Прошивки на Мікас (Обговорення прошивок і ЕБК Мікас)

Автор Володимир, 22 Травня 2011, 17:59:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Sirogik84

Цитата: Володимир від 17 Вересня 2024, 09:18:48
Цитата: Sirogik84 від 16 Вересня 2024, 20:30:04Добрий вечір!!! Сьогодні скачав прошивку з блоку через ChipLoader1.97.7  файл зберігся під  назвою MIKAS 10.3.0 - AEC 02.30.069 CL A Feb 26 2006.bin. Потрібно було в налаштуванні порту СOM затримку 1 мс. Підкажіть будь-ласка, записувати прошивку можна також на авто?Чи є кращі прошивки для Славути 1.2 ? Є прошивки 076, 090, 096, 111 для 1.2 двигуна сток. Дякую за відповіді.
Прошивки 092, 096, 111 для мікаса 11.3, якщо їх записати в блок 10.3 блок безповоротно ляже.

Що хочеш отримати від перепрошивки? 069-та рахується найкращою для блока 10.3, стокова 076 та 090 калібровками не відрізняється, тільки керуючою програмою, можливо якісь особливі модифікації для авто з ручним керуванням.
Дякую за в відповідь. Хотів може кращої роботи двигуна, стабільнішого холстого ходу.

Володимир

Цитата: Sirogik84 від 17 Вересня 2024, 20:25:40
Цитата: Володимир від 17 Вересня 2024, 09:18:48
Цитата: Sirogik84 від 16 Вересня 2024, 20:30:04Добрий вечір!!! Сьогодні скачав прошивку з блоку через ChipLoader1.97.7  файл зберігся під  назвою MIKAS 10.3.0 - AEC 02.30.069 CL A Feb 26 2006.bin. Потрібно було в налаштуванні порту СOM затримку 1 мс. Підкажіть будь-ласка, записувати прошивку можна також на авто?Чи є кращі прошивки для Славути 1.2 ? Є прошивки 076, 090, 096, 111 для 1.2 двигуна сток. Дякую за відповіді.
Прошивки 092, 096, 111 для мікаса 11.3, якщо їх записати в блок 10.3 блок безповоротно ляже.

Що хочеш отримати від перепрошивки? 069-та рахується найкращою для блока 10.3, стокова 076 та 090 калібровками не відрізняється, тільки керуючою програмою, можливо якісь особливі модифікації для авто з ручним керуванням.
Дякую за в відповідь. Хотів може кращої роботи двигуна, стабільнішого холстого ходу.

Простою заміною однієї заводської прошивки на іншу цього не доб"єшся, треба правити калібровки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Sirogik84 від 17 Вересня 2024, 20:25:40Хотів може кращої роботи двигуна, стабільнішого холстого ходу.
Теоретично як би і на стоковій 1.2 повинен бути нормальний ХХ. До правки прошивки там бажано ще б
-який виставлений ХХ  (через прогу діагностики)
-який С0хх (через прогу діагностики)
-який тиск в рампі і яка якість бензу
-можливо вже поршнева
-які лампи на фарах...
-можливо десь підсос (клапан адсобера наприклад)
-як там лямбла.....

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sirogik84

Цитата: vladishtm від 18 Вересня 2024, 15:16:59
Цитата: Sirogik84 від 17 Вересня 2024, 20:25:40Хотів може кращої роботи двигуна, стабільнішого холстого ходу.
Теоретично як би і на стоковій 1.2 повинен бути нормальний ХХ. До правки прошивки там бажано ще б
-який виставлений ХХ  (через прогу діагностики)
-який С0хх (через прогу діагностики)
-який тиск в рампі і яка якість бензу
-можливо вже поршнева
-які лампи на фарах...
-можливо десь підсос (клапан адсобера наприклад)
-як там лямбла.....


Добрий вечір. авто 2006 року рідний пробіг 66 тис км. холостий виставив 920, підсосу в двигуні не має, підключав димогенератор, лямбда працює диивився програмою OpenDiag( маю лицензийну програму) та SM2 PRO Сканматик. По налаштуванні 170/61. Адсорбер працює, як провірити його на підсос?Бензин 95. Лампи звичайні. Читав, що відключають ДК1 та Адсорбер, і авто краще працює, динаміка, витрата пального.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Sirogik84 від 18 Вересня 2024, 22:44:34По налаштуванні 170/61. Адсорбер працює, як провірити його на підсос?Бензин 95. Лампи звичайні.
Наче все стоково. По паспорту оберти ХХ 700-950. Базові подачі паспортні 170/60.
Можливо бензин? Заводська рекомендація
Паливо по ГОСТ 2084 с октан. числом не менее 1.1/91 1.2/93 1.3/95
Але зараз наче і 92 вже немає. Крім того що там насправді бадяжать  :dunno: 
Я в себе відключав опцію "Авторегулювання СО на ХХ", бо теж давала "плавання" ХХ.
Зараз включив але зменшив "C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%)" до 1%. (практично відключено було 50%)
По клапану адсорбера. Там пилюка вугілля з фільтру засирає клапан і він тоді не перекриває повністю.
А на ХХ він не повинен у дросельний нічого пропускати.
Можна зняти і шприцом попробувати зробити вакуум,  чи він не пропускає.
В мене пропускав. Я пробував ремонтувати, але вже кришився пластик і по ітогу
я поставив новий.
Дк1 не важко відключитти під капотом і поїздити, подивитись результат.
Дінаміка Славути воно то так, але за рахунок маси (дешева рибка сердита юшка),
щедра паливоподача,  та прискорювального насосу (та не святим же духом, а розходом палива).
Може барахлить ДД -теж можна спробувати відключити і подивитись реакцію.
Я в себе настраював ХХ так щоб-не падали оберти при влючені всієї електронагрузки,
 а потім ще щоб могла спокійно трогатись по рівному без натиснення педалі дроселя.
 Але то як кажуть - хазяїн барин.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sirogik84

Цитата: vladishtm від 19 Вересня 2024, 10:19:49
Цитата: Sirogik84 від 18 Вересня 2024, 22:44:34По налаштуванні 170/61. Адсорбер працює, як провірити його на підсос?Бензин 95. Лампи звичайні.
Наче все стоково. По паспорту оберти ХХ 700-950. Базові подачі паспортні 170/60.
Можливо бензин? Заводська рекомендація
Паливо по ГОСТ 2084 с октан. числом не менее 1.1/91 1.2/93 1.3/95
Але зараз наче і 92 вже немає. Крім того що там насправді бадяжать  :dunno: 
Я в себе відключав опцію "Авторегулювання СО на ХХ", бо теж давала "плавання" ХХ.
Зараз включив але зменшив "C74 Обмеження регулювання Gt на ХХ (%)" до 1%. (практично відключено було 50%)
По клапану адсорбера. Там пилюка вугілля з фільтру засирає клапан і він тоді не перекриває повністю.
А на ХХ він не повинен у дросельний нічого пропускати.
Можна зняти і шприцом попробувати зробити вакуум,  чи він не пропускає.
В мене пропускав. Я пробував ремонтувати, але вже кришився пластик і по ітогу
я поставив новий.
Дк1 не важко відключитти під капотом і поїздити, подивитись результат.
Дінаміка Славути воно то так, але за рахунок маси (дешева рибка сердита юшка),
щедра паливоподача,  та прискорювального насосу (та не святим же духом, а розходом палива).
Може барахлить ДД -теж можна спробувати відключити і подивитись реакцію.
Я в себе настраював ХХ так щоб-не падали оберти при влючені всієї електронагрузки,
 а потім ще щоб могла спокійно трогатись по рівному без натиснення педалі дроселя.
 Але то як кажуть - хазяїн барин.
Дякую за відповідь.

vladishtm

Запишить омендиагом лог файли, штук три чотири,десь по три хвлини на ХХ, щоб було видно на них що вам не подобаеться і викладіть сюди.  може щось підскажемо
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sirogik84

Цитата: vladishtm від 19 Вересня 2024, 23:41:29Запишить омендиагом лог файли, штук три чотири,десь по три хвлини на ХХ, щоб було видно на них що вам не подобаеться і викладіть сюди.  може щось підскажемо
ДОбрий вечір. Спробую записати, а переглянуи записане можна також OpenDiagPro ?

vladishtm

Аналіз дивляться диагвіев. Викладите сюди.




Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sirogik84


vladishtm

Цитата: Sirogik84 від 02 Жовтня 2024, 20:06:18ЛОГ OpenDiagPro
Перше -а що лямбда відключений (працює наче нормально, напругу видає-регулює а флаг готовности датчика кисню не зявляется
Spoiler
[close]
Друге якась висока паливоподача на холостих? це ж Славута? (в мене майже в два рази нижче)
наче і температура прогрілось.... ще треба щоб положення датчика дросельної було на "0"
(пилять, крутить, можливо упор опустить і т.п) Можливо бере паливо більше тому що насправді фізично
приоткрита ДЗ і воно піднімає до нормальної суміші паливом?. Також тиск для ХХ високуватий - можливо тому що ще високі тут оберти ХХ? (більше 1000)
Spoiler
Untitled - 2.jpg
[close]

Spoiler
Untitled - 1.jpg
[close]

Ось схожі моменти мій 111 ваш 222
Spoiler
111.jpg
[close]
Spoiler
222.jpg
[close]

А так наче претензій особливих і немає - хіба що де ЛД та не 0 на ДПДЗ
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Sirogik84

Цитата: vladishtm від 03 Жовтня 2024, 12:20:10
Цитата: Sirogik84 від 02 Жовтня 2024, 20:06:18ЛОГ OpenDiagPro
Перше -а що лямбда відключений (працює наче нормально, напругу видає-регулює а флаг готовности датчика кисню не зявляется
Spoiler
[close]
Друге якась висока паливоподача на холостих? це ж Славута? (в мене майже в два рази нижче)
наче і температура прогрілось.... ще треба щоб положення датчика дросельної було на "0"
(пилять, крутить, можливо упор опустить і т.п) Можливо бере паливо більше тому що насправді фізично
приоткрита ДЗ і воно піднімає до нормальної суміші паливом?. Також тиск для ХХ високуватий - можливо тому що ще високі тут оберти ХХ? (більше 1000)
Spoiler
Untitled - 2.jpg
[close]

Spoiler
Untitled - 1.jpg
[close]

Ось схожі моменти мій 111 ваш 222
Spoiler
111.jpg
[close]
Spoiler
222.jpg
[close]

А так наче претензій особливих і немає - хіба що де ЛД та не 0 на ДПДЗ
Дорого вечора. так Датчик працює, по OpenDiagPro дивився напруга змінюється? ДПДЗ на холостих 0.1-0.2, треба в нуль щоб було?

Sirogik84


vladishtm

Цитата: Sirogik84 від 03 Жовтня 2024, 19:57:48так Датчик працює, по OpenDiagPro дивився напруга змінюється?
Датчик то працює, але флага готовності ЛД чомусь у тебе немає.
Подивись ще секцію  помилок там по ЛД1 повинно бути вкл три опції.

Цитата: Sirogik84 від 03 Жовтня 2024, 19:57:48ДПДЗ на холостих 0.1-0.2, треба в нуль щоб було?
В інжекторі, фізично заслонка дроселя повинна в ісходному положенні
бути повністю закрита .
В нас є РХХ який для пуска завжди відкриває десь шагів на 70 повітря у ресивер в обхід заслонки.
Може ще тросик "заїдає".
Я спочатку чищу карбклінкером ДЗ та РХХ, потім просто без показів ДПДЗ, закручую упор ДЗ і потроху відкручую, так щоб при повертанні рукою заслонки перестало відчуватися її закусування.
Потім вже регулюю положення датчика, щоб він показував "0" стабільно. Можливо треба ухо датчику
пропилювати трохи.
Можно через опендіаг калібрувати положення ДЗ, але хто впевнений що фізично заслонка буде закрита на нулі.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2