Бензонасос (ЭБН)

Автор Андрей, 26 Травня 2008, 12:13:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

ну да, різниця є. я свій бош взяв ще за 600грн, лежить на поличці і чекає коли до нього руки дійдуть
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Станислав

Везе ж тобі)Але чомусь я в цьому китайцеві впевнений)Він виглядає дуже солідно порівняно з дешевим гуаном від лса)

Sergik32

буде працювати, куди він дінеться
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Сергей

бош у меня щас под небольшую переделку 20 гривневую стоит 620 грн! не китайский! без переделки  850 стоит!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

A4_

Цитата: Romkaможет пока не читал тему про бензонасос, то и не гудел?  прочел - обратил внимание, гудит!!!!!!!

  Обход больных в больнице.
- Доктор, а скажите вы когда спите борода у Вас под одеялом или над одеялом?
Обход на следующий день.
- Ну зачем ты мне про бороду этот вопрос задал?
 Мне теперь ни так ни так не удобно.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Як вважаєте, як стоковий насос буде качати рідкий пропан-бутан погружений у балон? Характеристики бензу і пропану схожі, тиск потрібен 3-4 кг/см*кв, вище норми сам газ буде штовхати по обхідному клапану.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

Погружные насосы для газа существуют. Простой насос туда пихать - это конечно камикадзе. Кроме конструктивных особенностей для работы в подобных средах, необходима реализация автоматики для отключения насоса при низком давлении (менее 4-х атмосфер).
Не имея серьезной научно-материальной базы, не советовал бы подобными проектами заниматься.

ВКБ

Цитата: сволочь
Цитата: 6980148Як вважаєте, як стоковий насос буде качати рідкий пропан-бутан погружений у балон? Характеристики бензу і пропану схожі, тиск потрібен 3-4 кг/см*кв, вище норми сам газ буде штовхати по обхідному клапану.
В баллоне газ находится под давлением 16 атм. , там нужен редуктор.


Почти от 0 атм при -25 до 16 при +35. Регулятор давления 16/5 атм.


Цитата: A4_Погружные насосы для газа существуют. Простой насос туда пихать - это конечно камикадзе. Кроме конструктивных особенностей для работы в подобных средах, необходима реализация автоматики для отключения насоса при низком давлении (менее 4-х атмосфер).
Не имея серьезной научно-материальной базы, не советовал бы подобными проектами заниматься.

Наоборот кстати, насос не нужен при давлении жидкого газа в магистрали выше 4-5кг. Необходим при 0-4-5атм и низкой температуре.  Обычная бензофорсунка симёнс спокойно живёт при 16атм.
Посмотрите на одноразовую зажигалку, супердешевыя научно -материальная база. Газ намного чище бензина, насос себя чувствовать должен хорошо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

A4_

Дело в том что при таком низком давлении смесь уже на грани кипения, насос не сможет качать.

Володимир

При побудові ГБО 5-го покоління врахуйте одну особливість, при роботі на бензині тиск у рампі форсунок відносно тиску у рессивері 3 атм, плюс має бути постійна циркуляція по кругу для охолодження рампи і форсунок інакше рідкий газ у рампі просто закипить. Якщо вже і вийде зробити циркуляцію, то доведеться на газових палевопроводах ставити радіатори для охолодження газу, інакше газ в балоні буде нагріватись. Як на мене то оптимальним варіантом буде 4те покоління під керуванням мікаса.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Колись я чув  міф про пласкі монітори в 90-х..
У людей не кипить і їздить... Простий дослід все покаже.
Реально хтось фізично його бачив? Пока тільки ютуб.

На питання спроможності рідкого пропану використовувати або штатний або дороблений насос бензиновий ніхто не поділився думкою. Мене цівавить колекторна частина, лак на роторі, роторна.

Мабуть якщо цікаво у тему ГБО треба переміститись.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Salek
Цитата: ВолодимирЯк на мене то оптимальним варіантом буде 4те покоління під керуванням мікаса.
Но для М10.3+(11) надо организовывать фазированный впрыск.
Якщо проблема поставити ДФ, то в прошивці його відключаєш і всі діла.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Який тихіше робе, стоковий чи китай з запорізького зайту, хто ставив? Ціна рівно в два рази, мабуть в два рази тихіше?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0