Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 12 Гостей дивляться цю тему.

viktorpovh28

Цитата: vladishtm від 03 Лютого 2023, 10:28:26
Цитата: viktorpovh28 від 02 Лютого 2023, 20:27:20На стоковій прошивці коефіцієнт веде аналогічно як я описав.
Тоб то блок перепрошивався. Це раз. А два- це все ж більше вказує на аппаратну проблему або блок, або жгут. Не за так найти когось з нормально працюючим блокм , поміняти-попробувати. По жгуту - від"еднати роз"єм від мікасА, потім тестером ( на кілоомах) перевірити ВІДСУТНІСТЬ "маси" (мінуса) прямо на лямбді (саме на датчику а не на підогріві) Контак "3". Там повинна бути бескінечність. Для підстраховки можна при замірі відкинути і ЛЗ. "Маса" (мінус) на ЛЗ ПОДАЕТЬСЯ з мікаса екраном на "3". Якщо по жгуту норма -то вже блок.
Мінус з колоки лямда зонда на аккумулятор чи на колодку ебу вихід контакта 3?

Володимир

Цитата: viktorpovh28 від 03 Лютого 2023, 11:12:28
Цитата: vladishtm від 03 Лютого 2023, 10:28:26
Цитата: viktorpovh28 від 02 Лютого 2023, 20:27:20На стоковій прошивці коефіцієнт веде аналогічно як я описав.
Тоб то блок перепрошивався. Це раз. А два- це все ж більше вказує на аппаратну проблему або блок, або жгут. Не за так найти когось з нормально працюючим блокм , поміняти-попробувати. По жгуту - від"еднати роз"єм від мікасА, потім тестером ( на кілоомах) перевірити ВІДСУТНІСТЬ "маси" (мінуса) прямо на лямбді (саме на датчику а не на підогріві) Контак "3". Там повинна бути бескінечність. Для підстраховки можна при замірі відкинути і ЛЗ. "Маса" (мінус) на ЛЗ ПОДАЕТЬСЯ з мікаса екраном на "3". Якщо по жгуту норма -то вже блок.
Мінус з колоки лямда зонда на аккумулятор чи на колодку ебу вихід контакта 3?
Коли ДК холодний, то він має дуже великий опір, відповідно щоби процесор блока керування не ловив завади, то на входи є резистори які забезпечують на вході напругу 0,46 в. Коли ДК прогріваєтсья, то його опір зменшується і він починає на виході видавати якусь напругу. Якщо ДК відключається, то напруга на вході не повинна мінятись.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: viktorpovh28 від 03 Лютого 2023, 11:12:28Мінус з колоки лямда зонда на аккумулятор чи на колодку ебу вихід контакта 3?
Мінус подаеться з мікаса (10.3 контакт 36 на єкран сигнального провода ЛЗ. На з"єднувачі ЛЗ від екрану вже проводом до контакту 3 ЛЗ. 
Значить якщо зняти роз"єм з мікаса  пропаде "мінус" на самому ЛЗ. А сигнальний провід ЛЗ з конт 18 мікас іде в тому екрані на конт 4 ЛЗ.
Доречі так само виконано підключення і ДД. Це для сигналів амплітуда яких міряється в сотих вольта, щоб виключити наводки/перешкоди. А от підігрівач ЛЗ вже не єкранується, хоча "мінус" теж дається з мікаса конт48. Може в тебе підмикає масса підігріву ЛЗ конт2 ЛЗ на "мінус" сигналу ЛЗ конт3 (в жгуті чи з"єднувачах " погана низька ізоляція проводів? таке треба крутити мегоометром на 60В-100В але тоді вю єлектроніку від"єднувати) 
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Там взагалі дивний випадок, після увімкнення на холодну 0,46 в, а потім з прогрівом починає падати, щось тут не так, так не може бути. Може в того авто два датчика кисню і відключають той що після каталізатора, а напругу дивляться на тому що до, чи навпаки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 04 Лютого 2023, 15:20:56Там взагалі дивний випадок, після увімкнення на холодну 0,46 в, а потім з прогрівом починає падати, щось тут не так, так не може бути. Може в того авто два датчика кисню і відключають той що після каталізатора, а напругу дивляться на тому що до, чи навпаки.
Я теж зразу сказав що так не може бути. Але віримо автору.
Щось подібне може вийти - це погана ізоляція проводів ЛЗ. Мені на роботі в 90-тих попадали мідні ВВГ (вініл) контрольні кабелі десь тих років випуску. Доречі, з них чомусь видавлювало щось маслянисте липке (думав що від крис/мишей). Поклали, кола низкоточні 12-24В, років через 8-10 на жилах потріскалась ізоляція і почалися дуже херові проблеми  :psih:. Приходилось або міняти резервними жилами, або взагалі кидати нові кабелі. До цього таке бачив тільки на кабелях з резиновою ізоляцією. Можливо і тут закупили жгути від кооперативів ну і мають тепер.
Ну а другий варіант - якийсь умнік по дурному взяв "-" не там де правильно, от і пре наводку. Якщо відключити програмно то мікас буде ігнорувати, а от якщо "аппаратно" - просто висмикнути з"еднувач ЛЗ то стане ще гірше. Бо наприклад у мене - я робив обидва варіанти відключень і такої фігні не було.  Якщо "аппаратно" мікас викидає помилку і ігнорує ЛЗ. Тим більш від мікаса йде тільки опорна напруга 0,45В Я думаю що і на ЛЗдва так само.  Це сам датчик ЛЗ видає напругу від 0,2 до 0,9 (1,0)в. Тому у автора якась чудасія.
Цитата: Володимир від 04 Лютого 2023, 15:20:56відключають той що після каталізатора, а напругу дивляться на тому що до, чи навпаки.
Ну це вже ваапще треба випити добре, що таке чудить.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dymastuy

Історія схожа.Прошивка куплена.машина 1.2 їздив с дк,але не подобалось що буває завищювало показники на хх до 0.62в.
була дюрка в резонаторі.відключив її зашив ту саму прошивку.маски помилок дк 1 2 відключено в комплектації.Сьогодні їду настроюю карту газу,дивлюсь почала повзти в гору.опен діаг показав напругу на ДК1 0.90в. і ніяк не рухалась доки не сробив сброс ебу. Де її відключити щоб напевно...?
регонатор поставив босал,але прокладки попалисб гімно то травить.хочу поки поїздити без дк.порівняти + та -

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 04 Лютого 2023, 20:54:34машина 1.2 .... Де її відключити щоб напевно...?
На Славутах ніколи наче не ставили ДК2. Для справки - назви "Маска помилок", "Опції", "Комплектація" і ще багато чого, то умовно, прийняті  авторами редакторів, в Мікасі (кодах прошивок) цього немає.
Щоб мікас не обробляв сигнал ДК і не викидав помилки, знайди  в прошивці і простав так (скріни з редактору мікас онлайн).
При цьому вже буде не важливо, чи витягнеш ти з"еднувач ДК1. Але краще не витягувати, щоб не засирались контакти. Ну і не лінуйтесь скидать адаптивну інфу на всяк випадок  :rolleyes:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dymastuy

Цитата: vladishtm від 05 Лютого 2023, 09:49:37
Цитата: Dymastuy від 04 Лютого 2023, 20:54:34машина 1.2 .... Де її відключити щоб напевно...?
На Славутах ніколи наче не ставили ДК2. Для справки - назви "Маска помилок", "Опції", "Комплектація" і ще багато чого, то умовно, прийняті  авторами редакторів, в Мікасі (кодах прошивок) цього немає.
Щоб мікас не обробляв сигнал ДК і не викидав помилки, знайди  в прошивці і простав так (скріни з редактору мікас онлайн).
При цьому вже буде не важливо, чи витягнеш ти з"еднувач ДК1. Але краще не витягувати, щоб не засирались контакти. Ну і не лінуйтесь скидать адаптивну інфу на всяк випадок  :rolleyes:


дак дк2 ніколи не будо.і він завжди 0.459в
проблема вилізла лише с дк 1 причому після прошивки робив всі сброси ебу і адаптацій.в прошивці все вимкнено як на скріну.неясно що за багг

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 05 Лютого 2023, 10:41:29все вимкнено як на скріну.неясно
Ну якщо як на скріну, тоді чудасія.  :dunno:
Цитата: Dymastuy від 04 Лютого 2023, 20:54:34опен діаг показав напругу на ДК1 0.90в. і
А якою версією опен діагу користуєтесь, (це ж у вас андроїд?)
В мене версія "2.17.7" і "обновлять" не збираюсь (пояснити чому чи здогадаєтесь?) і таких питань не виникало.
PS Зайшов на маркет - бачу що вже є пізніша версія ніж "2.17.7", в коментах бачу питання по Славутах, мікасах 10.3-11... І бачу хитрожопі відповіді авторів.
Щось в мене закралась мІсля що і  viktorpovh28 користує вже новішу версію опен. Це скоріш за все, тіж самі ноги що і по заглохам на 111тій.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Anatoliy2209

Була схожа проблема на славуті в одного діда. Провід від дк відключений,а намруга піднімалася. Авто то тупило то прорівало. То була мокра проводка від роз'єма дк. То я розпустив проводку по жгуту аж до верху,витер і просушив і стало 0.45в. То тепер дід не нарадується.

vladishtm

Цитата: Anatoliy2209 від 05 Лютого 2023, 11:13:53Була схожа проблема на
Звісно варіанти винекненя проблеми можуть бути різні. Але мені цікаво зараз які версії діаг прог у проблематів з останніх постів?
Цитата: Anatoliy2209 від 05 Лютого 2023, 11:13:53То була мокра проводка від роз'єма дк
Це і є "пониження" ізоляції, "погана ізоляція" "порушення ізоляції" проводки датчика.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

viktorpovh28

Цитата: vladishtm від 05 Лютого 2023, 11:18:31
Цитата: Anatoliy2209 від 05 Лютого 2023, 11:13:53Була схожа проблема на
Звісно варіанти винекненя проблеми можуть бути різні. Але мені цікаво зараз які версії діаг прог у проблематів з останніх постів?
Цитата: Anatoliy2209 від 05 Лютого 2023, 11:13:53То була мокра проводка від роз'єма дк
Це і є "пониження" ізоляції, "погана ізоляція" "порушення ізоляції" проводки датчика.
Використовував останню версію опендіаг для андроід, для віндовс і сканматік 2

Dymastuy

Цитата: vladishtm від 05 Лютого 2023, 11:12:17
Цитата: Dymastuy від 05 Лютого 2023, 10:41:29все вимкнено як на скріну.неясно
Ну якщо як на скріну, тоді чудасія.  :dunno:
Цитата: Dymastuy від 04 Лютого 2023, 20:54:34опен діаг показав напругу на ДК1 0.90в. і
А якою версією опен діагу користуєтесь, (це ж у вас андроїд?)
В мене версія "2.17.7" і "обновлять" не збираюсь (пояснити чому чи здогадаєтесь?) і таких питань не виникало.
PS Зайшов на маркет - бачу що вже є пізніша версія ніж "2.17.7", в коментах бачу питання по Славутах, мікасах 10.3-11... І бачу хитрожопі відповіді авторів.
Щось в мене закралась мІсля що і  viktorpovh28 користує вже новішу версію опен. Це скоріш за все, тіж самі ноги що і по заглохам на 111тій.


елм віддав покористуватись.щас опендіаг пк версія.ну і для газу стаг изи 200.сьогодні їхав такого багу не було.все ок.
а от зависаючі обороти уже рік не можу побороти.раніше все було ізза по.
зараз куплена 111 прошивка під 1.2 все працює рівненько і м'яко.але обороти в перекрестях і накатом бувае тримає 1300 після зупинки через пару сек.падає на норм рівень.всора з 10 разів 4рази падали як треба.Буває різко топниш газ опускає.
вже інший дросель .дпдз втн стоїть по опендіагу гавжти в 0.0.трос газа не натянутий но і не висить.замітив що якшо на швидкості більше 50 перейти в нейтраль то скидає як треба.на меншій швидкості біда.датчик швидкості в прошивці відключений.все не знаю куди копати...Підсосу воздуху немає.

vladishtm

Цитата: Dymastuy від 05 Лютого 2023, 11:39:04бувае тримає 1300 після зупинки через пару сек.падає на норм рівень.всора з 10 разів 4рази падали як треба.Буває різко топниш газ опускає.

Наче теж спіткався з зависом обертів, що зробив вже не помню. Там мабуть не одне.
А ще коли стоїш і газнеш (причому по різному різко, і плавно) то оберти скакнуть а потім повинні плавно опускатись вниз до обертів ХХ. Без провалів.
Як зараз в мене по параметрам ((111та)) які мають відношення до обертів на ХХ. Перша цифра як зараз, а друга як було у сток. Двиг 1.3
Spoiler
C53 Мінімальна швидкість виходу привідкривача ((об/хв)/сек)=1000/1200

C33 Добавка к оборотам ХХ при движении = 60/130

При движении автомобиля со скоростью выше минимальной
и при определении режима ХХ возможно увеличение
оборотов ХХ на некоторую добавку. Это позволяет улучшить
движение автомобиля на регуляторе ХХ.

C55 Поправка к приоткрывателю по dN/dt = 10/2
Константы работы приоткрывателя
При работе мех.ХХ в режиме слежения за оборотами - режим возврата
из приоткрывателя, при резком падении оборотов мех.ХХ увеличивает
подачу воздуха пропорционально скорости падения оборотов.

C58 Зона нечувствительности регулятора ХХ= 10/30
Зона нечувствительности вводится для уменьшения движений привода
ХХ при небольших колебаниях оборотов двигателя.

Авторегулювання СО на ХХ= відключ.

k1,k2,k3 - коэффициенты регулятора,
С41,= 0,012/0,010
С42=0,001/0,001
С43  = 0,008/0,005

C55 Поправка к приоткрывателю по dN/dt=10/2

C58 Зона нечутливості регулятора ХХ (об/хв)=10/30

C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%)=20/50

C160-01 (Невизначена константа) ()=30/50

C160-02 (Невизначена константа) ()=3000/5000

C160-03 (Невизначена константа) ()=3000/4000

C160-06 (Невизначена константа) ()=207/1999
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dymastuy

#1979
Spoiler
C53 Мінімальна швидкість виходу привідкривача ((об/хв)/сек)=1000/1200

C33 Добавка к оборотам ХХ при движении = 60/130

При движении автомобиля со скоростью выше минимальной
и при определении режима ХХ возможно увеличение
оборотов ХХ на некоторую добавку. Это позволяет улучшить
движение автомобиля на регуляторе ХХ.

C55 Поправка к приоткрывателю по dN/dt = 10/2
Константы работы приоткрывателя
При работе мех.ХХ в режиме слежения за оборотами - режим возврата
из приоткрывателя, при резком падении оборотов мех.ХХ увеличивает
подачу воздуха пропорционально скорости падения оборотов.

C58 Зона нечувствительности регулятора ХХ= 10/30
Зона нечувствительности вводится для уменьшения движений привода
ХХ при небольших колебаниях оборотов двигателя.

Авторегулювання СО на ХХ= відключ.

k1,k2,k3 - коэффициенты регулятора,
С41,= 0,012/0,010
С42=0,001/0,001
С43  = 0,008/0,005

C55 Поправка к приоткрывателю по dN/dt=10/2

C58 Зона нечутливості регулятора ХХ (об/хв)=10/30

C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%)=20/50

C160-01 (Невизначена константа) ()=30/50

C160-02 (Невизначена констан
[/quote]
Spoiler
C53 Мінімальна швидкість виходу привідкривача ((об/хв)/сек)=1000/1200--1250

C33 Добавка к оборотам ХХ при движении = 60/130--24

При движении автомобиля со скоростью выше минимальной
и при определении режима ХХ возможно увеличение
оборотов ХХ на некоторую добавку. Это позволяет улучшить
движение автомобиля на регуляторе ХХ.

C55 Поправка к приоткрывателю по dN/dt = 10/2--4
Константы работы приоткрывателя
При работе мех.ХХ в режиме слежения за оборотами - режим возврата
из приоткрывателя, при резком падении оборотов мех.ХХ увеличивает
подачу воздуха пропорционально скорости падения оборотов.

C58 Зона нечувствительности регулятора ХХ= 10/30--24
Зона нечувствительности вводится для уменьшения движений привода
ХХ при небольших колебаниях оборотов двигателя.

Авторегулювання СО на ХХ= відключ.--увімк

k1,k2,k3 - коэффициенты регулятора,
С41,= 0,012/0,010—0,10
С42=0,001/0,001—0,02
С43  = 0,008/0,005—0,05

C55 Поправка к приоткрывателю по dN/dt=10/2--4

C58 Зона нечутливості регулятора ХХ (об/хв)=10/30--24

C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%)=20/50--5

C160-01 (Невизначена константа) ()=30/50--30

C160-02 (Невизначена константа) ()=3000/5000--3000

C160-03 (Невизначена константа) ()=3000/4000-3000

C160-06 (Невизначена константа) ()=207/1999—207
[close]

(--) Так на моїй Прошивка від Фулфлеша для 1.2 на базі111софта куплена.
Працює краще стока точно 096.Сьогодні їхав та замітив закономірність.При швидкості 60+км сбрасує стабільно митєво і на счеплені і на нейтралці.при швидкості менше 55 тримає 1300 1200 довго потім плавно спускає.Датчик швидкості неможе бути?
[close]