Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

#1890
Цитата: Dnestr від 18 Листопада 2021, 18:38:21Більше ніяких питань до роботи двигуна не має.
Ось тут серійні фрішні прошивки. https://chiptuner.ru/content/gaz_ecu_m114/
Твоя M114151SS133037.bin не дуже співпадає з M114151SS133037 звідти

Т50 жорстскість РХХ в тебе задрана аж до 1,6  (майже  в два раза тупіший за звичай -цікаво хто і навіщо?)
"T50 Жесткость регулятора оборотов ХХ Параметр жесткости влияет на все коэффициенты ПИД регулятора оборотов ХХ, график жесткости позволяет изменить параметры
регулятора в зависимости от температуры ОЖ. При низких темепературах ОЖ рекомендуется уменьшать жесткость относительно прогретого состояния.

C55 Поправка до привідкривача по dN/dt (крок/(1000(об/хв)/с)) =10  там=30 хоча це наче перехід але все ж секція ХХ

Цікаво ще
https://www.drive2.ru/b/472437607540719931/
, при переходе от прогрева к холостому ходу появляется "провал", который невозможно устранить внесением каких-либо изменений в калибровки...............Между тем, каждый квартал в программное обеспечение блоков управления вносились изменения. В результате в один прекрасный день блоки с уже новым ядром прошивки перестали адекватно воспринимать рекомендованное "ЭНное" колличество времени назад обновление..........Эпилог: если поведение Вашего двигателя попадает под определение "странное" — не поленитесь добраться до ЭБУ и проверить наличие на нём "чёртовой" бумажки! В противном случае никакие замены никаких датчиков не дадут ожидаемого эффекта.

А тут інструкції як перепрошивати 114  https://www.drive2.ru/b/488917912451547220/ і по коментах виходить що ваша проблема виліковна.

Ну і якесь дуже підозріле неспівпадіння з секції невизначенних
C160-06 (Невизначена константа) () з сайту=207  в твоїй=4303
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Цитата: vladishtm від 18 Листопада 2021, 19:06:25Твоя M114151SS133037.bin не дуже співпадає з M114151SS133037 звідти
Так в мене не повністю серійна.Скинув логи.Три запуски.В форматі сканиатіка і csv/

Dnestr

Цитата: vladishtm від 18 Листопада 2021, 19:06:25Т50 жорстскість РХХ в тебе задрана аж до 1,6  (майже  в два раза тупіший за звичай -цікаво хто і навіщо?)
"T50 Жесткость регулятора оборотов ХХ Параметр жесткости влияет на все коэффициенты ПИД регулятора оборотов ХХ, график жесткости позволяет изменить параметры
регулятора в зависимости от температуры ОЖ. При низких темепературах ОЖ рекомендуется уменьшать жесткость относительно прогретого состояния.
C55 Поправка до привідкривача по dN/dt (крок/(1000(об/хв)/с)) =10  там=30 хоча це наче перехід але все ж секція ХХ
Для початку попробую ці дві велечини поміняти на стокові(думаю їх такими поставили для зменшення розкачки хх).Якшо не допоможе думаю поправити Т61 і Т62(На мою думку регулювання по лямді починається дуже зарано..не подобаються ями на графіках).Далі якщо не допоможе попробую збільшити Т31 і Т36. При всіх змінах буду моніторити роботу на всіх режимах двигуна щоб не покращити одне а зіпсувати друге.

Володимир

Цитата: Dnestr від 18 Листопада 2021, 21:29:00
Цитата: vladishtm від 18 Листопада 2021, 19:06:25Твоя M114151SS133037.bin не дуже співпадає з M114151SS133037 звідти
Так в мене не повністю серійна.Скинув логи.Три запуски.В форматі сканиатіка і csv/
Знайди стандартну прошивку для даного двигуна, та скопіюй з неї розділ "Лямбда-зонд та регулювання", хтось на чудив в прошивці, через це ламбдарегулятор вмикається ще на етапі прогріву і рубає майже до нуля паливоподачу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Dnestr від 19 Листопада 2021, 08:19:41попробую збільшити Т31 і Т36.
Щось ти тут плутаеш -
Т31 пісдя+40 чи +50 звичайно рівняє "0"
Т36 теж саме тільки нижче десь +20 чи +30
А ти навпаки (може це і є твій колхоз який привів до провалів?) добавляеш час по всій температурі?
Spoiler




[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

ранувато  :) якось
Spoiler

[close]
А взагалі, то такі параметри в прошивках іноді виглядають як навмисні діверсії.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 19 Листопада 2021, 10:58:52
Цитата: Dnestr від 19 Листопада 2021, 08:19:41поправити Т61 і Т62
для орієнтірів
Spoiler



[close]
Ну це відповідь на проблему, краще думаю зробити як на 096.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dnestr

Цитата: Володимир від 19 Листопада 2021, 09:48:39Знайди стандартну прошивку для даного двигуна, та скопіюй з неї розділ "Лямбда-зонд та регулювання", хтось на чудив в прошивці, через це ламбдарегулятор вмикається ще на етапі прогріву і рубає майже до нуля паливоподачу.
Дякую.В мене була така сама думка.По поводу начудив то в стоковій 37 з чип  тюнера по лямбді теж саме.В 38 трохи краще.В 34 ніби нормально.Хоча там є ще поправки затримки включення лямбда регулювання.Але вони чомусь не працюють.Думаю це зроблено під євростандарти.

Dnestr

Цитата: vladishtm від 19 Листопада 2021, 11:07:43А ти навпаки (може це і є твій колхоз який привів до провалів?) добавляеш час по всій температурі?
Колгоспом ніколи не займався і не збираюся :clap:Авто купив півтора місяці назад.До мене був один власник.Глюки були в нього на всіх режимах з заводу які перейшли і до мене.Багато зробив по профілактиці заліза.Ну і залив прошивку яка була офіційно куплена на чіпсофті(не мною але підстав не вірити людині в мене не має).Машину не впізнати кроме просадки при прогріві.
Цитата: vladishtm від 19 Листопада 2021, 11:07:43Щось ти тут плутаеш -
Просадка появляється на холодне авто до+ 10 градусів.Якщонижче то може заглохнути в момент пропадання флаг у прогріва.Я теж як і Володимир звернув увагу на раннє вступання     регулювання по лямбді яка біднила суміш.Логіка в тому якщо продлити час  прогріву то двигун не буде глохнути.Я не збирався підносити час до робочої температури.Після 20-30 градусів ніяко просадки не має.

Dnestr

Цитата: vladishtm від 19 Листопада 2021, 11:23:29А взагалі, то такі параметри в прошивках іноді виглядають як навмисні діверсії.
Якщо на  чіптюнері дійсно стокові прошивки то там така саме.Думаю що тут щось завязане з єкологічними нормами. Дякую за допомогу.

Володимир

Цитата: Dnestr від 19 Листопада 2021, 18:35:30
Цитата: Володимир від 19 Листопада 2021, 09:48:39Знайди стандартну прошивку для даного двигуна, та скопіюй з неї розділ "Лямбда-зонд та регулювання", хтось на чудив в прошивці, через це ламбдарегулятор вмикається ще на етапі прогріву і рубає майже до нуля паливоподачу.
Дякую.В мене була така сама думка.По поводу начудив то в стоковій 37 з чип  тюнера по лямбді теж саме.В 38 трохи краще.В 34 ніби нормально.Хоча там є ще поправки затримки включення лямбда регулювання.Але вони чомусь не працюють.Думаю це зроблено під євростандарти.
В мене працюють, вони можуть не працювати на гарячому двигуні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dnestr

Т50 і С55 поставив як на стоковій прошивці.Якихось змін у роботі не відчув.Прогрів залишився також без змін.Буду міняти час прогріву і початок лямбда регулювання як на 096.

Dnestr

Цитата: Dnestr від 21 Листопада 2021, 07:56:59Т50 і С55 поставив як на стоковій прошивці.Якихось змін у роботі не відчув.Прогрів залишився також без змін.Буду міняти час прогріву і початок лямбда регулювання як на 096.
Зробив зміни.Зранку+5гр.Запуск і прогрів супер.Саме головне що появився флаг холодного двигуна який змінився на  ні перед початком лямбда регулювання при +26 гр.Подивлюся як себе поведе при більш низьких температурах.Усім дякую за допомогу.Особливо Володимиру і Владиславу.

vladishtm

#1904
Цитата: Dnestr від 22 Листопада 2021, 08:47:44появився флаг холодного двигуна який змінився на  ні перед початком лямбда регулювання при +26 гр.
Гарне спостереження. Схоже на логічну поведінку флага. Треба подивитись чи в мене теж так працює цей флаг (наче по іншому). Зроби в слідуючий раз декілька логів (кусками по 1,5-2хвилини,) з пуску до моменту включення лямбди і зняття флага.
В цьому тільки пуск-прогрів до 15градусів. На 8 градусах (знявся флаг прогрів - це по Т31) Перед цим РХХ пішов вниз - все як по писаному -красиво.


Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2