Пропуски воспламенения! где искать причину?

Автор Евгений, 27 Жовтня 2010, 21:56:01

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Fulcrum

Цитата: ВКБХто дасть відповідь для інжектора?

Чи ставити провода з опором і свічки з резистором?
Чи ставити провода з опором і свічки БЕЗ резистора?
Чи ставити провода БЕЗ опору і свічки БЕЗ резистора?
Чи ставити провода БЕЗ опору і свічки з резистором?

Які номінали конкретно?
Під яку катушку?
Яка напруга в катушці?
Який зазор свічки?
Чого шье проводку, коли опір малий? коли опір великий?

Не знаючи цього гадання по зіркам.

Якщо підключити Sparkmaster - напруга пробою 24-25 кВ. Свічки А17ДВ без резистора, зазор 0,9. Збільшив зазор до 1,1 мм. (можна рахувати, що змінився опір всього контуру) - напруга пробою зросла до 27-28 кВ. Тепер включити логіку і шкільні знання по фізиці - закон Ома.
Катушці легше пробити іскру в циліндрі через 15 кОм чи 10 кОм? Струм іски - відповідно сила іскри на запалювання суміші. Навантаження на катушку. Можна накрутити з 10 проводів послідовно на 100 кОм і перед свічкою з резистором ще резистор доставити так на 1 мОм і тоді попробувати завести двигун - можна буде дивитись на іскри скрізь - між виводами катушки запалювання, між проводами і двигуном але тільки не в циліндрах.

От якось так у мене виходить на практиці. Катаюсь 8 років - по запалюванню проблем не було і не буде.
Автомобілі є BMW і все решта

Володимир

Цитата: ВКБЧи ставити провода з опором і свічки БЕЗ резистора?
В мене зараз так.

Але якби була можливість, то поставив би так.
Цитата: ВКБЧи ставити провода БЕЗ опору і свічки БЕЗ резистора?
Хоча доки воно їздить і не напрягає, то нема чого туди лізти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

A4_

Цитата: ВКБХто дасть відповідь для інжектора?

Чи ставити провода з опором і свічки з резистором?
Чи ставити провода з опором і свічки БЕЗ резистора?
Чи ставити провода БЕЗ опору і свічки БЕЗ резистора?
Чи ставити провода БЕЗ опору і свічки з резистором?

Які номінали конкретно?
Під яку катушку?
Яка напруга в катушці?
Який зазор свічки?
Чого шье проводку, коли опір малий? коли опір великий?

Не знаючи цього гадання по зіркам.

  У меня нулевые провода и свечи с резистором. Сопротивление свечей -  по 6кОм.
Работают прекрасно.
Зазоры в свече 0,8 для газа, 1-1.1 для бензина.
Ток ищет наименьшее сопротивление и туда течет, это вся причина \"шье\".

ВКБ

Цитата: ВолодимирХоча доки воно їздить і не напрягає, то нема чого туди лізти.


Напрягало, почав експериментувати. Поки так працює. То реально контур можна вважати як сумму двох цилінрів, провода, свічки, чи як одного. Скільки опір кортура чи одного чи спареного конкретно?


Звісно 10кОм пробити легше ніж 15 кОм.







Я в параметрах, а от ізолятор мабуть втомився. Свічки ЗАЗ рекомендує резестивні. Цікавить опір який, ОСТ не находиться в инеті. Мої НЖК 4,8кОм. Бош старі - 5кО.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Вилічила заміна катушки 58.3705. чотири контакти

Параметры: 4 отв диаметром 7мм разнос 52х90мм.
три контакти.
Сопротивление первички: 1,6  (Ом)    ( в старой так же)
                           вторички: 10,4 (кОм). (в старой 4,2 кОм)
діаметр ковпачків під ВВ 18мм.



http://detali.zp.ua/catalog/92700-modul_zazhiganija_16_21112114_FSO_analog_46013705/
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Юлий

Прочитал всю тему. У меня похожие проблемы с пропуском в 4 целиндре. Заметил, что при запуске двигуна на холодном, выдает пропуск целиндра, а на прогретой нет. Думал дело в свечах и поменял, но прочитав тему понял, что ошибся. Пару раз были пропуски в 3 и 1 целиндрах. Сейчас хочу поменять ВВ провода, если поможет, отпишусь. Славута 1,3 Si 2010r прошивка 096.

Александр

Господа, была проблема с пропуском воспламенения в цилиндрах (не часто, но выскакивала). Товарищ Sergio подсказал что у него тож было подобное и ушло после того как вылечил зарядку. Зарядка с генератора у меня была 13,8-13,9В что довольно мало. на модуле зажигания написано что рабочее напряжение 14В. После того как вылечили генератор, напряжение зарядки стало 14 и больше Вольт. проблема пропуска ушла сама. особенно проседает напряжение когда включено много приборов (свет, печка, обогрев стекла) и аккум подсажен.

Sadist

Вчера инжекторщик показал мне на графике наиболее вероятную причину пропусков - для 2 и 3 свечи МЗ выдает сигнал не правильной формы: малое время накопления энергии, меньшая длительность и пологий задний фронт. Говорит, что это объясняется межвитковыми замыканиями катушки этого канала. По тому, как он возился и настроил машину, я склонен ему доверять. Замена МЗ покажет результат.

Vadim_K

Sadist я так понял что специалист подключил осциллограф(мотортестер) и снял показания вторички с катушки(модуля). Предполагаю что заключение правильное, если правильно передали слова диагноста.
Для точного(100%) диагноза я таки приобрел тестер для проверки катушек и модулей зажигания. Там штатно установлен амперметр и по току такой косяк сразу определяется.
По мотортестеру там могут быть еще варианты и со свечами, и проводами.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

ВКБ

Довідка: Якщо мікас7.6 то модуль, якщо 10.3 і више то котушка, у якого поганяло теж модуль, але він без ключів - чисто котушки.
Можливо злетіоа з котушок.
Смикатня про розгоні буває?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sadist

Цитата: ВКБ від 22 Травня 2020, 16:24:43
Довідка: Якщо мікас7.6 то модуль
Смикатня про розгоні буває?
Микас 7.6 собственной персоной с соответствующим МЗ 042.3705, проверял скорее всего мотортестером - на высоковольтные вешал щупы.
Смикання були i залишились, тiльки в меншiй мiрi, бо ще вiдремонтували ДАД. Якщо педалькою газу не дуже тиснути - то можна без смикань.

Vadim_K

Цитата: Sadist від 25 Травня 2020, 20:11:30
бо ще вiдремонтували ДАД.
Цікаво побачить що там ремонтували.
Взагалі то даний датчик не є ремонтним. Вийшов з ладу - заміна.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

igo61

Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Sadist

Цитата: Vadim_K від 25 Травня 2020, 20:54:00
Цікаво побачить що там ремонтували.

У "попередників" було зламане місце підключення фішки, трималось на залишках провідничків. Були розсвердлені корпуси, припаяні до корпусу та контактної частини нові з дротиків, місця пайки заплавив чи клеєм, чи пластмасою. Після цього ДАД запрацював.

Vadim_K

Цитата: Sadist від 26 Травня 2020, 12:41:35
Цитата: Vadim_K від 25 Травня 2020, 20:54:00
Цікаво побачить що там ремонтували.

У "попередників" було зламане місце підключення фішки, трималось на залишках провідничків. Були розсвердлені корпуси, припаяні до корпусу та контактної частини нові з дротиків, місця пайки заплавив чи клеєм, чи пластмасою. Після цього ДАД запрацював.
Зрозуміло, що за ремонт. Думаю правильніше було б сказати ремонт штекера(фішки). Тут тільки плюс ремонтнику.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49