Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Серійна прошивка на мікас 10.3+, 096 версія ПЗ, двигун 1.2
MIKAS 11.0.0 - AEC 02.32.096  Apr 12 2007 http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007.arj

Мої прошивки, версії Т1-Т8
http://yadi.sk/d/8m1L8X8wRM9XY

В цій темі ділимося з одноклубниками прошивками, абсолютно безплатно.
Скидаємо ссилку на прошивку, вказуючи для якого вона Мікаса, який об\"єм, що в ній поміняно, під який бензин, відгук, враження....
реклама в цій темі - заборонена!
Крітік
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Evgen911Володимир, можешь калибровки перенести на М103, или расскажи как это сделать.
В ChipExplorer відкриваєш як для мікас 10,3+ прошивку MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007_T1, потім на панелі інструментів тиснеш кнопку \"Сравнить с прошивкой....\" і вибираєш файл MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007.

Там де значення калібровок відрізняються буде стояти мінус, тому на цій калібровці тиснемо праву кнопочку і вибираємо команду \"Вигрузить калібровку в файл\". Коли все вигрузили виключаємо режим порівняння і відкриваємо прошивку для мікаса 10.3 і всі калібровки з фалів загружаємо.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Max 55

Цитата: ВолодимирМоя версія прошивки, у порівнянні зі стандартом динаміка краща, розхід трохи менший.
http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007_T1.arj
Посмотрел я эту прошивку, в целом молодец, хорошо сделал, жаль только некоторые калибры без внимания оставил в том числе и одну заводскую оплошность...
И еще, для этой прошивки это далеко не предел

Володимир

Цитата: Max 55Посмотрел я эту прошивку, в целом молодец, хорошо сделал, жаль только некоторые калибры без внимания оставил в том числе и одну заводскую оплошность...
Що за оплошность?

З кутами запалювання ніби нормально вийшло, експлуатація покаже, якщо піднімати то тільки на обертах від 2000, бо до 2000 точно не потрібно. Єдине що потрібно підбирати GXX та  G0B, бо якщо є несумісніть то при переході від ХХ на робочий хід буде або провал з шарпанням або ривок. В мене GXX при KLZ=1 вийшов рівним 50, то мусів основну паливоподачу G0B опустити до 140 бо був ривок.
Цитата: Max 55И еще, для этой прошивки это далеко не предел
Ну це перший варіант, ще сиджу розбираюсь що до чого, ще не розібрався з розкачкою на нейтралі, з підвищенням температури повітря 50 градусів і більше вона залишилася. Паливоподачу на ХХ хочу переробити бо та що я взяв з прошивки Дениса, там він паливоподачу зробив трохи більшу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Вячеслав

Цитата: gda_1974http://files.mail.ru/5C3NH4
здесь зоводская , правленная и под газ .
на 10.3  двиг 1.2
А можно уточнить, которая где? Сначала подумал, что заводская MIKAS 10.3.0 - AEC 02.30.069 CL A Feb 26 2006.bin, однако сравнил с M103069SL_tun_rev2_nolambda.bin с чипсофта, отличие только в отключенном лямбда-зонде в последней. Хочется иметь какую-то точку отсчета, да и не уверен, что у меня заводская (машинко б\\у брал).

Володимир

Цитата: slavik_vin
Цитата: gda_1974http://files.mail.ru/5C3NH4
здесь зоводская , правленная и под газ .
на 10.3  двиг 1.2
А можно уточнить, которая где? Сначала подумал, что заводская MIKAS 10.3.0 - AEC 02.30.069 CL A Feb 26 2006.bin, однако сравнил с M103069SL_tun_rev2_nolambda.bin с чипсофта, отличие только в отключенном лямбда-зонде в последней. Хочется иметь какую-то точку отсчета, да и не уверен, что у меня заводская (машинко бу брал).
Заходь сюда http://www.chiptuner.ru/content/dw_ser/ там є всі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Вот редкая серийная прошивка 096 с Сенса 1,3 для микас 10,3+ на базе ее делают для Славут коммерческие
http://romtech.narod.ru/SENS_MIKAS_11_0_0_AEC02_32_096_Apr12_2007stok.rar
Прошивка без заглохания (ДК отключен) для Славуты 1.3 с МИКАС 10.3+
http://romtech.narod.ru/SL13_tun_MIKAS11.rar
Прошили мене за  n укрпессо :)
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007_T2.arj

В порінянні з попередньою прошивкою, трохи підправив кути запалювання під 92-ий бензин інші зміни що стосуються ХХ та привідкривача. Будьте уважні, ХХ включається при 0,5% дроселя, тому на машині має бути відкалібрований ДПДЗ та дросельна заслонка не заїдати, інакше буде підвисання обертів ХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Для двигуна робочим об\"ємом 1.2

Для Мікас 10.3+ на основі 096 версії керуючої програми з датчиком кислороду.
http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007_T3.arj
Для Мікас 10.3+ на основі 096 версії керуючої програми без датчика кислороду.
http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/MIKAS_11.0.0-AEC_02.32.096_Apr12_2007_T3_DK.arj

Для Мікас 10.3 на основі 069 версії керуючої програми з датчиком кислороду
http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/M103069SL_122017_001_T3.ARJ
Для Мікас 10.3 на основі 069 версії керуючої програми без датчика кислороду
http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/M103069SL_122017_001_T3_DK.ARJ


Кінцева версія прошивки, більше міняти нічого не буду, хватить свій мікас мучати. Не чутлива до перегрівів коли температура двигуна піднімається до 90 і дальше, холостий тримає краще ніж стокова, краща тягя і динаміка в порівнянні зі стоком..

Мої настройки Gxx=50, G0b=145, ХХ=800, термос=80, бензин=92, ДК включений.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Max 55
Цитата: Володимир
Цитата: pletenetsа что поменяно в 69, у меня есть стоковая,разницы нет?
Вибачаюсь, не той файлик кинув, вже поміняв.

http://bk-ukraine.narod.ru/tmp/M103069SL_122017_001_T3.ARJ
Подправлена слегка
Max 55, хватить вже собі набивати ціну, якщо тобі в прошивці щось не подобається і ти знаєш як зробити краще то так і скажи, і зроби собі рекламу хорошого спеціаліста. Ринку збуту думаю не втратиш, бо в нас на форумі якщо і знайдеться 10 сміливців які ризикнуть прошити свій мікас то буде добре, а по всіх форумах писати що на ЗАЗі працюють мудаки які залишили в прошивці помилку і тільки ти знаєш яку, викликає підозри.


Щодо цих прошивок, після пешрого пуску двигун буде працювати трохи жорстковато так як мікас адаптований під інші параметри, потрібно поїздити кілька днів щоби пройшло кілька циклів до повного охолодження двигуна і адаптація під нові параметри.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Евгений

а как он адаптируется,он что живой,и знает как ему правильней работать*?
1.2 Li  М 10.3 chip ГБО 4 143000км

Romka

Да, верно, ДФ нету, так как у меня с завода его тоже нету. ХХ держит хорошо, при переходе на нейтральную падает до ХХ и потом поднимается к 1200 - 1300 если катишся на скорсти, не глохнет.
ХХ = 950 - 970 об. Если больше ставить то кажись не перекрывается подача топлива при накате. А ниже все гуд - проверил.
При движенни на 1-й и задней при не сильном подгазовании провалов ОБОРОТОВ НЕТ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Богдан

Володимир а какой именно програмой заливать эти прошивки? и есть ли где-то пояснения как это точно сделать,у меня есть небольшой опыт но всёжэ...

Skiper

Предлагаю выложить перечень:
1. Программ, которые необходимы в компе для подключения к Микасу
2. Порядок подключения к Микасу.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Евгений

А какой там порядок))) Для 10.3 БЕЗ+ подсоединяете адаптер, запускаете чиплодырь, включаете зажигание и нажимаете установить связь. Если все хорошо, то будет идентификация блока и загрузка бутстрап. После этого ОБЯЗАТЕЛЬНО сливаете родной флеш и можете загружать другой. Потом обязательно в закладке команды нажать на перевести эбу в режим диагностики(должен загудеть насос). При каждой операции чтения-записи лучше выключать зажигание и чиплодырь, и конектится заново. Кажись ничего не забыл)))

Кстати если кому нужно, есть прошивка с продленными графиками по оборотам до 7500. В стандарте шить не стоит, эффекта нет.