Выхлопная система

Автор Дима, 18 Листопада 2010, 18:22:45

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Цитата: ВКБ від 30 Грудня 2020, 08:35:34
Кто які штани (приймальну трубу ) купляв, яку собі взяти? Відірвався фланець кпіплення до яблука.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Алекс

Купляв от г53 ,разрезал и на месте сваривал  }-)
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

drone

Цитата: ВКБ від 30 Грудня 2020, 08:35:34
Кто які штани (приймальну трубу ) купляв, яку собі взяти? Відірвався фланець кпіплення до яблука.
Вырезал с листа железа примерно 3-4 мм и по бортику приварил ребра жесткости из того же железа. Приварил к штанам. Года три полет нормальный.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Кажуть що є якісь польські алюмінізовані. Я собі купляв типу завод фірми босал, то штани вигнуті були неправильно, впирались в дно машини довелось знімати і гнути, після підгинання якщо включати першу і другу передачі то тяга зачіпає за резонатор. Також після заміни появився гул на обертах біля 3000.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Стоит Боссал уже 4 года, все стало как родное (ну в принципе это и есть сейчас официал заз), изменений в звуке нет.  :dunno:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vitaliy.

Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Vitalij

Для меня это был бы повод поставить гофру

ВКБ

Нейтралізатор ще наче живий. І гофра не дасть жорсткості наче , вона ж м'яка, бо нейтралізатор жорсткий. Чи гофра не зовсім і м'яка?

Вариться нормально до яблука штанів чорний метал? Бо там наче нержавійка. Я чесно і не знаю що за метал.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Vitalij

Врать не буду, гофру видел только на картинке но где-то на форуме видел тему об установке гофры вместо яблока. Мне яблоко кажется не очень плотным соединением и мне оно не нравится, но у меня оно целое и не хочется делать то что работает. Но если будет что-то подобное то поставлю гофру только с фланцами чтобы сохранить разборность конструкции.

Алекс

Цитата: ВКБ від 31 Грудня 2020, 09:41:44Бо там наче нержавійка
...цыганская  :psih:
А гофры разные ..есть просто сетка,есть под сеткой нерж сильфон,у мну на Зил такой вварен-ну трубы нештатные подгонять так пришлось .Выдерживает даже горный тормоз -заслонку перед глушителем
В общем -какая рыбка такая и юшка  :drinks:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Цитата: Vitalij від 31 Грудня 2020, 10:30:25гофру только с фланцами
На крайняк приварить свои старые
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

ВКБ

Приварив електродом 3мм. Дніпро-М.
Вариться норм. Фланець взяв з вихлопної старої лист там 5мм, і зустрічажться 6ми. Виріщав з 5мм. Перерізав на пополам , підчистив по діаметр яблука і приварив вуха. Зібралось на одному штатному болту і на одному подовженому. Принаймеі дебело навалив шви, любительські.
Коли варив то пищала сигналка, хоча акб відключений був по двом полюсам. За одно варнув тріснутий щит гальма переднього і на бризковику тріщинку стару варнув . Лишилось ще пару місць на весну.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#597
Що це за штани такі (прийомна) для Мемз де отвір під датчик кисню під різьбу 18×1,5 на сходженні трубок приймальних? ДК нікуди там не впирається?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Січня 2021, 08:41:15
Що це за штани такі (прийомна) для Мемз де отвір під датчик кисню під різьбу 18×1,5 на сходженні трубок приймальних? ДК нікуди там не впирається?
То для ніби сенса, на славуту кажуть не підходять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#599
Я приварив сильно моцні і сильно моцно вуха 5мм товщина, чи правильно ??. Може того вони і з 1,5 мм і сварки трохи якщо відбити та щоб не штани по випускний колектор відірвались. Тобто той фланчик слаба ланка щоб вогонь не пішов в салон і не загорівся мотор?  :dunno:
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.