Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Коли монітор дохне від перепаду напруги, частіше гине тільки БЖ. Тому, якщо можете відремонтувати БЖ , спробуйте.

По вашим розрахункам, бігло, помилку не найшов, але 0.008 л\год це абсурдно мало.
Реальний розхід в районі 0.8 -0.9 л\год для МЕМЗ 1.3 л.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Toris

Цитата: vladishtm від 15 Листопада 2021, 10:41:02
Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 09:13:09За ДВА оберти колінвалу відкриються усі чотири форсунки.
Добре. Примемо для спрощення оберти ХХ=1000об/хв=16,6об/сек і вважаємо їх хстабільними.
Тоді всі чотири форсунки відкриются за хвилину 1000/2=500раз
Якщо за два оберти чотири форсунки, то, відповідно, за оберт ДВІ форсунки. Тобто при 1000 обертів за хвилину форсунки відкриються 2000 разів.

Робіть перерахунок або просто помножте Ваш результат на 4 (і матимемо 0,032 л/год).

Володимир

Цитата: vladishtm від 15 Листопада 2021, 10:41:02
Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 09:13:09За ДВА оберти колінвалу відкриються усі чотири форсунки.
Добре. Примемо для спрощення оберти ХХ=1000об/хв=16,6об/сек і вважаємо їх хстабільними.
Тоді всі чотири форсунки відкриются за хвилину 1000/2=500раз
Сумарний час одкритих форсунок за хвилину (взято з мого логу на ХХ)  2мс*500раз=1000мс=1сек.  (2мс -час відкриття однієї форс)
За час роботи двигуна  сумарний час одкритих форсунок = 60сек.
Статична продуктивність форсунки =1.653 мг/сек*60сек =99мг/хв (у стоковій 111тій записано 97мг/хв
Для простоти округляємо до 100мг/хв і за час буде 100*60=6000мг/час=0,006кг переводимо в літри=0,008л/час
Отакий десь виходить (приблизно) розход нашого двигуна за час на холостих обертах? А це ж ніяк не 2,4л як показує мікас.
Навіть якщо я допустив похибку у 50%.
Що робити? Є Т115 можливо помилка в там?
T115 Динамическая производительность форсунки   График определяет линейность динамической производительности
форсунки в зависимости от длительности ее открытия. Используется (вместе с константой статической производительности форсунки)
для расчета расхода топлива в л/час и л/100км.

Тож Якщо Т115 тільки для "для расчета расхода топлива в л/час и л/100км."
то  він використовується як коректор (множник) показів, і можливо в ньому і є полмилка
Тоб то  за допомогою Т115 можна спробувати скорегувати (в три рази?) і отримати більш чесні покази розходу? Наприклад так
Синя лінія як зараз Є.
Spoiler
[close]
В мене в БК використовується така формула для фазованого вприску, для нефазованого потрібно множити на 2:

inj*freq/1000*Пфорс/1000=розхід в л/год

Де

inj час роботи форсунки мс*100
freq частота обертів двигуна
Пфорс продуктивність форсунки мл/хв (для бензину 128 мл/хв)

Коли авто було на бензині і оберти двигуна були 800, то на ХХ двигун хавав 0,68-0,75 л/год.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Це з мікасонлайн.

Function TfmMainForm.RozhidG(Inj:real; Nxx, Vpr, Frs:Integer):String;
  var x:Real;
begin
  x:=Inj/1000*2*Frs*Nxx/1000;
  if Vpr=1 then x:=x*2;
  RozhidG:=Format('%.3f',
  • );
    end;
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Romka від 15 Листопада 2021, 11:01:38По вашим розрахункам, бігло, помилку не найшов, але 0.008 л\год це абсурдно мало.
Реальний розхід в районі 0.8 -0.9 л\год для МЕМЗ 1.3 л.
Toris вказав на помилку - тож просто виправлю той https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=374.msg557400#msg557400 свій пост.
Реально час форсунок трохи більший 2мс, оберти  трохи нижче. Як вказав Toris  хай помножимо помилковий розрахунок на 4 буде = 0,008л/час* 4=0,0320л/час, ну хай продуктивність форс ще добавим до 128. Тоді  на крайняк буде ну 0,100 ---0,300л/час. Можна буде спробувати порахувати точніше.
Все рівно це не 2,4л/час як показує опендіаг з мікаса.   
Цитата: Володимир від 15 Листопада 2021, 09:59:18Сам мікас не рахує витрати.
А тоді нащо йому оці дві
T115 Динамическая производительность форсунки   График определяет линейность динамической производительности
форсунки в зависимости от длительности ее открытия. Используется (вместе с константой статической производительности форсунки)
для расчета расхода топлива в л/час и л/100км.


C86 Статическая производительность форсунки Параметры, определяющие производительность форсунки:
Статическая производительность, мг/мин.  По этим праметрам проводятся вычисления среднего
путевого и часового расхода топлива.


Цитата: Володимир від 15 Листопада 2021, 16:35:19Коли авто було на бензині і оберти двигуна були 800, то на ХХ двигун хавав 0,68-0,75 л/год.
От і я кажу що ніяк не 2,4л
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#1865
Цитата: Romka від 15 Листопада 2021, 11:01:38Коли монітор дохне від перепаду напруги, частіше гине тільки БЖ. Тому, якщо можете відремонтувати БЖ , спробуйте.
:( Блін, був би я на роботі в Обухові, можливо навіть і відремонтував уже. А тут проблема -ні потрібного резюка, чи діода, чи конденсатора.... Хочу ще позвонити в Київ -там наче є сервіс центр romsat - але про них погані відгуки. Може тупо матиеринку замінять. Це все рівно дешевше за новий монік зараз. По інету не знайшов материнки на продаж. А так може б і ризикнув придбати. По моїм підрахункам бюджет десь на 1000грн.
Цитата: Romka від 15 Листопада 2021, 11:01:38Реальний розхід в районі 0.8 -0.9 л\год для МЕМЗ 1.3 л.
Чув я таке, що оту цифру 2,4 що показує опендіаг треба ділити на 2. (краще б на ТРИ  :lol:).
Ще попадалось ВАЗ 21011 1,3 десь дуже старих книжках на нього "  500гр на 30мин работы двигателя, на холостом ходу."
Ну і таке попадалось "часовой расход на ХХ исправного бензинового ДВС без доп нагрузки обычно должен быть примерно равен 0,5-0,7 рабочего объема. Связано с оборотами, рабочим объемом и соотношением массы топливо/воздух для данных оборотов. "
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

#1866
Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 15:22:02Робіть перерахунок або просто помножте Ваш результат на 4 (і матимемо 0,032 л/год).
Виправив, переписав
вийшло для 2мс та 1000 обертів    1,653*240=396,7мг/час=0,396кг переводимо в літри=0,528л/час
імпульс форсунки в принципі десь 2мс можна погодитись, ну а оберти ХХ=980 тоб то відкриття десь  1960раз  ну і вийде десь 0,5л/час
Ну ще щильність (р) безину +- (використав  750 кг/м3.   V = m / p ) по температурі і т.п.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Усім привіт.T36 Время перехода прогрев -> холостой ход.T31 Время прогрева от T°ож.Який алгоритм роботи цих поправок.Або допоможіть усунути трабл авто.Суть у тому що після нічного простоя авто заводиться нормально.Йде фаза прогріва і десь на 17-20 секунді різко падають обороти на грані зупинки.До виконання профілактичних робіт взагалі глохла.При повторній заводці двигуна прогрів нормальний до виходу роботи двигуна на хх. Авто Сенс 1.3 2013рік.Пробіг 63000км.Стан в цілому дуже не поганий. Єбу Мікас 114.Прошивка M114151SS133037 е2.Ревізія 42.Дякую.

vladishtm

Цитата: Dnestr від 15 Листопада 2021, 21:24:19Усім привіт.T36 Время перехода прогрев -> холостой ход.T31 Время прогрева от T°ож.Який алгоритм роботи цих поправок
Там завязаний ще й Т30 -збагачення палива при прогріві.
Цитата: Dnestr від 15 Листопада 2021, 21:24:19T36 Время перехода прогрев -> холостой ход.T31 Время прогрева от T°ож.Який алгоритм роботи цих поправок.
Від  ТОж буде час прогріву (Т31) паливо буде по Т30, плюс РХХ для прогріву по Т30 і Т34, потім буде переход  на режим ХХ за час по Т36 (зглажений а не миттевий) в якому буде "перевод топливоподачи и положения РХХ из режима прогрева в режим ХХ)

Цитата: Dnestr від 15 Листопада 2021, 21:24:19Йде фаза прогріва і десь на 17-20 секунді різко падають обороти на грані зупинки.
Можливо щось з РХХ?. Дивіться при якій температурі ОЖ починаете пуск прогрів. Далі в який момент по температурі і часу провал, потім  шукайте ці точки стику РХХ на Т32 та Т34 - може в них якісь несогласованості. Якщо спробувати накласти графіки Т32 і Т34 то від мінус до десь +35...40град Добавка (насичений червоний) РХХ більша(в мене до в три рази майже) за положення РХХ (блідий червоний) а після 40 наоборот. Можливо короткий час переходу с прогріву на ХХ і знову ж таки РХХ?
Цитата: Dnestr від 15 Листопада 2021, 21:24:19.При повторній заводці двигуна прогрів нормальний до виходу роботи двигуна на хх.
Може це вже як прогрілось? (вище 40град) тоді добавка мала і не так сильно впливає в момент переходу на ХХ.
А може датчик ТОЖ? або ДАД?

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Дякую. Моніторив     днів 10 при заводках зранку.  Температура була від -5 до+10 градусів.Провал появлявся десь в районі 20 сек.Температурної закономірності провала я не замітив тільки по часу. Не думаю що за 20 сек встигає прогріватися до +40.Хоча й стоїть термостат з Ланос 1.4.Потрібно зняти логи при прогріві.На чіпсофті мелькала інформація що це баг  у цьому авто і лічиться програмно.Але відповіді я не знайшов.Можливо погано шукав. По рхх...У всіх других режимах великих запитань по роботі авто немає.Ну хіба що до витрати палива.

vladishtm

#1870
Цитата: Dnestr від 15 Листопада 2021, 22:58:09що це баг  у цьому авто і лічиться програмно
Ну як варіант. Мікасонлайн є?
Ось стокова 111та. Наче такого провалу немає. Продивитись і порівняти (а відмінності є, таке наче можна поправити полож. РХХ і добавки до обертів) секції "прогрів" а також в секції "холостий хід" графіки Т41 та Т42
А заслонка дроселя, якщо рукою під капотом пробовати стронути легко виходить, чи з легким "закусуванням" відкривається?
І на всякий  пожарний -датчик дрос.заслонки в холодній, потім заведеній, потім прогрітій - чи не плавають покази, на нулі завжди?
А пусковий кут запалення (може звісно неправільно показує в редакторі - версія прош?) чи дійсно такий низький
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

З пуском усе гаразд.Зранку з 2-3 оберта. Далі з пів тика.ДЗ вимита без заїдання і відкалібрована.На холодну параметрів не знімав.На гарячу усе ідеально.Після завтра попробую зняти лог холодного запуска і прогріва.

Володимир

Цитата: vladishtm від 15 Листопада 2021, 19:34:24
Цитата: Toris від 15 Листопада 2021, 15:22:02Робіть перерахунок або просто помножте Ваш результат на 4 (і матимемо 0,032 л/год).
Виправив, переписав
вийшло для 2мс та 1000 обертів    1,653*240=396,7мг/час=0,396кг переводимо в літри=0,528л/час
імпульс форсунки в принципі десь 2мс можна погодитись, ну а оберти ХХ=980 тоб то відкриття десь  1960раз  ну і вийде десь 0,5л/час
Ну ще щильність (р) безину +- (використав  750 кг/м3.   V = m / p ) по температурі і т.п.
x:=Inj/1000*2*Frs*Nxx/1000*2 для попарно-паралельного вприску.
2/1000*2*128*1000/1000*2=1,024 л/год
Цитата: Dnestr від 15 Листопада 2021, 21:24:19
Усім привіт.T36 Время перехода прогрев -> холостой ход.T31 Время прогрева от T°ож.Який алгоритм роботи цих поправок.Або допоможіть усунути трабл авто.Суть у тому що після нічного простоя авто заводиться нормально.Йде фаза прогріва і десь на 17-20 секунді різко падають обороти на грані зупинки.До виконання профілактичних робіт взагалі глохла.При повторній заводці двигуна прогрів нормальний до виходу роботи двигуна на хх. Авто Сенс 1.3 2013рік.Пробіг 63000км.Стан в цілому дуже не поганий. Єбу Мікас 114.Прошивка M114151SS133037 е2.Ревізія 42.Дякую.
В прошивці є константи С23 та С24, постав значення рівним 120 градусів. Так відключиш прогрів каталізатора.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 15 Листопада 2021, 16:35:19Пфорс продуктивність форсунки мл/хв (для бензину 128 мл/хв)
Я брав продуктивність форсунок звідси https://auto-zap.com.ua/forsunka-bosch-0280158110  "Даная форсунка выпущена на смену форсунки Bosch 0 280 150 996 и полностью взаимозаменяема с ней."
Можливо в нас інші форсунки якісь рядом по продуктивності - :dunno:
Розрахункова для нас можливо десь 120, якщо вірити https://etlib.ru/blog/573-proizvoditelnost-forsunki

Для мене принципове питання що 2,4 літри -то неправда і чи можна за допомогою змін можливих констант\графіків що впливають тільки на покази в прошивці підвести ті значення до більш менш правдивих. Скільки точно бере мій двигун, мвбуть можна визначити тільки єксперементом з подачею пального насосом  з окремої емності (і якось розібратися з обраткою, або заведомо дати на насос менший тиск (2,5атм) - але тоді треба буде визначити продуктивність форс при тому тиску і врахувати потім пропорційно. Тобто абсолютно точно визначити -це важко технічно. Единий простий варіант, це лічильник по типу водяного. Або якась саморобна вертушка з датчиком імпульсів (датчик швидкості) Якщо зліпити такий пристрій -можна заробляти ним грошики  :rolleyes:  :-D.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

#1874
Да все просто.

Схема як чистити форсунки.
Берете поліпропіленову пляшку, робите в кришці отвір і в пляшці знизу, далі в отвори затягуєте гумові вентелі колісні  (https://rozetka.com.ua/311848883/p311848883/), з одного викручуєте золотник, краще з нижнього.
Витягуєте реле бензонасосу, знімаєте з рампи шлаг обратки і глушите цей край рампи (гумова трубочка діаметром як на  розшир.бачок надіта на штуцер рампи, інший край на болт на 8 (чи 6) мм, обжати хомутами). Далі відрізаний лишок цієї трубки надіваєте на рампу де подача, інший - на вентиль з пляшки, з якої викручено золотник. Обжимаєте хомутами. Заливаєте калібровану кількість пального, допустим 0,5л. Закручуєте кришку. На вентиль з золотником надіваєте компресор для накачування шин і качаєте 3 амт. Запускаєте авто, засікаєте час до виробітку бензину. При цьому слідкуєте за тиском на манометрі компресора. Якщо сів до 2.5 атм - підкачуємо. Тиск в рампі регулює регулятор тиску, що на рампі :)
Далі розрахуєте розхід на годину прямопропорційною залежністю. Все.
Користуйтесь. :thank_you:
Фотки можна глянути у темі про чистку форсунок.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4