Не заводиться авто

Автор Юра, 04 Березня 2011, 15:28:15

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Kinoбез датчика есс-но характер работы меняется и вылетают ошибки. но работает. ))
На холодній машині підключи комп і подивись чи температури на датчиках відповідають температурі навколишнього середовища.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Саша

та у меня ж бк есть, гляну.

о, нашел баг в бк. Володя, с ДАДТ тоже надо -40 отнимать получается. Если да, то температура ОЖ 28, воздуха 30, давление 280. И что характерно, собака дикая, не было сегодня тех провалов, точнее были, но не ощутимые, ехать можно без прогрева.

ВКБ

#212
ХЕЛП. Вчора підїхав під дом, заглушив. Сьогодня незаводиться взагалі. Все світиться, стартер круте, БК показує імпульси на катушку, але не заводиться і не підхватує даже. Що це може бути!!!????

Чи може це бути прездоХ?
https://www.google.com.ua/search?q=%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%83%D1%82%D0%B0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=D1WOVY_-G8zeUarag9gE&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=842#imgrc=6TeA6E6zgA2mYM%

Заліз під торпеду і бачу якусь коробочку, але не  реле перемикання. Туда йде приблизно 6 проводів. В панелі запобіжників всі цілі. Буду викручувати ту штуку

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: Костянтин від 27 Червня 2015, 10:28:29
ХЕЛП. Вчора підїхав під дом, заглушив. Сьогодня незаводиться взагалі. Все світиться, стартер круте, БК показує імпульси на катушку, але не заводиться і не підхватує даже. Що це може бути!!!????

Чи може це бути прездоХ?
https://www.google.com.ua/search?q=%D1%8D%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%85%D0%B5%D0%BC%D0%B0+%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B2%D1%83%D1%82%D0%B0&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=D1WOVY_-G8zeUarag9gE&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1280&bih=842#imgrc=6TeA6E6zgA2mYM%

Заліз під торпеду і бачу якусь коробочку, але не  реле перемикання. Туда йде приблизно 6 проводів. В панелі запобіжників всі цілі. Буду викручувати ту штуку


1. перевір чи йде живлення на модуль запалювання, там під капотом на лівому крилі є і запобіжник і своє релле на модуль.

2. В тебе стоїть газ, можливо глючить він, бензофорсунки відключились, а газові не включились.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#214
Реле та запобіжники виявились цілі. Щас передёрну запобіжник газомозку. Бо в мене проводка на газомозку впаяна, без кроз.ємів. Думаю що прийдеться перепаяти на колодки, всяке можу бути.
Міняв реле і запобіжники. Щас буду буксировати на гарж, там пробниками подивлюсь де проблема.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Небачу отклику від мікаса на катушці. +12 присутньо
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Владимир

Датчик положения коленвала проверь.

ВКБ

Цитата: Владимир від 27 Червня 2015, 19:45:52
Датчик положения коленвала проверь.
Тільки шо виліз з під ями. Дпкв робочий. Є опір і генерує імпульс при підводі металу. Проводку від датчика прозвонив. Норма. Бензом пре з вихлопної тобто форси льють. Проводка катушки прозвонив-норма. Пабуть ключи мікаса вилителі. Парвдокс. Не вірю.
є в мене глюк лямбди. Показує на хх забанату і ріже імпульс після полугодини проїзду. До цього колись було. Ще прозвоню             лмаси. Але мабуть ключі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Не родная катушка, возможно сердечник вошел в насыщение, в микасе нет токоограничения ключей. А возможно тупо был глюк ДПКВ (залило водой), не было какого то импульса и длительность заряда катушки превысило норму и больше нет ключей зажигания >:(

ВКБ

#219
Там в мікасі програмно продумано довжину  імпульсу і по току не може бути перевантаження, принаймі так повинно бути. Скоріше катушка ушаталась. Схоже було на старій.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

#220
Там в мікасі програмно продумано довжину  імпульсу і по току не може бути перевантаження, принаймі так повинно бути. Скоріше катушка ушаталась. Схоже було на старій.

ТАм стоять два ключа N631AD/V3040D - щось на форумі не бачив що в когось з ними проблеми.

Мабуть катушка.

Там струм ключового режиму мабуть 17А при 24В (у нас 14,3). Пишуть 150Вт без радіатора, зворотня напруга від само РС буде 430В, час накопичення 0,002с., то струм мізерний за 0,02А, що приблизно 0,28Вт. Опір катушки  первинної 1,5Ом, майже накоротко. Але падіння в момент накопичення (замикання на катушці) падає в локальному ланцюгу до 3В. То струм буде ще менший. Час програмований мікасом. НЕВІРЮ що ключики могли вилитіти. Куплю мабуть катушку. Але трохи всліпу виходить діагнотика.

http://html.alldatasheet.com/html-pdf/53136/FAIRCHILD/ISL9V3040D3S/411/1/ISL9V3040D3S.html

Хто знає як перевірити трензистори не випаюючи його з мікасу. Ак перевірити як якісно мікас шунтує на масу на+14В(+12В)? Лампочкою я так поняв марна справа, занадто короткий імпульс. Треба мабуть світлодіод чи що?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

KOT

Не выпаивая лучше всего применит эмулятор лямда зонда и осциллограф, может все таки ДПКВ?. Ну а транзисторы вылететь могли спокойно, только вот станно что сразу 2. Впрочем как и с катушкой, сразу 2 странно.

ВКБ

От собачка роціцького полу. Мітки не співпадають і стружка ременю багато. І як воно ото сталося?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Владимир


KOT

Цитата: Костянтин від 28 Червня 2015, 12:48:38
От собачка роціцького полу. Мітки не співпадають і стружка ременю багато. І як воно ото сталося?
Я так понимаю наличие искры ты не смотрел?