіювати таблиці з допомогою програми кріт, а вона робить копію оригінального файлу в який іде копіювання і добавляє в кінці розширення бак, тому це може бути не та прошивка що автор хотів показати народу.

Тут недавно хтось хотів фото мікаса 10.3 то зробив, контролер там стоїть фірми simens SAK-C167SR-LM HA

Мікас 10.3




То якщо я нормально розібрав фото, там стоїть флешка MX29F400C, яка містить всю прошивку блока. Потрібно тільки найти ще такий блок і програматор, який підтримую дану флеш і потрібно з однієї зчитати в іншу записати. Біда тільки знайти ще такий блок чи бінарник з флешки і програматор.
Проте, процессор мікас має підтримувати режим прошивки виконавчої програми ділянки флеш, що простіше реалізувати.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: almetr від 11 Листопада 2020, 22:28:52
То что мы имеем ХЕЛП от Корвета, это просто полезная нам "случайность", которая "случайно" во многих местах подходит для Микаса 10.3
А, що скажеш по РХХ, хто тоді ставить його у випадку як на лог?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

almetr

Цитата: vladishtm від 12 Листопада 2020, 01:57:24А, що скажеш по РХХ, хто тоді ставить його у випадку як на лог?
есть одно совпадение - Т40, о как!

vladishtm

#1749
Цитата: almetr від 12 Листопада 2020, 23:41:52
Цитата: vladishtm від 12 Листопада 2020, 01:57:24А, що скажеш по РХХ, хто тоді ставить його у випадку як на лог?
есть одно совпадение - Т40, о как!
???  И как это выставило РХХ в 85 шаг?
T40 Коэффициент по топливу от T°ож на ХХ   К(T°ож)
Gхх= Gхх(N,S) * К(T°ож)           
Gхх - общая топливоподача ХХ                   Gхх(N,S) - основная топливоподача ХХ
Определяет обогащение топлива ХХ в зависимости от температуры ОЖ


Ладно, уменьшаю Т42+С164 суммарно на 15 - посмотрим. Но мне этот момент даже дал интересный эффект. При переключении передач принято вроде перед втыком  делать небольшую подгазовочку? А тут получается при переключении я не трогаю педаль акселератора, (отпущена, флаг ХХ), оно автоматически выполняется в течении 1,-2сек. Немного не понравилось это же  вроде делает более живой и резвой при движении на ХХ . Попробую также уменьшить прибавку оборотов на ХХ. И это будет версия №28
..... И результат  :dunno: опять восемдесят пять!  :wacko: в момент между закрытым флагом ХХ и до открытия флага приоткрывателя. Не зависимо от длительности этого промежутка по времени. Мистика ?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

VAZ 21053

Цитата: Romka від 11 Листопада 2020, 23:37:28
Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 13:22:30
Цитата: vladishtm від 09 Жовтня 2020, 12:09:23
Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 10:28:25Це точно та прошивка, бо розширення bak.
То мабудь "іздержки"  познань інформатики :rolleyes: Бо в цій я вже бачу правлені С88 і С89
Ні, просто він міг копіювати таблиці з допомогою програми кріт, а вона робить копію оригінального файлу в який іде копіювання і добавляє в кінці розширення бак, тому це може бути не та прошивка що автор хотів показати народу.

Тут недавно хтось хотів фото мікаса 10.3 то зробив, контролер там стоїть фірми simens SAK-C167SR-LM HA

Мікас 10.3




То якщо я нормально розібрав фото, там стоїть флешка MX29F400C, яка містить всю прошивку блока. Потрібно тільки найти ще такий блок і програматор, який підтримую дану флеш і потрібно з однієї зчитати в іншу записати. Біда тільки знайти ще такий блок чи бінарник з флешки і програматор.
Проте, процессор мікас має підтримувати режим прошивки виконавчої програми ділянки флеш, що простіше реалізувати.
Дякую вже замислився і знаю що хтось із форуму якось так і зробив але ще не виклав  в тему форума, - чекаю
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Vadim_K

Доброго дня, шановне панство!
Передумова така.
Знайомий звернувся за допомогою з питань електрики і т.п.
Недавно придбав Славуту 1,2 2007 р.в. Мікас 10,3+, прошивка 096. Уже х.з. який за рахунком власник. Авто занедбане, майже все по електриці на скрутках і в "синій ізоленті".
В ході проведених робіт було виявлено, що є проблема з ланцюгом ввімкнення реле вентилятора охолодження. Про що Мікас і говорив в помилках. Ланцюг від самого реле і до дорожки в самому Мікасі перевірив - справний.
Виходить що десь в самому Мікасі або обрив або щось інше. Щоб не відправляти на ремонт блок, запропонував власнику підключити вентилятор охолодження "по схемі карбюраторного авто", тобіш через термодатчик на радіаторі. Власник дав згоду - зробив.
Тепер для відключення "Чека" в прошивці в "комплектації" вимикаю "реле вентилятора №1" і в "масці помилок" відключаю "реле вентилятора охолодження".
Заливаю прошивку, але ж не працює бензонасос. Я в легкому шоці. З діагностичної програми бензонасос вмикається, а при включенні запалювання - ні. Заливаю зчитану прошивку - бензонасос працює. Але ж "чек" горить.
Додивляюсь що в зчитаній прошивці в блоці "комплектація" вимкнено "реле паливного насосу". Правлю прошивку, вмикаю паливний насос, заливаю прошивку, а бензонасос таки не працює.
В кінцевому варанті зі стокової в "масці помилок" відключаю "реле вентилятора охолодження" і заливаю прошивку.
Бензонасос працює, чек на реле вентилятора не горить.

Хто в курсі роз"ясніть чому так, що не так роблю?
Якось не логічно виходить.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Якщо проводка норм (або був якісний підкидиш) і реле  вентилятора працює від примусового живлення чи маси, то що відбувається з виходом мікаса на реле вентилятора, є признаки ? Якщо нема то ключик в мікасі. Контролер навряд. Може як у мене було на радіолі, підігнувся і втоптався контакт роз,єму. Пінцетом підрівняв і норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

vladishtm

#1754
Цитата: Vadim_K від 26 Листопада 2020, 09:59:31Додивляюсь що в зчитаній прошивці в блоці "комплектація" вимкнено "реле паливного насосу".
В стокових 096 і 111тій Компрлектація "Реле паливного насоса" -по замовчіванню стоїть "вимкнено"
В Помилках "Реле вентилятора охолодження"  "Перегрiвання двигуна" "Датчик температури охолоджувальної рiдини" - "увімкнуто"
Можливо "C103 Температура включения вентилятора (град.С)" і  "C6 Максимальна температура охолоджуючуї рідини двигуна (град. С)" щось не те?

Цитата: Vadim_K від 26 Листопада 2020, 09:59:31В ході проведених робіт було виявлено, що є проблема з ланцюгом ввімкнення реле вентилятора охолодження. Про що Мікас і говорив в помилках.
По схемі мікас керує "-" на реле .  Тобто якщо ткнути примусово "-" спочатку на реле *дивись "а" на малюнку, потім на "68" * дивись "б" на малюнку - можна перевірити. Там же на реле ланцюг номер "50" перемичка -провірити.  Сіловий "-" на мікас заходить на 61,51  конттакти -можливо щось там. Для запалення там наче свій "-" на конт "3" Мікаса. Можливо мікас виставляє помилку по відсутності струму нагрузки на "68" в момент ключення вентилятора.
Цитата: ВКБ від 26 Листопада 2020, 15:47:03Може як у мене було на радіолі, підігнувся і втоптався контакт роз,єму
Дуже схоже між 86 і 30. А можливо і само реле. Приліпив схему -думаю все поній можна пройти. Можливо навіть кольори проводів співпадуть.  :rolleyes:
Доречі зараз роздививя - по схемі на "86" реле два проводи (другий на "30") і по тій же схемі але на шматку реле то початок на "30"  - на ньому два проводи. Так що уважно -полюбому або на "30" або на "86" повинно бути два.  Це фактично "+" акума (але є непонятки для мене з цим варіантом схеми - ц цим плюсом, там же повинен бути запобіжник? крім того це прямий плюс не через замок,... десь чи крапки не хватає чи лінії на схемі. Бо сам вентилятор на ній не показаний)

Ще доповню - кусок схеми варіант включення напряму  від датчика.Схема була з інету зветься Евро-2 колор. На цій схемі перемичка 85---30. А на катушку реле приходить  + через запобіжник. Якщо такий варіант то мабуть можна просто вимикнути обробку  помилки в мікасі і все.
Теоретично тепер  датчик пішов на мікас, а мікас вмикає контакти реле які стали на місце датчика.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2